szerezz több hírlevél feliratkozót

Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel
őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.
hirlevel-feliratkozok-gyujtese-hero-img

Ügyfeleink mondják:

Az OptiMonk segítségével 2689 feliratkozót szereztünk azokból a látogatókból, akik egyszerűen elhagyták volna az oldalt. Oh, és nemcsak az ingyenes csalitermékünk letöltése ugrott meg, hanem a DM Lab előfizetők száma is növekedett 30,22%-kal.
Justin Rondeau
DigitalMarketer.com

A feliratkozók gyűjtése a növekedés elengedhetetlen feltétele

Tudtad, hogy a látogatóid 98%-a nyom nélkül hagyja el az oldaladat? Többségük soha nem is tér vissza. Természetesen elsősorban arra a 2-3%-ra kell koncentrálnod, aki itt és most készen áll a vásárlásra, de az igazi növekedéshez nem szabad hagynod távozni azt a közel 50%-ot, aki most ugyan nem, de később szívesen vásárolna tőled.

Ne veszíts el egyetlen
látogatót sem

Az email marketing még mindig az egyik legjobb módja annak, hogy a kevésbé érdeklődő első látogatóidat később vásárlásra bírd.

Szerezz több csaliletöltőt

Egy sikeres értékesítési tölcsér ingyenes csalitermékkel kezdődik (pl. letölthető útmutató), amivel könnyen begyűjthető a jövőbeni vásárlók email címe.

Oktatsd a potenciális
vevőket

Szerezz értékes email címeket és építs bizalmat azáltal, hogy hasznos tudásanyagokkal segíted megoldani a látogatóid problémáit.

collect-email-subscribe

Gyűjts
email címeket

Építs hírlevél listát a termékeid iránt érdeklődő látogatókból. Ha az ajánlatod ellenállhatatlan, a látogatóid örömmel megadják cserébe az adataikat.


Egyetlen egy üzenettel közel 70,000 hírlevél feliratkozót tudtunk gyűjteni. Ráadásul az OptiMonk segítségével lojális és megtartható ügyfeleket szereztünk.

Varkonyi Balázs
Extreme Digital

Olvasd el a történetüket

Gyűjts Messenger
feliratkozókat

Habár az email még mindig az eladásösztönzés egyik legfontosabb eszköze, az emailek átlagos megnyitási rátája 22%, az átkattintási arány pedig 3%. Ha ugyanezeket az üzeneteket Facebook Messengeren küldjük ki, akár 85%-os megnyitási és 28%-os átkattintási rátát érhetünk el.


Az eredmények azonnal szemmel láthatóak voltak. A feliratkozók száma DRASZTIKUSAN megnőtt, nem hasonlítható össze a korábbi megoldásainkkal.

Evan Henshaw
The Patch Panel

Ismerd meg a
potenciális vevőidet

Kérj minél több információt a látogatóidtól (pl. nem, cipőméret, stb.), hogy közelebbről megismerhesd jövőbeni vásárlóidat és hogy személyre szabott üzeneteket küldhess nekik, ami több és rendszeres vásárláshoz vezet.


Eredményesen tudtuk A/B tesztelni a popupjainkat, aminek köszönhetően sokkal több feliratkozót gyűjtöttünk. Abszolút figyelemreméltó eszköz! Több email, több vásárló. Köszi, OptiMonk!”

Case Bloom
Tucker-bloom.com

Minden, ami a feliratkozók gyűjtéséhez szükséges

Az OptiMonknál minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy feliratkozókat gyűjts
– anélkül, hogy rombolnád a felhasználói élményt.

200+ sablon és
Drag&Drop szerkesztő

A feliratkozógyűjtés gyerekjáték a Drag&Drop szerkesztővel, és 200+ teljesen ingyenes, gyönyörű popup, nanobar, sidebar és szerencskerék sablonunkkal.

Egyedi űrlap mezők,
listaelemek

Az egyedi űrlapok segítségével bármilyen információt begyűjthetsz a látogatóidról (pl. a születési dátumuk), így sokkal személyesebb emaileket küldhetsz nekik.

Kétlépcsős
feliratkoztatás

Keltsd fel a látogatók figyelmét a popup első oldalán lévő ajánlattal, így sokkal szívesebben adják majd meg adataikat a második oldalon.

Google és GDPR
kompatibilis

Az OptiMonk kampányok 100% GDPR kompatibilisek és teljes mértékben Google-barátok, így Te és a látogatóid is biztonságban vannak.

Gamification
popupok

A szerencsekerék, a kaparós sorsjegy és az ajándékválasztó popupok élményszerűvé és szórakoztatóvá teszik a feliratkoztatást.​

Intelligens
célzás

Célozd a különböző látogatói csoportokat tökéletesen személyre szabott, releváns üzenetekkel, hogy tovább növeld a konverziós esélyeidet.

Integrálva minden nagyobb
hírlevél rendszerrel

Továbbítsd a feliratkozók adatait kedvenc
ügyviteli és hírlevélküldő rendszereid felé

shoprenter
magento
unas
webgalamb
mailchimp
minicrm
salesautopilot

Próbáld ki ingyen és

Szerezz több feliratkozót

14 napos ingyenes próba  Egyszerű beüzemelés Hűségidő nélkül

Már ügyfelünk vagy? Jelentkezz be »