Új funkciók: új teljes képernyős sablonok, új integrációk és még sok más…

Új funkciók: Új teljes képernyős sablonok, Új integrációk (Magento, Robly), Egyedi nanobar és még sok más…
Új funkciók: Új teljes képernyős sablonok, Új integrációk (Magento, Robly), Egyedi nanobar és még sok más…

Ügyfeleink visszajelzéseit, illetve a design és marketing trendeket figyelembe véve – csakúgy, mint az elmúlt hónapokban – az utóbbi hetekben is igyekeztünk megújítani sablonjainkat, illetve új integrációkkal és felhasználóbarát új funkciókkal még hatékonyabbá tenni az OptiMonk kampányokat.

Ennek eredményeként három teljes képernyős (ún. „interstitial”) sablonnal bővült a választható popup kampányok listája, illetve most már egyedi nanobar-okat is lehet készíteni. Emellett egy nemzetközi viszonylatban is igen közkedvelt ekereskedelmi platformmal, valamint egy újabb hírlevélküldő rendszerrel gazdagodott az integrációk listája, és további lépéseket tettünk az irányba, hogy minél gyorsabb, egyszerűbb és hatékonyabb legyen az OptiMonk beüzemelése és használata.

Ha szívesen megismernéd újdonságainkat, olvasd el rövid összefoglalónkat!

1. Új teljes képernyős (ún. „interstitial”) sablonok

Örömmel jelentjük be, hogy most már a hagyományos „popup ablakok” mellett teljes képernyős, ún. „interstitial” sablonokat is lehet használni a távozó látogatók mentésére.
Ezek a meglehetősen letisztult, modern sablonok olyan popupok, amelyek nem egy kisméretű négyszögletes „ablakban” jelennek meg, hanem kitöltik a teljes képernyőt – legyen az asztali számítógép vagy laptop monitora, vagy akár okostelefonok és táblagépek kijelzője.

A teljes képernyős kampányok ereje abban rejlik, hogy:

  • modern design-juk, letisztult megjelenésük van, ugyanakkor
  • figyelemfelkeltőek és látványosak,
  • a weboldal szerves részének tűnnek, valamint
  • reszponzívak, vagyis asztali számítógépeken és mobil eszközökön is megjelennek.

Ne is szaporítsuk tovább a szót, nézzük meg közelebbről az új sablonokat!

Khalsa elnevezésű sablonunk feliratkozók gyűjtésére alkalmas. Természetesen e sablon esetében is szabályozható, hogy milyen mezők szerepeljenek a popupon – így könnyedén személyre szabhatjuk, hogy milyen adatokat kérünk be a látogatóktól. Ha a felhasználót érdekli az ajánlat, rögtön az első oldalon feliratkozhat:

Khalsa sablon OptiMonk

Ezzel szemben a Mangal névre keresztelt sablonunk voltaképp egy többlépcsős popup, amely minőségi feliratkozók gyűjtésére alkalmas. Az első oldal az IGEN/NEM gombok segítségével a látogatók elkötelezettségét hivatott felmérni: akik az első oldalon az IGEN gomb megnyomásával kifejezik érdeklődésüket az ajánlat iránt, ők nagyobb valószínűséggel fognak feliratkozni a következő oldalon.

Arról nem is beszélve, hogy ezáltal olyan potenciális vásárlók kerülhetnek a hírlevél listára, akiket az IGEN-re kattintással már mutattak egy minimális érdeklődést termékeink, szolgáltatásaink iránt.

A többlépcsős popupok, így a Mangal további előnye az is, hogy sokkal könnyebb egy kattintásra rábírni a látogatókat, mint egyből azt kérni tőlük, hogy adják meg email címüket. Hiszen két alternatíva közül választani mindig kisebb erőfeszítés a látogatók részéről, mint begépelni az email címüket.

Íme a Mangal sablon első oldala:

Mangal sablon OptiMonk

Az email cím mező pedig csak azok számára jelenik meg a 2. oldalon, akik az IGEN gombra kattintottak az előző lépésnél:

Mangal sablon OptiMonk

A listaépítésre alkalmas popupok mellett készült egy olyan teljes képernyős sablon is, amely forgalomirányításra használható. Ez az ún. Joshi sablon, amely az ajánlat leírása mellett egyetlen gombot tartalmaz – ennek segítségével lehet egy fontos landoló oldalra vagy a legjobb ajánlatokat tartalmazó aloldalra irányítani a látogatókat.

Joshi sablon OptiMonk

2. Egyedi HTML & Javascript nanobar-ok

A hagyományos értelemben vett popupok megújítása mellett szerettük volna lehetővé tenni azt, hogy minél egyszerűbben lehessen egyedi nanobarokat is létrehozni – arra az esetre, ha valamilyen egyedi elképzelést nem lehetne a sablonokkal megvalósítani.

Így, az “Egyedi (nanobar)” segítségével, most már egyedi, teljesen személyre szabott nanobar-t hozhatunk létre saját HTML és/vagy Javascrip kód segítségével:

Egyedi HTML nanobar

3. Új e-kereskedelmi rendszer integráció (Magento)

Tovább bővítettük azoknak az e-kereskedelmi platformoknak a listáját, amelyekkel használható az OptiMonk. Így most már azon webáruházak is könnyedén beüzemelhetik az OptiMonk-ot, amelyek a Magento rendszerét használják. Ahhoz, hogy megjelenjenek a kampányok a webáruházban, már csak egy OptiMonk plugin-t kell telepíteni a weboldalba.

OptiMonk Magento integráció

Az e-kereskedelmi rendszerekkel való integrációink révén a webáruházak rendkívül személyre szabottan tudnak kommunikálni a látogatók felé: az OptiMonk által közvetített üzenetek megjelenhetnek az alapján, hogy mekkora az aktuális kosárérték, hány különböző termék vagy összesen hány termék van a látogató kosarában, vagy akár bármilyen egyedi változó alapján (pl. termék ID, ár, raktár elérhetőség, stb.).

4. Új hírlevélküldő integráció (Robly)

Az e-kereskedelmi platformok mellett a külső hírlevélküldő rendszerek listáját is bővítettük a Robly rendszerével. A Robly egy kis- és közepes vállalkozások számára kifejlesztett email marketing eszköz, amely a hagyományos email marketing funkciók mellett listaépítésre és megnyitási ráta javításra alkalmas megoldásokat is kínál. Integrációnk révén most már közvetlenül átadhatók az OptiMonk kampányon keresztül feliratkozók a Robly rendszerébe.

Íme az OptiMonkkal kompatibilis hírlevélküldő rendszerek teljes listája:

OptiMonk integrációk

5. OptiMonk kód elküldése emailben

Szerettük volna még egyszerűbbé tenni az OptiMonk használatát azáltal, hogy megkönnyítettük az OptiMonk kód elhelyezését. Amennyiben a Javascript kód beillesztése problémát okoz, akkor most már egyszerűsen csak rá kell kattintani a “Elküldöm a fejlesztőnek” gombra, és rendszerünk elküldi e-mailben az összes instrukciót (amit a kód elhelyezéséről tudni kell) a weboldal programozójának vagy a rendszergazdának.

Így sokkal gyorsabb és egyszerűbb beüzemelni az OptiMonkot akkor is, ha csak egy harmadik fél képes a weboldal kódjához hozzáférni.

OptiMonk javascript kód

6. Visszavonási lehetőség a variációszerkesztőben

Beépített WYSIWYG szerkesztőnk révén gyerekjáték a popupok elkészítése és testre szabása. Mindezidáig azonban egyetlen dolog talán mégis hiányzott a szerkesztőből: a visszavonás (illetve az ismétlés) lehetősége. Ezt most pótoltuk, így sokkal gyorsabb és egyszerűbb a szöveges tartalom szerkesztése.

Visszavonási lehetőség

7. Esemény beállítása a „NEM” gombra

Az „IGEN/NEM” típusú sablonok igen közkedveltek az OptiMonk felhasználók körében. Éppen ezért szerettük volna még hatékonyabbá tenni ezeket a sablonokat.

A Yoga és a Dharma sablonok esetében a „NEM” gombbal most már nem csak a popup bezárását lehet elérni, hanem átirányítást is be lehet állítani rájuk. Ez azt jelenti, hogy megadhatunk egy linket, ahová átirányítjuk a látogatót akkor, ha a NEM gombra kattint.

OptiMonk popup sablon beállítás

A funkció legfőbb előnye, hogy a látogatókat akkor is egy számunkra fontos landoló oldalra irányíthatjuk, ha a NEM gombra kattintanak. Más szóval, egy újabb lehetőségünk nyílik arra, hogy a látogatókat feliratkozásra vagy vásárlásra bírjuk. (Fontos, hogy az IGEN és a NEM gombok ne ugyanarra az oldalra navigáljanak, hanem mindkettő egy speciális oldalra.)

A funkció révén azonban nemcsak „IGEN” vagy „NEM” lehet a két választható alternatíva, hanem gyakorlatilag bármi, ami a látogatókat érdemi cselekvésre bírhatja (pl. 2 termékkategória, 2 fontos menüpont, stb.). Íme egy példa, ami kiválóan szemlélteti, hogyan lehet ezzel a sablonnal segíteni a látogatókat a navigációban, illetve hogy könnyebben megtalálják a számukra érdekes termékeket:

OptiMonk sablon

Reméljük, hogy az új funkciók elnyerik a tetszésedet. Ha bármilyen kérdésed van, fordulj bátran az ügyfélszolgálatunkhoz emailben vagy telefonon, vagy tedd fel itt, a hozzászólások között.

Ha még nincs OptiMonk fiókod, regisztrálj a 14 napos ingyenes próbaidőszakra, és próbáld ki az új funkciókat most!

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük