Ismerd meg a megújult OptiMonkot: 20+ új sablon számos új célra – a valaha volt legjobb szerkesztővel

by Last updated:

Ismerd meg a megújult OptiMonkot: 20+ új sablon számos új célra - a valaha volt legjobb szerkesztővel

Az intelligens popupok kiváló lehetőséget nyújtanak az e-mail lista építésére, a távozó látogatók megmentésére és a bevételeink növelésére. De mi lenne, ha ezeken felül még Messenger listát is tudnál építeni, visszajelzéseket is tudnál gyűjteni, az ügyfeleid hűségét is tudnád tesztelni, és a videóid megtekintésének számát is tudnád növelni? Mindezt ugyanannak a technológiának a használatával. Mindössze néhány perc alatt, azonnali használatra kész sablonok segítségével, melyeket könnyedén a saját stílusodra szabhatsz bármilyen technikai tudás nélkül.

Jól hangzik? Akkor hadd mutassuk be az OptiMonk vadonatúj szerkető felületét: sokkal több beállítási lehetőség, haladó funkciók (mégis könnyebb használat), és több tucat új sablon. Vagyis a popup készítés *új* szintje.

Read more

Esettanulmány induló webáruházaknak: Így kezdj hírlevél feliratkozók gyűjtésébe!

by Last updated:

Esettanulmány induló webáruházaknak: Így kezdj hírlevél feliratkozók gyűjtésébe!

A webáruházak számára a látogatók megszerzésén kívül a legnagyobb kihívást az értékesítési csatorna kiépítése jelenti. Ez amiatt fontos, mert bármennyire is jól van optimalizálva a webáruház, illetve a látogatókat szerző csatornák is megfelelően vannak kiépítve, a potenciális vevők csaknem 98%-a vásárlás nélkül távozik az oldalról. Ez azt jelenti, hogy a látogatók megszerzésébe fektetett összeg 98%-a is kárba vész.

A látogatók távozásának számtalan oka lehet, de legtöbbször az azonnali elköteleződés hiánya okozza a problémát. Csüggedésre nincs ok, hiszen intelligens felugró ablakok segítségével megmentheted a drágán megszerzett látogatók jelentős részét és ezáltal megnövelheted a konverzióid számát is.

Read more

Hogyan szerzett a LifeStyleShop webáruház 8750 új hírlevél feliratkozót 4 hónap alatt?

by Last updated:

Hogyan szerzett a LifeStyleShop webáruház 8750 új hírlevél feliratkozót 4 hónap alatt?

Bizonyára minden webáruház vágya az, hogy a lehető legtöbb látogató érkezzen az oldalra és ezen látogatók jelentős része azonnal vásároljon is. Ez azonban sajnos nem pont így történik. Nagy részük bármilyen érdemi tevékenység nélkül távozik az oldalról. Emiatt az email marketing fontos szerepet tölt be egy webáruház életében. Segítségével az olyan látogatókat, akik még nem állnak készen a vásárlásra, feliratkoztathatjuk és a későbbiekben a megfelelő üzenetek kommunikálásával vásárlásra bírjuk őket.

Read more

20 popup példa a kosárelhagyási ráta csökkentésére

by Last updated:

20 popup példa a kosárelhagyási ráta csökkentésére

A Barilliance szerint az átlagos e-kereskedelmi kosárelhagyási ráta majdnem 80% volt 2017-ben. Képzeld el ezt a gyakorlatban: 10 látogató rak valamit a kosarába, de 8 mégis vásárlás nélkül hagyja el az oldaladat. Sajnos ez a probléma nemcsak 1-2 iparágat érint, hanem minden online kiskereskedőt – a  ConversionUP adatai szerint.

Na, de nézzük pozitívan a dolgokat! A magas kosárelhagyási rátát értelmezhetjük egy lehetőségként is, vagy kihívásként. A kosarukat elhagyó látogatók ugyanis egyszer már érdeklődést mutattak, tehát még megmenthetjük őket! Az intelligens popupok használata egy igen hatékony módszer azoknak a látogatóknak a megmentésére, akik vásárlás nélkül akarják elhagyni a kosarukat. Különösen akkor, ha néhány fontos elemre odafigyelünk.

