Hogyan lett a Gymshark milliárd dolláros márka?
Egy igazi Hamupipőke-történetre vágysz? Akkor a Gymshark története pont neked való! A garázsban induló barkácsszitanyomásból nyereséges vállalkozássá válni nem mindennapi teljesítmény. Ben Francis, az alapító […]
Weboldal-overlayek: példák és bevált gyakorlatok
A weboldal overlayek – mint például a popupok vagy slide-in elemek – rendkívül hatékony eszközök a felhasználók bevonására, célzott üzenetek közvetítésére és a konverzió növelésére. […]
Lululemon: A 9,61 milliárd dolláros siker kulisszatitkai
A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]
23 nélkülözhetetlen teendő, amivel webáruházad tarolhat az ünnepi szezonban
Hamarosan kezdetét veszi az év legnagyobb vásárlási őrülete, amikor mindenki ajándékok után vadászik – legyen szó szeretteikről, barátaikról, vagy épp saját magukról. Az ünnepi vásárlási […]
Black Friday Popupok: 9 ötlet és 21 sablon Black Friday akciókhoz
A Black Friday nem csak egy újabb alkalom a vásárlásra – ez egy valódi csatatér, ahol minden kiskereskedő a vásárlók figyelméért és pénzéért harcol. Tavaly […]
A Magic Spoon marketingstratégiája: a gabonapehely-ipar megdöntésének titka
A Magic Spoon nemcsak belépett a gabonapelyhek piacára, hanem alaposan felrázta azt, és átírta a játékszabályokat. Egy magas fehérjetartalmú, keto-barát és gluténmentes gabonapehely, ráadásul zéró […]
Hogyan lett a Rare Beauty a Z generáció kedvenc sminkmárkája a TikTok-on?
Képzeld el, hogy elindítasz egy sminkmárkát, és néhány éven belül 2 milliárd dollárra értékelik vállalkozásod. Ez a Rare Beauty története, amelyet Selena Gomez, amerikai énekesnő és színésznő indított útjának 2019-ben. […]
Mi az egyedi értékesítési ajánlat? 15 USP példa 2024-ben
Minden vállalkozásnak van valami egyedi tulajdonsága, ami megkülönbözteti a versenytársaktól. Lehet ez jobb minőségű termék, kivételes ügyfélszolgálat vagy gyorsabb rendelésteljesítés. Azonban ezek a tulajdonságok nem jelentenek versenyelőnyt, ha az emberek nem ismerik őket. […]
A Crocs diadala: így vált divattá a ‘csúnyaság’
Ha meghallod, hogy Crocs, valószínűleg azonnal beugrik az egyedi és valljuk be „csúnyácska” lábbeli. De mi lenne a véleményed, ha azt mondanám, hogy pont ez a különleges dizájn lett a sikerük egyik kulcsa? […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok