
Hogyan szerzett az Ökokuckó webáruház 3345 új feliratkozót?
A webáruház tulajdonosok egyik legfőbb célja, hogy minél több látogatót vonzzanak az oldalukra. Sokan sajnos arról elfeledkeznek, hogy a meglévő forgalomból feliratkozókat és vásárlókat szerezzenek. […]

Új funkciók hírlevél szerkesztésére: Mailigen, Silverpop és MailEngine integrációk
Az OptiMonk csapata mindig szem előtt tartja, hogy felhasználóink a lehető legtöbbet tudják kihozni a rendszerünkből. Ezért fontosnak érezzük, hogy szoftverünk minél több külső platformmal […]

Ez történt velünk 2016-ban
Visszatekintve az elmúlt időszakra, bátran kijelenthetjük, hogy 2016 egy igazán eseménydús év volt mindenki számára. Néhány hazai büszkeséget kiemelve: miután februárban a Saul fia Oscar-díját […]

Új funkciók: új teljes képernyős sablonok, új integrációk és még sok más…
Ügyfeleink visszajelzéseit, illetve a design és marketing trendeket figyelembe véve – csakúgy, mint az elmúlt hónapokban – az utóbbi hetekben is igyekeztünk megújítani sablonjainkat, illetve […]

Hogyan növelte meg 79,5%-kal a konverziós rátáját a Keddshop.hu webáruház?
A Keddshop.hu webáruház mesekönyveket, plüssfigurákat, társasjátékokat, ruhákat és egyéb rajzfilmekkel kapcsolatos kiegészítőket értékesít. Az OptiMonk már indulása óta élvezi a webáruház bizalmát. Együttmükődésünk eredményeként pedig számos figyelemreméltó […]

A Google büntet(het)i a mobil popupokat
A Google bejelentette, hogy 2017. január 10-étől büntetni fogja a mobil eszközökön megjelenő, “tolakodó”, illetve a teljes képernyőt kitakaró popupokat. Az OptiMonk-felhasználók joggal tehetik fel a […]

Új funkciók: 100% reszponzivitás és még sok más
Örömmel jelentjük be, hogy immáron minden sablonunk reszponzív! Ez azt jelenti, hogy most már minden egyes kampány sablon megjeleníthető asztali számítógépeken, laptopokon és mobil eszközökön […]

Hogyan növelte meg 26,94%-kal a konverziós rátáját az Értéksziget.hu webáruház?
Az Értéksziget.hu webáruház életviteli, egészség-megőrzési és gyógyászati segédeszközöket forgalmaz. A cég számos díjat és elismerést kapott az elmúlt években, így igazán megtisztelő volt számunkra, amikor elkezdték használni […]

Mire használhatjuk a popupokat a vásárlásösztönzésen kívül?
Minden profitorientált webáruház szeretné növelni a bevételit. Ezért is olyan elterjedtek manapság a kuponokat, kedvezményeket kínáló popupok, amelyeknek elsődleges célja, hogy azonnali vásárlásra buzdítsák a látogatókat. Ahhoz azonban, hogy […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok