
Hogyan népszerűsítette Szabó Péter az Áttörést az OptiMonk segítségével?
Mi sem lehet egyszerűbb, mint felkínálni újra ugyanazt a terméket, amit a vásárló már egyszer megtekintett a webáruházadban. Na, de mi a helyzet akkor, hogy […]

6 izgalmas kampányötlet, melyekkel erősen zárhatjuk az évet
Hogyan készítsünk olyan marketing kampányt, amely figyelemfelkeltő és nagy hatással van az év utolsó negyedévére? Minden marketinges tudja, hogy egy ilyen kampány megszervezése eszméletlen sok […]

Upselling és cross-sell: Hogyan növeld az átlagos tranzakciós értéket webáruházadban?
Ha meg kellene neveznünk egy általános igényt, amely minden webáruház tulajdonos számára fontos, akkor biztosan mindannyian a több vásárló szerzését mondanánk. Azonban az eladások növelése […]

Új funkciók: okos előnézet, új termékajánló sablonok, és még sok más…
Az év fele már eltelt, és az OptiMonk csapata most sem lazsált. Teljes gőzzel azon dolgoztunk, hogy minél több új funkcióval bővítsük az OptiMonkot, és […]

Hogyan szerzett az egyik legnagyobb forgalmú webáruház, az Extreme Digital több mint 65.000 feliratkozót 41 nap alatt?
Az Extreme Digital webáruházat 2001-ben alapították. Kezdetben kizárólag digitális fényképezőgépek online értékesítésével foglalkozott, majd egyre szélesebb választékot kínált. Mára a számítástechnikai eszközöktől kezdve a háztartási gépeken keresztül […]

Hogyan készítsünk eredményes kampányokat a nyári / kora őszi szezonban?
Már javában tart a nyár, így biztos vagyok benne, hogy legszívesebben te is a vízparton hevernél egész álló nap. Gondolatban lehet, már ott is vagy. 🙂 […]

Hogyan szerzett a DigitalMarketer 2689 feliratkozót 14 nap alatt?
A DigitalMarketer.com egy internetes közösség több mint 700 ezer taggal, ahol online marketingesek, vállalkozók és kisvállalkozások tulajdonosai inspirálódhatnak hétről hétre arról, hogyan növeljék az oldaluk […]

7+1 tavaszi forgalomnövelő ötlet, amivel év közben is növelhetjük bevételeinket
A webáruház tulajdonosok kedvenc időszaka a karácsony. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen ilyenkor jelentős mértékben megnő a bevételek száma. Sok webáruház az ünnepeket megelőző […]

Új funkciók: Shaolin sablon újítás, új mentési beállítások, és új integrációk
Az OptiMonk indulása óta arra törekszünk, hogy olyan egyedi funkciókkal gazdagítsuk kínálatunkat, amelyek segítik felhasználóinkat, hogy minél többet hozzanak ki a rendszerből és hogy sikereket […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok