CSÖKKENTSD A KOSÁRELHAGYÁSOKAT
Fordítsd vissza a kosárelhagyókat
Azonosítsd azokat a potenciális vevőket, akik vásárlás nélkül készülnek
távozni, és előzd meg a kosárelhagyást egy másodlagos ajánlattal
Ügyfeleink mondják
Kerülj el egy esetleges
bevételkiesést
Világszerte az átlagos kosárelhagyási ráta 70% körül mozog. Habár ez egy hatalmas probléma az e-kereskedők számára,
ugyanakkor egy kiemelkedő vevőszerző lehetőség is egyben. Az, hogy egy látogató a kosárban hagyta a termékeit,
még nem jelenti azt, hogy úszott az üzlet. Csak ne felejtsd el megpróbálni visszafordítani őket…
Bátorítsd a bizonytalan vásárlókat
Átlagosan 10-ből 7 kosároldalig eljutó látogató végül vásárlás nélkül távozik. Gyakran csak több információra vagy egy kis ösztönzésre van szükségük.
Maximalizáld megtérüléseidet
A webáruházak milliókat költenek látogatószerzésre. Ha valaki vásárlás nélkül távozik, a kiadások sokszorosára nőhetnek a további hirdetések miatt.
Kezdj azonnali remarketingbe
A potenciális vevők 90%-át 1 órával az oldal elhagyását követően már szinte esélytelen visszaszerezni. Szólítsd meg őket még mielőtt elhagynák az oldalt.
Segítsd a vevőket befejezni a vásárlást
Az egyik legegyszerűbb módja a kosárelhagyási ráta csökkentésének, ha egyszerűen értesíted a kosárelhagyóidat, hogy ittfelejtettek valamit. Egy azonnal felhasználható kuponkód felajánlásával tovább javíthatod az esélyeidet.
Azért választottam az OptiMonkot a kosárelhagyók megmentésére, mert rendkívül rugalmas megoldás, és dinamikus szövegcserét is biztosít.
SwissWatchExpo
Olvasd el a történetüket
Gyűjts adatokat, küldj kosárelhagyó emailt
Eladásösztönző ajánlatokkal (pl. kupon) nemcsak az azonnali vásárlást segítheted, hanem egyúttal a kosárelhagyók email címét is begyűjtheted - így email marketinggel később a bizonytalan látogatóidat is vásárlásra bírhatod.
Az OptiMonkkal 8 997 új feliratkozót szereztünk egy hónap alatt. Jelentős részüket vásárlóvá tudtuk konvertálni izgalmas emailekkel és egyedi kedvezményekkel.
SmartMarketer
Kosártartalom mentése (hamarosan)
Kínálj kosárelhagyó látogatóidnak “kosár mentése” lehetőséget, hogy később befejezhessék vásárlásukat. Feliratkozás után a kosár tartalmát megkapják emailben, ahonnan egyetlen kattintással befejezhetik a vásárlást.
10% kedvezményt biztosító kupont használok. A csak ebből a kuponkódból származó bevételeink alig több mint egy hónap alatt elérték a 22 000 dollárt, szóval ez az eszköz nagy látogatói szám mellett sokszorosan megtérül.
Bullhidebelts.com
Ütős megoldások
a kosárelhagyások csökkentésére
Eszköztárunkat úgy terveztük, hogy hatékonyan
felléphess a kosárelhagyási ráta ellen
Kosárelhagyás észlelése
Ezredmásodperc pontossággal észleljük, ha a látogató el akarja hagyni a kosarát. Abban a pillanatban egy üzenet jelenik meg, hogy meggátolja a távozást.
Célzás a kosár
tartalma alapján
Mutass személyre szabott üzeneteket a kosárba helyezett termékek száma, vagy a teljes kosárérték alapján, hogy még több kosárelhagyót fordíthass vissza.
Testreszabható
visszaszámlálók
Népszerűsíts időkorláthoz kötött ajánlatokat egy visszaszámlálóval, hogy sürgősségérzetet kelts a látogatóidban és azonnali vásárlásra bírd őket.
Emlékeztetés értesítősávokkal
A popupok mellett a képernyő különböző pontjain megjelenő szolid üzenetek (nanobarok és sidebarok) is kiválóan alkalmasak a látogatók emlékeztetésére.
Könnyen kezelhető Drag&Drop szerkesztő
A kosárelhagyás csökkentése gyerekjáték a Drag&Drop szerkesztővel, és a több mint 50 ingyenes popup, nanobar és sidebar sablonunkkal.
Haladó opciók a testreszabáshoz
Készíts annyi kosárelhagyásra célzott kampányt, amennyit szeretnél és célozd a különböző látogatói csoportjaidat teljesen személyre szabott ajánlatokkal.c
Minden webáruház rendszerrel működik
A kosárelhagyási ráta csökkentése gördülékeny
lesz bármilyen webáruház platform esetén
Próbáld ki ingyen és
Csökkentsd a kosárelhagyási rátát
14 napos ingyenes próba ● Egyszerű beüzemelés ● Hűségidő nélkül
Már ügyfelünk vagy? Jelentkezz be »