Örömmel jelentjük be, hogy immáron minden sablonunk reszponzív! Ez azt jelenti, hogy most már minden egyes kampány sablon megjeleníthető asztali számítógépeken, laptopokon és mobil eszközökön is.
A reszponzivitás mellett néhány sablonunkat meg is újítottuk, hogy látványosabbak, szebbek, illetve könnyebben kezelhetőek legyenek. Sokak örömére elkészült a Salesforce integráció, valamint egy újabb külső hírlevélküldő rendszerrel is integráltuk az OptiMonkot.
Ha szeretnéd részletesebben megismerni újdonságainkat, olvass tovább!
1. Reszponzívvá vált, megújított sablonok
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy minden sablonunkat reszponzívvá tegyük. Ennek eredményeként most már nem szükséges a mobil popup sablonokat használni ahhoz, hogy kampányunk megjelenjen okostelefonon és táblagépen, hiszen minden egyes sablonunk megjeleníthető asztali gépeken, laptopokon és mobil eszközökön is egyaránt.
Alapértelmezés szerint a reszponzív popupok kilépési szándék esetén jelennek meg asztali eszközökön, illetve 6 másodperc eltelte után, időzített popupként tűnnek fel mobil eszközökön.
Ezek a beállítások a “Mikor jelenjen meg a popup?” menüpontban tetszőlegesen módosíthatók – akár arra is van lehetőség, hogy mobil eszközökön egyáltalán ne jelenleg meg a popup.
A felhasználói visszajelzések alapján úgy éreztük, elegendő a korábbi két ebook sablon helyett egy ilyen jellegű sablon. Ezért döntöttünk a korábbi Burma és Panda sablonok összevonása mellett.
Ennek eredményeként most már csak egy, megjelenésében teljesen megújult, sokkal dekoratívabb sablon áll azok rendelkezésére, akik valamilyen letölthető anyaggal szeretnének feliratkozókat gyűjteni:
Az ebook sablon megújítása mellett szerettünk volna más sablonokat is felhasználóbarátabbá tenni. Így a Tibet sablonon most már szabadon lehet módosítani a kupon háttérszínét. Ezáltal sokkal könnyebb testre szabni a kuponos kampányokat megjelenését.
A Shaolin sablon megjelenését is egyszerűbb személyre szabni, hiszen most már külön módosítható a popup alsó és felső háttérszíne. Így nem kell ragaszkodni a kiválasztott színsémához tartozó alapértelmezett háttérszínhez.
További változás a Shaolin sablon kapcsán, hogy most már a köszönő ablakban jelenik meg a kuponkód. Ezzel hatékonyabbá válik a konverziómérés.
2. Módosítható bezáró “X” gomb
Ahhoz, hogy még inkább személyre szabható legyen a popupunk megjelenése, most már egyedivé lehet tenni a bezáró “X” gombot is. A színvilág testre szabásánál módosítani lehet a gomb színét, illetve a “CSS és JS szerkesztése” menüponton belül lehetőség van megváltoztatni a gomb pozícióját, betűtípusát, méretét, stb.
3. Új CRM integráció: SalesForce
A SalesForce az egyik legnépszerűbb vállalatirányítási rendszer, amelyet világszerte cégek százezrei használnak bevételnövelésre, marketing kampányok mérésére és ügyfelekkel történő kapcsolattartásra. Legújabb integrációnk révén most már össze lehet kötni az OptiMonkot a Salesforce rendszerével is, így a feliratkozók adatait közvetlenül át lehet adni a Salesforce felé.
4. Új hírlevélküldő integráció: Soundest
A Salesforce integráció mellett egy újabb hírlevélküldő rendszerrel, a Soundest-tel is összekapcsoltuk az OptiMonkot. A Soundest kifejezetten webáruházak számára kínál email marketing megoldásokat.
Az integráció révén most már egyszerűen át lehet adni a feliratkozói adatokat a Soundest felé, így akár azonnal lehet feléjük emailben kommunikálni.
5. Meglévő integrációk továbbfejlesztése
A fentieken túl néhány korábbán kiépített integrációt is továbbfejlesztettünk. Ennek keretében frissítettük a Shopify, Klaviyo és MailChimp integrációkat a zavartalan működés érdekében.
Reméljük, hogy az új funkciók elnyerik a tetszésedet. Ha bármilyen kérdésed van, fordulj bátran az ügyfélszolgálatunkhoz emailben vagy telefonon, vagy tedd fel itt, a hozzászólások között.
Ha még nincs OptiMonk fiókod, regisztrálj a 14 napos ingyenes próbaidőszakra, és próbáld ki az új funkciókat most!