Hogyan készítsünk eredményes kampányokat a nyári / kora őszi szezonban?
Már javában tart a nyár, így biztos vagyok benne, hogy legszívesebben te is a vízparton hevernél egész álló nap. Gondolatban lehet, már ott is vagy. 🙂 […]
Hogyan szerzett a DigitalMarketer 2689 feliratkozót 14 nap alatt?
A DigitalMarketer.com egy internetes közösség több mint 700 ezer taggal, ahol online marketingesek, vállalkozók és kisvállalkozások tulajdonosai inspirálódhatnak hétről hétre arról, hogyan növeljék az oldaluk […]
7+1 tavaszi forgalomnövelő ötlet, amivel év közben is növelhetjük bevételeinket
A webáruház tulajdonosok kedvenc időszaka a karácsony. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen ilyenkor jelentős mértékben megnő a bevételek száma. Sok webáruház az ünnepeket megelőző […]
Új funkciók: Shaolin sablon újítás, új mentési beállítások, és új integrációk
Az OptiMonk indulása óta arra törekszünk, hogy olyan egyedi funkciókkal gazdagítsuk kínálatunkat, amelyek segítik felhasználóinkat, hogy minél többet hozzanak ki a rendszerből és hogy sikereket […]
Hogyan szerzett az Ökokuckó webáruház 3345 új feliratkozót?
A webáruház tulajdonosok egyik legfőbb célja, hogy minél több látogatót vonzzanak az oldalukra. Sokan sajnos arról elfeledkeznek, hogy a meglévő forgalomból feliratkozókat és vásárlókat szerezzenek. […]
Új funkciók hírlevél szerkesztésére: Mailigen, Silverpop és MailEngine integrációk
Az OptiMonk csapata mindig szem előtt tartja, hogy felhasználóink a lehető legtöbbet tudják kihozni a rendszerünkből. Ezért fontosnak érezzük, hogy szoftverünk minél több külső platformmal […]
Ez történt velünk 2016-ban
Visszatekintve az elmúlt időszakra, bátran kijelenthetjük, hogy 2016 egy igazán eseménydús év volt mindenki számára. Néhány hazai büszkeséget kiemelve: miután februárban a Saul fia Oscar-díját […]
Új funkciók: új teljes képernyős sablonok, új integrációk és még sok más…
Ügyfeleink visszajelzéseit, illetve a design és marketing trendeket figyelembe véve – csakúgy, mint az elmúlt hónapokban – az utóbbi hetekben is igyekeztünk megújítani sablonjainkat, illetve […]
Hogyan növelte meg 79,5%-kal a konverziós rátáját a Keddshop.hu webáruház?
A Keddshop.hu webáruház mesekönyveket, plüssfigurákat, társasjátékokat, ruhákat és egyéb rajzfilmekkel kapcsolatos kiegészítőket értékesít. Az OptiMonk már indulása óta élvezi a webáruház bizalmát. Együttmükődésünk eredményeként pedig számos figyelemreméltó […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok