
Hogyan használd a popupokat a blogodon az elkötelezett olvasók és a több követő érdekében?
2020-ban a világ teljes népességének 59%-a, azaz körülbelül 4,5 milliárd ember internetezik rendszeresen. Ezek az emberek pedig nap mint nap friss tartalmakra éheznek: hiszen manapság […]

Shopify webshop forgalomnövelés: Hogyan szerzett 39,2% extra bevételt az OptiMonk segítségével?
A legsikeresebb márkák is ugyanazokkal a kihívásokkal néznek szembe, mint bármely más e-kereskedő: temérdek pénzt költenek látogatószerzésre, akik végül üres kézzel távoznak. Emiatt rengeteg potenciális […]

Ismerd meg “ajándékválasztó” popupunkat és gyűjts feliratkozókat könnyedén!
Ha popupokra gondolsz, neked is az jut elsőként eszedbe, hogy a marketingesek imádják, a felhasználók pedig utalják? Nos, ez nem minden esetben igaz. Izgatottan mutatjuk […]

17 tipp a visszafordulási arány azonnali csökkentésére
Ha Te is böngésztél már analitikával kapcsolatos blogokat és weboldalakat, akkor egészen biztosan találkoztál olyan cikkekkel, melyek a visszafordulási aránnyal foglalkoznak. Erről a mérőszámról általában […]

Ez történt velünk 2019-ben
2019 egy igazán eseménydús év volt mindenki számára: véget ért a Trónok harca és a rajongók nagyot csalódtak az utolsó évadban; mindannyian megnéztük a Bosszúállók […]

Megérkeztek decemberi újdonságaink: 5 hasznos, új funkció a fiókodban
Az év vége már csak egy ugrásra van, jön a pihenés időszaka. De nem az e-kereskedelemben, és végképp nem az OptiMonknál! Reméljük, jól sikerültek a […]

Szokatlan színek és formák: megérkeztek legújabb sablonjaink!
Napjainkban egyre inkább körülvesz bennünket a virtuális „zaj” böngészés közben. Szinte minden platformokon reklámokba botlunk, legyen szó közösségi médiáról, filmnézésről, zenehallgatásról, vagy gyakorlatilag bármiről. Ez […]

10+ konverziós mérőszám és üzleti KPI jelentése, melyre érdemes figyelni 2020-ban
Az e-kereskedelem világa évről évre gyorsan változik, és ez a legdivatosabb mérőszámokkal sincs másképp. Mindig felbukkan valami újdonság, valami „áttörő, fantasztikus megoldás” annak érdekében, hogy […]

Meggyőzés: Így növeld a webshopod eladásait
Webshopot üzemeltetsz, vagy marketinggel foglalkozol? Akkor lehet hallottál már az 1984-ben megjelent könyvről, amit sokan csak a “meggyőzés és marketing Bibliájának” neveznek. Ez a könyv […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok