
E-kereskedelmi email marketing útmutató: 10+ sablon és 20+ valódi hírlevél minta inspirációként
Az email marketing az egyik legjobb eszköz egy webáruháznak, hogy bevételt generáljon. Akár manuálisan küldjük ki a hírleveleket, akár automatizált emaileket állítunk be, a célunk […]

Hogyan bírta maradásra a kosárelhagyók 64%-át a Schüssler natúrkozmetikumok
A webáruházak számára mindig égető és aktuális probléma a kosárelhagyás kérdése. Ennek számos oka lehet és számos tényező befolyásolhatja, ezért nagyon nehéz rá megoldást találni. […]

Hogyan növeljük meg 20%-kal a vásárlások számát játékos elemekkel
A webáruházba érkező látogatók pozitív élményének növeléséhez már számos trükk és technika létezik: hírlevél feliratkoztatás, azonnal felhasználható személyre szabott ajánlatok kommunikálása vagy akár az automatizált […]

Ismerd meg a megújult OptiMonkot: 20+ új sablon – a valaha volt legjobb szerkesztővel
Az intelligens popupok kiváló lehetőséget nyújtanak az e-mail lista építésére, a távozó látogatók megmentésére és a bevételeink növelésére. De mi lenne, ha ezeken felül még… […]

Esettanulmány induló webáruházaknak: Hírlevél feliratkozás szöveg minták
A webáruházak számára a látogatók megszerzésén kívül a legnagyobb kihívást az értékesítési csatorna kiépítése jelenti. Ez amiatt fontos, mert bármennyire is voltunk körültekintőek a webáruház készítés […]

Hogyan szerzett a LifeStyleShop.hu 8750 új hírlevél feliratkozót 4 hónap alatt?
Bizonyára minden webáruház vágya az, hogy a lehető legtöbb látogató érkezzen az oldalra és ezen látogatók jelentős része azonnal vásároljon is. Ez azonban sajnos nem […]

20 popup példa a kosárelhagyási ráta csökkentésére
Van webáruházad? Ha igen, neked is feltűnt, hogy az online boltok kosárelhagyási rátája egyre csak nő? Rengeteg tanulmány készül a témában, íme néhány közülük. A Barilliance szerint […]

Hogyan befolyásolja a GDPR a popupok használatát?
Biztosan hallottál már az EU új adatvédelmi rendeletéről, melynek rövidített neve GDPR (General Data Protection Regulation). De vajon készen állsz rá? GDPR kompatibilisen használod a […]

Hogyan csökkentette 16,5%-kal a kosárelhagyások számát az AVON?
Az e-kereskedelem hazai piacán több ezer webáruház üzemel jelenleg. Ezek mérete, típusa más-más lehet, ugyanakkor van, ami közös bennük: a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik egy […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok