CSÖKKENTSD A KOSÁRELHAGYÁSOKAT

Fordítsd vissza a kosárelhagyókat

Azonosítsd azokat a potenciális vevőket, akik vásárlás nélkül készülnek
távozni, és előzd meg a kosárelhagyást egy másodlagos ajánlattal
kosarelhagyas-csokkentese-hero-img

Ügyfeleink mondják

Szinte minden látogatónknak tudunk mutatni olyan popupot, ami a látogatói élményt segíti, vagy akár a vásárlási döntést támogatja - mesélte Ildikó a kosárelhagyási rátájuk 16,5%-os csökkenése után.
avon
Siklósi Ildikó
AVON Cosmetics Magyarország

Kerülj el egy esetleges
bevételkiesést

Világszerte az átlagos kosárelhagyási ráta 70% körül mozog. Habár ez egy hatalmas probléma az e-kereskedők számára,
ugyanakkor egy kiemelkedő vevőszerző lehetőség is egyben. Az, hogy egy látogató a kosárban hagyta a termékeit,
még nem jelenti azt, hogy úszott az üzlet. Csak ne felejtsd el megpróbálni visszafordítani őket…

reduce cart abandonment

Bátorítsd a bizonytalan vásárlókat

Átlagosan 10-ből 7 kosároldalig eljutó látogató végül vásárlás nélkül távozik. Gyakran csak több információra vagy egy kis ösztönzésre van szükségük.

Maximalizáld megtérüléseidet

A webáruházak milliókat költenek látogatószerzésre. Ha valaki vásárlás nélkül távozik, a kiadások sokszorosára nőhetnek a további hirdetések miatt.

Kezdj azonnali remarketingbe

A potenciális vevők 90%-át 1 órával az oldal elhagyását követően már szinte esélytelen visszaszerezni. Szólítsd meg őket még mielőtt elhagynák az oldalt.

reduce cart abandonment

Segítsd a vevőket befejezni a vásárlást

Az egyik legegyszerűbb módja a kosárelhagyási ráta csökkentésének, ha egyszerűen értesíted a kosárelhagyóidat, hogy ittfelejtettek valamit. Egy azonnal felhasználható kuponkód felajánlásával tovább javíthatod az esélyeidet.


Azért választottam az OptiMonkot a kosárelhagyók megmentésére, mert rendkívül rugalmas megoldás, és dinamikus szövegcserét is biztosít.

Eugene Tutunikov
SwissWatchExpo

Olvasd el a történetüket

reduce cart abandonment

Gyűjts adatokat, küldj kosárelhagyó emailt

Eladásösztönző ajánlatokkal (pl. kupon) nemcsak az azonnali vásárlást segítheted, hanem egyúttal a kosárelhagyók email címét is begyűjtheted - így email marketinggel később a bizonytalan látogatóidat is vásárlásra bírhatod.


Az OptiMonkkal 8 997 új feliratkozót szereztünk egy hónap alatt. Jelentős részüket vásárlóvá tudtuk konvertálni izgalmas emailekkel és egyedi kedvezményekkel.

Ezra Firestone
SmartMarketer

save cart content

Kosártartalom mentése (hamarosan)

Kínálj kosárelhagyó látogatóidnak “kosár mentése” lehetőséget, hogy később befejezhessék vásárlásukat. Feliratkozás után a kosár tartalmát megkapják emailben, ahonnan egyetlen kattintással befejezhetik a vásárlást.


10% kedvezményt biztosító kupont használok. A csak ebből a kuponkódból származó bevételeink alig több mint egy hónap alatt elérték a 22 000 dollárt, szóval ez az eszköz nagy látogatói szám mellett sokszorosan megtérül.

Eric Moore
Bullhidebelts.com

Ütős megoldások
a kosárelhagyások csökkentésére

Eszköztárunkat úgy terveztük, hogy hatékonyan
felléphess a kosárelhagyási ráta ellen

Kosárelhagyás észlelése

Ezredmásodperc pontossággal észleljük, ha a látogató el akarja hagyni a kosarát. Abban a pillanatban egy üzenet jelenik meg, hogy meggátolja a távozást.

Célzás a kosár
tartalma alapján

Mutass személyre szabott üzeneteket a kosárba helyezett termékek száma, vagy a teljes kosárérték alapján, hogy még több kosárelhagyót fordíthass vissza.

Testreszabható
visszaszámlálók

Népszerűsíts időkorláthoz kötött ajánlatokat egy visszaszámlálóval, hogy sürgősségérzetet kelts a látogatóidban és azonnali vásárlásra bírd őket.

Emlékeztetés értesítősávokkal

A popupok mellett a képernyő különböző pontjain megjelenő szolid üzenetek (nanobarok és sidebarok) is kiválóan alkalmasak a látogatók emlékeztetésére.

Könnyen kezelhető Drag&Drop szerkesztő

A kosárelhagyás csökkentése gyerekjáték a Drag&Drop szerkesztővel, és a több mint 50 ingyenes popup, nanobar és sidebar sablonunkkal.

Haladó opciók a testreszabáshoz

Készíts annyi kosárelhagyásra célzott kampányt, amennyit szeretnél és célozd a különböző látogatói csoportjaidat teljesen személyre szabott ajánlatokkal.c

Minden webáruház rendszerrel működik

A kosárelhagyási ráta csökkentése gördülékeny
lesz bármilyen webáruház platform esetén

shoprenter
magento
unas
webgalamb
mailchimp
minicrm
salesautopilot

Próbáld ki ingyen és

Csökkentsd a kosárelhagyási rátát

14 napos ingyenes próba  Egyszerű beüzemelés Hűségidő nélkül

Már ügyfelünk vagy? Jelentkezz be »