
OptiMonk újdonságok: legújabb funkcióink bemutatása
Az utóbbi időben több újítás és módosítás történt az OptiMonk háza táján annak érdekében, hogy még felhasználóbarátabb élményt nyújtsunk Nektek. Ma ezekből az újdonságokból mutatok […]

Hogyan duplázta meg a rendelések számát a Szépségcenter szezonális ajánlatok segítségével?
Bármilyen alkalomról is legyen szó, az ünnepek minden e-kereskedő életében kiemelkedő időszaknak számít. Ilyenkor lehetőségünk van vásárlói kört és egyben bizalmat is építeni. Hiszen minél […]

Mesés húsvéti sablonok, melyekkel növelheted a bevételeidet
Amíg a legtöbb ember a húsvéti tojásokat festegeti, addig Te, mint vállalkozó, valószínűleg azon agyalsz, hogyan hozhatnál ki többet ebből az ünnepből is és növelhetnéd […]

Hogyan növelte meg a Winelovers Webshop 130%-kal az átlagos kosárértéket?
Töröd a fejed, hogyan lehetne több rendelésed, de nem tudod, mit lehetne még bevetni? Tudod, hogy ez így nincs rendben, de mindenkinek ugyanazt a kedvezményt […]

23 lenyűgöző dolog, amiről nem is tudtad, hogy megvalósíthatod az OptiMonkkal
Gyakran halljuk a kérdést, hogy “Mitől jobb, vagy miért más az OptiMonk, mint más popup eszközök?” Ebben a cikkben megmutatjuk Neked a rendszer minden apró […]

Mobil nézet szerkesztés és további újdonságok a hatékonyabb vevőszerzésért
**Izgalmas bejelentés következik!** Az OptiMonk admin felület rengeteg új funkcióval bővült az elmúlt időszakban. A legújabb változtatások segítségével még jobb eredményeket érhetsz majd el a […]

Hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal?
A kosárelhagyási rátád olyan elkeserítő, hogy inkább meg sem nyitod az Analitikát? Egy csomó pénzt kidobtál az ablakon csak azért, hogy látogatókat szerezz, de nem […]

Készülj fel a Valentin napra ezzel a 6 vadonatúj sablonnal
Mi az első dolog, ami a “február” szó hallatán eszedbe jut? Hadd találjam ki! Valentin nap, azaz a szerelmesek ünnepe. Bár sokan lázadnak ellene, be […]

Hogyan szerzett több mint 56.000 hírlevél feliratkozót egy cipő webáruház?
Neked is fejfájást okoz, hogy a feliratkozókat visszatérő vásárlókká konvertáld? Rendszeresen küldesz hírleveleket, de valahogy mégsem tudod rábírni őket a vásárlásra? Ha a válaszod igen, […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok