[ESETTANULMÁNY] Hogyan növelte meg 150%-kal éves megrendeléseinek számát az AVON?

by Last updated:

Hogyan növelte meg az AVON éves megrendeléseit 150%-kal

Az e-kereskedelem hazai piacán több ezer webáruház üzemel jelenleg. Ezek mérete, típusa más-más lehet, ugyanakkor van, ami közös bennük: a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik egy átlagos honlapról annak ellenére, hogy a webáruház tulajdonosok jellemzően rendkívül sok időt, energiát és pénzt fektetnek a látogatószerzésbe.

Ennek legfőbb oka, hogy a látogatók egy része egyszerűen még nem áll készen a vásárlásra, mások pedig kizárólag azzal a céllal érkeznek, hogy információt gyűjtsenek egy későbbi vásárláshoz. Mit tehetünk, hogy ezek a látogatók ne érdemi cselekvés nélkül távozzanak? Nos, ezen a ponton épülhetnek be az intelligens popupok a marketing stratégiánkba.

Read more

Nívós nemzetközi díjat nyert a csapatunk!

by Last updated:

EBA National winner

Hatalmas megtiszteltetés érte csapatunkat nemrég, ugyanis megnyertük az European Business Award (EBA) verseny nemzeti fordulóját a Business of the Year Award kategóriában.

Az EBA az egyik legtekintélyesebb vállalkozói díj. Már 11 éve rendezik meg a versenyt, melynek célja az európai kis- és középvállalkozások erősítése.

Read more

[SEGÉDLET] 25 pontos checklista: A tökéletes popup receptje

by Last updated:

a tökéletes popup receptje

Az elmúlt pár évben elterjedtté vált az online világban az “intelligens popup” fogalma. Ez egy olyan technológia, amely követi a látogatók viselkedését és a megfelelő pillanatban egy különleges ajánlatot jelenít meg a képernyőn. Ez a pillanat lehet például az, amikor a látogatóink el akarják hagyni az oldalt – egyet kiemelve a számos lehetőség közül. Az intelligens popupok célja, hogy megragadja a látogatók figyelmét és segítse a döntéshozás folyamatát.

Azonban van jó néhány összetevő, melyre oda kell figyelnünk a popup készítése során.

Read more

Hogyan növelte meg 35 százalékkal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu webáruház?

by Last updated:

Hogyan növelte meg 35 százalékkal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu

Minden webáruház tulajdonos az oldal elindításának első pillanatától kezdve hasonló célok elérésére törekszik: látogatók szerzése, látogatók konvertálása, bevételek mielőbbi növelése. Ugyanakkor, mi történik, ha minden törekvés és magas látogatói szám mellett az oldal mégsem éri el azt a konverziós célt, amely elégedettséggel tölt el? A statisztikák szerint a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik az oldalról, ami annyit jelent, hogy 100-ból csupán 2 látogató hagyja el az oldalt úgy, hogy a kosárba tett terméket meg is vette.

Read more

20 zseniális popup példa email címlista építéshez

by Last updated:

20 zseniális popup példa email címlista építéshez

Az email még mindig az egyik legjobb módszer a mérsékelten érdeklődő látogatók vásárlásra buzdítására. Nem számít, hogy mennyire jó a terméked, vagy hogy mennyi kedvezményt kínálsz a vásárlóidnak, néhány látogató egyszerűen nem áll készen arra, hogy vásároljon.

Azonban fontos, hogy megcélozzuk azokat, akik még nem állnak készen a vásárlásra, hiszen óriási potenciál van bennük. Email marketinggel például könnyedén vásárlásra bírhatjuk őket.

Read more

[ESETTANULMÁNY] Hogyan csökkentette 31%-kal a kosárelhagyások számát a Bullets2Bandages?

by Last updated:

kosárelhagyás csökkentése

Ahány ház, annyi szokás – ezzel az ismerős közmondással szoktuk jellemezni az emberek különböző szokásait, viselkedési formáit. Egy webáruházba érkező látogatók viselkedése sem különbözik ettől. A maximális konverziós ráta elérése érdekében fontos, hogy csak a megfelelő üzenetet kommunikáljuk feléjük. Ebben az intelligens popup technológia nyújt bíztos segítséget. 

Ebben az esettanulmányban megmutatjuk, hogy miként lehet vásárlásra bírni a kosarat elhagyó látogatókat anélkül, hogy jelentős kedvezményt ajánlanánk a vásárlás befejezéséért cserébe.

Read more

[ESETTANULMÁNY] Hogyan növelte meg a bevételeit 25%-kal a SwissWatchExpo?

by Last updated:

swisswatchexpo esettanulmány

A statisztikák szerint a weboldalakkal, illetve webáruházakkal rendelkező cégek 64%-a a “látogatók és feliratkozók növelése” kifejezésre keres rá a legtöbbször. A vállalkozások 40%-a pedig arra kíváncsi a leginkább, hogy miként tudják megtéríteni a marketing eszközökbe fektetett összeget.

Ennek oka, hogy az online világ fellendülésével már elengedhetetlen, hogy a honlapunkra érkezett látogatókból potenciális és azonnali vásárlókat konvertáljunk. Read more

[ESETTANULMÁNY] Hogyan növelte meg a bevételeit 20%-kal a Markastaska.hu?

by Last updated:

hogyan növelte meg bevételeit a markastaska.hu

Egy webáruház életében komoly kihívást jelent a látogatók megszerzése. Számos praktika, illetve marketing eszköz létezik annak érdekében, hogy különböző forrásokból, minél több potenciális vevőt vegyünk rá arra, hogy látogassanak el a honlapunkra. A legfőbb, látogatókkal kapcsolatos cél minden esetben a vásárlás.

A Markastaska.hu jelentős bevétel növelésre és feliratkozói szám növelésre tett szert kihasználva a távozó látogatókban rejlő lehetőségeket. Ebben az esettanulmányban bemutatjuk, miként érték el ezeket az eredményeket!

Read more

Bemutatjuk a sidebart: egy új módszer az e-mail címlista építéshez

by Last updated:

optimonk sidebar email címlista építés

Az ünnepek alatt minden weboldalnak fontos, hogy előnyére fordítsa a megnövekedett forgalmat és növelje az eladásait az év végéig. Emiatt az elmúlt időszakban nagy figyelmet kapott nálunk az új sablonok készítése, melyekkel könnyedén megcsípheted a látogatóid figyelmét.

Itt az ideje, hogy megismerd vadonatúj sablonjainkat, a sidebarokat, azaz az oldalsávban elhelyezett hírlevél feliratkozó modulokat!

Read more