szerezz több hírlevél feliratkozót
Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel
őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.
Ügyfeleink mondják:
A feliratkozók gyűjtése a növekedés elengedhetetlen feltétele
Tudtad, hogy a látogatóid 98%-a nyom nélkül hagyja el az oldaladat? Többségük soha nem is tér vissza. Természetesen elsősorban arra a 2-3%-ra kell koncentrálnod, aki itt és most készen áll a vásárlásra, de az igazi növekedéshez nem szabad hagynod távozni azt a közel 50%-ot, aki most ugyan nem, de később szívesen vásárolna tőled.
Ne veszíts el egyetlen
látogatót sem
Az email marketing még mindig az egyik legjobb módja annak, hogy a kevésbé érdeklődő első látogatóidat később vásárlásra bírd.
Szerezz több csaliletöltőt
Egy sikeres értékesítési tölcsér ingyenes csalitermékkel kezdődik (pl. letölthető útmutató), amivel könnyen begyűjthető a jövőbeni vásárlók email címe.
Oktatsd a potenciális
vevőket
Szerezz értékes email címeket és építs bizalmat azáltal, hogy hasznos tudásanyagokkal segíted megoldani a látogatóid problémáit.
Gyűjts
email címeket
Építs hírlevél listát a termékeid iránt érdeklődő látogatókból. Ha az ajánlatod ellenállhatatlan, a látogatóid örömmel megadják cserébe az adataikat.
Egyetlen egy üzenettel közel 70,000 hírlevél feliratkozót tudtunk gyűjteni. Ráadásul az OptiMonk segítségével lojális és megtartható ügyfeleket szereztünk.
Extreme Digital
Olvasd el a történetüket
Gyűjts Messenger
feliratkozókat
Habár az email még mindig az eladásösztönzés egyik legfontosabb eszköze, az emailek átlagos megnyitási rátája 22%, az átkattintási arány pedig 3%. Ha ugyanezeket az üzeneteket Facebook Messengeren küldjük ki, akár 85%-os megnyitási és 28%-os átkattintási rátát érhetünk el.
Az eredmények azonnal szemmel láthatóak voltak. A feliratkozók száma DRASZTIKUSAN megnőtt, nem hasonlítható össze a korábbi megoldásainkkal.
The Patch Panel
Ismerd meg a
potenciális vevőidet
Kérj minél több információt a látogatóidtól (pl. nem, cipőméret, stb.), hogy közelebbről megismerhesd jövőbeni vásárlóidat és hogy személyre szabott üzeneteket küldhess nekik, ami több és rendszeres vásárláshoz vezet.
Eredményesen tudtuk A/B tesztelni a popupjainkat, aminek köszönhetően sokkal több feliratkozót gyűjtöttünk. Abszolút figyelemreméltó eszköz! Több email, több vásárló. Köszi, OptiMonk!”
Tucker-bloom.com
Minden, ami a feliratkozók gyűjtéséhez szükséges
Az OptiMonknál minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy feliratkozókat gyűjts
– anélkül, hogy rombolnád a felhasználói élményt.
200+ sablon és
Drag&Drop szerkesztő
A feliratkozógyűjtés gyerekjáték a Drag&Drop szerkesztővel, és 200+ teljesen ingyenes, gyönyörű popup, nanobar, sidebar és szerencskerék sablonunkkal.
Egyedi űrlap mezők,
listaelemek
Az egyedi űrlapok segítségével bármilyen információt begyűjthetsz a látogatóidról (pl. a születési dátumuk), így sokkal személyesebb emaileket küldhetsz nekik.
Kétlépcsős
feliratkoztatás
Keltsd fel a látogatók figyelmét a popup első oldalán lévő ajánlattal, így sokkal szívesebben adják majd meg adataikat a második oldalon.
Google és GDPR
kompatibilis
Az OptiMonk kampányok 100% GDPR kompatibilisek és teljes mértékben Google-barátok, így Te és a látogatóid is biztonságban vannak.
Gamification
popupok
A szerencsekerék, a kaparós sorsjegy és az ajándékválasztó popupok élményszerűvé és szórakoztatóvá teszik a feliratkoztatást.
Intelligens
célzás
Célozd a különböző látogatói csoportokat tökéletesen személyre szabott, releváns üzenetekkel, hogy tovább növeld a konverziós esélyeidet.
Integrálva minden nagyobb
hírlevél rendszerrel
Továbbítsd a feliratkozók adatait kedvenc
ügyviteli és hírlevélküldő rendszereid felé
Próbáld ki ingyen és
Szerezz több feliratkozót
14 napos ingyenes próba ● Egyszerű beüzemelés ● Hűségidő nélkül
Már ügyfelünk vagy? Jelentkezz be »