Ebben a cikkben 20 valós példát fogunk bemutatni, amelyeket a kosárelhagyások számának csökkentésére használnak. Minden egyes popupnak megvan a maga előnye és hátránya, és ezeket mi most meg is osztjuk Veled! Ezeket alaposan átolvasva, könnyedén megtanulhatod, hogy mi az, ami működik, és mi az, ami kevésbé.

Read more

[ESETTANULMÁNY] Hogyan növelte meg 150%-kal éves megrendeléseinek számát az AVON?

by Last updated:

Hogyan növelte meg az AVON éves megrendeléseit 150%-kal

Az e-kereskedelem hazai piacán több ezer webáruház üzemel jelenleg. Ezek mérete, típusa más-más lehet, ugyanakkor van, ami közös bennük: a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik egy átlagos honlapról annak ellenére, hogy a webáruház tulajdonosok jellemzően rendkívül sok időt, energiát és pénzt fektetnek a látogatószerzésbe.

Ennek legfőbb oka, hogy a látogatók egy része egyszerűen még nem áll készen a vásárlásra, mások pedig kizárólag azzal a céllal érkeznek, hogy információt gyűjtsenek egy későbbi vásárláshoz. Mit tehetünk, hogy ezek a látogatók ne érdemi cselekvés nélkül távozzanak? Nos, ezen a ponton épülhetnek be az intelligens popupok a marketing stratégiánkba.

Read more

Nívós nemzetközi díjat nyert a csapatunk!

by Last updated:

EBA National winner

Hatalmas megtiszteltetés érte csapatunkat nemrég, ugyanis megnyertük az European Business Award (EBA) verseny nemzeti fordulóját a Business of the Year Award kategóriában.

Az EBA az egyik legtekintélyesebb vállalkozói díj. Már 11 éve rendezik meg a versenyt, melynek célja az európai kis- és középvállalkozások erősítése.

Read more

[SEGÉDLET] 25 pontos checklista: A tökéletes popup receptje

by Last updated:

a tökéletes popup receptje

Az elmúlt pár évben elterjedtté vált az online világban az “intelligens popup” fogalma. Ez egy olyan technológia, amely követi a látogatók viselkedését és a megfelelő pillanatban egy különleges ajánlatot jelenít meg a képernyőn. Ez a pillanat lehet például az, amikor a látogatóink el akarják hagyni az oldalt – egyet kiemelve a számos lehetőség közül. Az intelligens popupok célja, hogy megragadja a látogatók figyelmét és segítse a döntéshozás folyamatát.

Azonban van jó néhány összetevő, melyre oda kell figyelnünk a popup készítése során.

Read more

Hogyan növelte meg 35 százalékkal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu webáruház?

by Last updated:

Hogyan növelte meg 35 százalékkal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu

Minden webáruház tulajdonos az oldal elindításának első pillanatától kezdve hasonló célok elérésére törekszik: látogatók szerzése, látogatók konvertálása, bevételek mielőbbi növelése. Ugyanakkor, mi történik, ha minden törekvés és magas látogatói szám mellett az oldal mégsem éri el azt a konverziós célt, amely elégedettséggel tölt el? A statisztikák szerint a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik az oldalról, ami annyit jelent, hogy 100-ból csupán 2 látogató hagyja el az oldalt úgy, hogy a kosárba tett terméket meg is vette.

Read more

20 zseniális popup példa email címlista építéshez

by Last updated:

20 zseniális popup példa email címlista építéshez

Az email még mindig az egyik legjobb módszer a mérsékelten érdeklődő látogatók vásárlásra buzdítására. Nem számít, hogy mennyire jó a terméked, vagy hogy mennyi kedvezményt kínálsz a vásárlóidnak, néhány látogató egyszerűen nem áll készen arra, hogy vásároljon.

Azonban fontos, hogy megcélozzuk azokat, akik még nem állnak készen a vásárlásra, hiszen óriási potenciál van bennük. Email marketinggel például könnyedén vásárlásra bírhatjuk őket.

Read more