Visszatekintve az elmúlt időszakra, bátran kijelenthetjük, hogy 2016 egy igazán eseménydús év volt mindenki számára. Néhány hazai büszkeséget kiemelve: miután februárban a Saul fia Oscar-díját ünnepelte az ország, nyáron egy emberként szurkoltunk a labdarúgó EB-re kijutott magyar válogatottnak – Hosszú Katinka olimpiai sikereiről nem is beszélve!
Természetesen mi sem voltunk restek az idén – nézzük is meg, mi történt a OptiMonk háza táján 2016-ban!
1. Megünnepeltük 2. születésnapunkat
A tőlünk megszokott vidámsággal fújtuk el a két gyertyát májusban, amikor is indulásunk második évfordulóját ünnepeltük meg. Büszkék vagyunk rá, hogy immáron a 2500-at is meghaladja azon egyedi weboldalak száma, amelyek használják rendszerünket az elveszettnek hitt látogatóik megmentésére.
2. Izgalmas új funkciókkal és sablonokkal gazdagodtunk
2016-ban kiemelt figyelmet fordítottunk sablonjaink megújítására. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk ügyfeleinktől a reszponzív sablonokért, illetve a teljes képernyős, ún. “interstitial” sablonok is nagy sikert arattak az OptiMonk felhasználók körében.
Új integrációink révén immáron a SalesForce-szal, a Magento-val és más hírlevélküldő, ügyviteli, illetve webáruház rendszerrel is használható az OptiMonk. Ügyfeleink visszajelzéseit alapul véve igyekeztünk még inkább felhasználóbaráttá tenni rendszerünket, így az admin felületünkre – a kisebb “ráncfelvarrások” mellett – számos új beállítási lehetőséget építettünk be.
3. Bemutatkoztunk számos hazai és nemzetközi konferencián
Egy-egy konferencián vagy kiállításon részt venni mindig izgalmas kihívás – s ebből bőven kijutott nekünk 2016-ban is. Szerencsére! 🙂 Az első hazai Ecommerce Expo mellett – mondhatni “állandó résztvevőként” – idén is bemutatkoztunk a Marketing Expon és a Marketing Fesztiválon, valamint Gazdagmami Hajrá!2016 konferenciáján, illetve a Digital Marketing Confon is részt vettünk.
A megannyi magyar rendezvény mellett, számos külföldi konferencián is volt lehetőségünk bemutatni, mit tud az OptiMonk: kiállítottunk Európa legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, a londoni Ecommerce Expon, illetve a holland Savage Marketing Tech látogatói is találkozhattak velünk – sőt, előadásunkat is meghallgathatták. A kontinenshatárokat átlépve, óriási sikerünk volt a san diego-i Traffic & Conversion Summiton, illetve a Floridában megrendezett Content & Conversion Summiton is.
Huh, felsorolni is nehéz… holott ez a lista tényleg csak a legnagyobb rendezvényeket taglalja 🙂
4. Kibővített ügyfélszolgálatunkkal napi 19 órás elérhetőséget biztosítunk
A fokozódó nemzetközi sikerek felvetették a kérdést: a magyar ügyfelek mellett hogyan tudjuk kiszolgálni az amerikai vagy épp az ausztrál ügyfeleket, akik között akár 18-19 óra eltérés is lehet? Ennek megoldásaként ez évben három új, angol anyanyelvű kollégával bővült ügyfélszolgálatos csapatunk, akik a magyar munkaidőn kívül is ki tudják szolgálni a külföldi ügyfeleket – fokozatosan csökkentve ezzel a magyar ügyfélszolgálatot ellátó kollégákra eső terheket.
5. Megtartottuk első ingyenes, élő oktatásunkat
Régi tervünk vált valóra, amikor májusban megtartottuk első élő, ingyenes OptiMonk oktatásunkat. Olyan nagy érdeklődés övezte szemináriumunkat, hogy további két oktatást is lebonyolítottunk még a 2016-os évben. A nagy sikerre való tekintettel jövőre is lesznek hasonló oktatásaink (az első rögtön januárban, amelyre itt lehet jelentkezni).
6. Egyre bővülő csapatunkat még inkább összekovácsoltuk
A kemény munka mellett idén sem maradhatott el a már hagyományossá vált csapatépítő tréningünk, amelynek keretében idén júliusban Mátrafüredre látogattunk el egy hosszú hétvége erejéig. Az adrenalint fokozó játékelemek mellett (kötélpálya, függőhíd, canopy, stb.) az ügyességi feladatokból álló csapatversenyek, a borkóstolás és a közös esti vacsorák igazi feltöltődést jelentettek az egész csapat számára.
Reméljük, hogy jövőre is velünk tartotok, hiszen 2017-ben is igazán megéri majd OptiMonkot használni!