Keresés
Close this search box.

Hogyan lett a Gymshark milliárd dolláros márka?

Egy igazi Hamupipőke-történetre vágysz? Akkor a Gymshark története pont neked való!  A garázsban induló barkácsszitanyomásból nyereséges vállalkozássá válni nem mindennapi teljesítmény. Ben Francis, az alapító […]

Elolvasom

Lululemon: A 9,61 milliárd dolláros siker kulisszatitkai

A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]

Elolvasom

Mi az egyedi értékesítési ajánlat? 15 USP példa 2024-ben

Minden vállalkozásnak van valami egyedi tulajdonsága, ami megkülönbözteti a versenytársaktól. Lehet ez jobb minőségű termék, kivételes ügyfélszolgálat vagy gyorsabb rendelésteljesítés. Azonban ezek a tulajdonságok nem jelentenek versenyelőnyt, ha az emberek nem ismerik őket. […]

Elolvasom

Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről

Légy naprakész!

20,000+ olvasó E-kereskedelmi tippek  Csak emailben elérhető ajánlatok

A gombra kattintva elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.