
Hogyan csökkentette 16,5%-kal a kosárelhagyások számát az AVON?
Az e-kereskedelem hazai piacán több ezer webáruház üzemel jelenleg. Ezek mérete, típusa más-más lehet, ugyanakkor van, ami közös bennük: a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik egy […]

Nívós nemzetközi díjat nyert a csapatunk!
Hatalmas megtiszteltetés érte csapatunkat nemrég, ugyanis megnyertük az European Business Award (EBA) verseny nemzeti fordulóját a Business of the Year Award kategóriában. Az EBA az egyik […]

25 pontos checklista: A tökéletes popup receptje
Az elmúlt pár évben elterjedtté vált az online világban az “intelligens popup” fogalma. Ez egy olyan technológia, amely követi a látogatók viselkedését és a megfelelő […]

Hogyan növelte meg 35%-kal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu webáruház?
Minden webáruház tulajdonos az oldal elindításának első pillanatától kezdve hasonló célok elérésére törekszik: látogatók szerzése, látogatók konvertálása, bevételek mielőbbi növelése. Ugyanakkor, mi történik, ha minden […]

20 zseniális popup példa email címlista építéshez
Az email még mindig az egyik legjobb módszer a mérsékelten érdeklődő látogatók vásárlásra buzdítására. Nem számít, hogy mennyire jó a terméked, vagy hogy mennyi kedvezményt […]

Hogyan csökkentette 31%-kal a kosárelhagyások számát a Bullets2Bandages?
Ahány ház, annyi szokás – ezzel az ismerős közmondással szoktuk jellemezni az emberek különböző szokásait, viselkedési formáit. Egy webáruházba érkező látogatók viselkedése sem különbözik ettől. A […]

Hogyan növelte meg a bevételeit 25%-kal a SwissWatchExpo?
A statisztikák szerint a weboldalakkal, illetve webáruházakkal rendelkező cégek 64%-a a “látogatók és feliratkozók növelése” kifejezésre keres rá a legtöbbször. A vállalkozások 40%-a pedig arra […]

Hogyan növelte meg a bevételeit 20%-kal a Markastaska.hu?
Egy webáruház életében komoly kihívást jelent a látogatók megszerzése. Számos praktika, illetve marketing eszköz létezik annak érdekében, hogy különböző forrásokból, minél több potenciális vevőt vegyünk […]

E-mail címlista építése az új sidebar segítségével
Az ünnepek alatt minden weboldalnak fontos, hogy előnyére fordítsa a megnövekedett forgalmat és növelje az eladásait az év végéig. Emiatt az elmúlt időszakban nagy figyelmet […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok