Az OptiMonk indulása óta arra törekszünk, hogy olyan egyedi funkciókkal gazdagítsuk kínálatunkat, amelyek segítik felhasználóinkat, hogy minél többet hozzanak ki a rendszerből és hogy sikereket érjenek el.
Az elmúlt hetekben is erre törekedtünk – ennek eredményeképp születtek meg az alábbi új funkcióink és új integrációink.
Olvasd el rövid összefoglalónkat, és ismerd meg újdonságainkat, hogy ezután is 100%-ot hozhass ki az OptiMonkból.
1. Automizy
Az Automizy az email marketing automatizálását teszi lehetővé egy könnyen használható, úgy nevezett drip kampány szerkesztővel. A drip olyan emailek sorozata, amiket egy előre meghatározott ütemterv alapján küldünk ki. Továbbá, létrehozhatunk különböző eseményeket a honlapunkon, egy szoftverben vagy mobil applikációban, és ezek alapján küldhetünk automatikus emaileket. De ez nem minden, az Automizy segítségünkre van a konverziós ráta növelésében is, mivel A/B/N tesztelhetjük az emailjeinket.
2. MailerLite
A MailerLite szintén email marketingre specializálódik és kifejezetten kisvállalkozásokat céloz. A MailerLite titka az egyszerűségben rejlik. Letisztult és felhasználóbarát szerkesztője van, a feliratkozóink menedzselését is leegyszerűsíti és csak a legfontosabb statisztikákat mutatja.
3. Emarsys
Az Emarsys a világ egyik vezető marketing automatizálást biztosító szoftvere, amely egyben az első felhő alapú marketing szoftver kiskereskedők és e-kereskedők számára. Az Emarsys B2C Marketing Cloud lehetővé teszi a valós, személyes interakciót a marketingesek és vásárlók között minden csatornán keresztül – ezáltal segítve a vásárlói hűség kiépítését, a vásárlói élmény gazdagítását, s ezáltal a bevételek növelését.
4. Bizzy.io
A Bizzy.io használatával elvezethetjük a felhasználóinkat a következő vásárláshoz, mindezt automatizálva. Közvetlenül integrálva a webáruház rendszerünkkel és feliratkozó-gyűjtő rendszerünkkel, folyamatosan karban tarthatjuk és optimalizálhatjuk a marketing csatornáinkat. Ráadásul – a Bizzy.io ígérete szerint – 35%-kal több bevételt szerezhetünk a tökéletesen automatizált e-kereskedelmi marketing emailek használatával.
5. Felhasználóbarát „mentés” gomb
Az integrációkon túl arra is nagy figyelmet fordítunk, hogy folyamatosan fejlesszük az OptiMonk hatékonyságát annak érdekében, hogy a legpraktikusabb eszközöket és funkciókat biztosíthassuk. Emiatt építettünk be egy „Mentés” gombot a „Kampány beállítások” oldal aljára – így most már nem kell felgörgetni a lap tetejére, ha el szeretnénk menteni a munkánkat.
6. Shaolin sablon újítás
Hisszük, hogy a sürgetés okot ad a látogatóknak, hogy másképp tekintsenek egy vásárlásra. Az emberi viselkedést kutató pszichológusok megállapították, hogy a sürgető szituációk arra késztetnek minket, hogy tudatos megfontoltság helyett gyorsan cselekedjünk.
Sürgősség érzet keltésével arra motiválhatjuk a potenciális vásárlóinkat, hogy megtegyék a vásárláshoz vezető első lépést.
Emiatt meghosszabbítottuk a visszaszámlálási idejét az egyik legkedveltebb sablonunknak, a Shaolin sablonnak. Töröltük a 24 órás limitet a visszaszámlálóból.
A popup beállítása nem is lehetne egyszerűbb, csak add meg a lejárati idejét az ajánlatodnak, mondjuk 10 perc vagy 48 óra. Amikor a popup megjelenik a látogatónak, az óra elkezd ketyegni. Csak azoknak a látogatóknak jár az ajánlat, akik a visszaszámláló lejárata előtt cselekednek. Amint eléri a 0-t a számláló, az ajánlat többé nem elérhető.
Ne habozz hozzászólásban megírni, hogy tetszenek aktuális újdonságaink! Szükséged lenne egy további új funkcióra? Esetleg van egy ötleted, hogy mi legyen a következő sablonunk? Írj nekünk egy emailt a kapcsolat@optimonk.hu e-mail címre!
Ha még nincs OptiMonk fiókod, regisztrálj a 14 napos ingyenes próbaidőszakra, és próbáld ki az új funkciókat most!
11 comments