Ha popupokra gondolsz, neked is az jut elsőként eszedbe, hogy a marketingesek imádják, a felhasználók pedig utalják?
Nos, ez nem minden esetben igaz.
Izgatottan mutatjuk be legújabb játékos sablonunkat, amit a felhasználóid biztosan imádni fognak: Ismerd meg az ajándékválasztó popupot!
Használatával könnyedén elkötelezett és hűséges vásárlóvá formálhatod a látogatóidat.
Az ajándékválasztó popup
“Játékos” popupokkal könnyedén szerezhetünk új feliratkozokat, miközben látogatóink jól érzik magukat. Meglátod, a listáid látványos növekedésbe kezdenek majd popupunk használatával.
Na, de mi is az az ajándékválasztó popup? Ahogy a neve is sugallja, a látogatók választhatnak egy ajándékot maguknak egy popupon, és nagy kedvezményeket vihetnek haza. Akár 5 ajándékot is feltölthetsz, melyek közül a látogatók válogathatnak.
Vessünk egy pillantást az ajándékválasztó popupjainkra!
Ki mondta, hogy a popupok nem lehetnek vágykeltőek?
Miért hatékony?
Többségünkben él a versengés vágya, és persze mindenki szeret nyerni. A nyeréstől különlegesnek érezzük magunkat, még akkor is, ha csak apróságról van szó.
A gamification, azaz játékosság erre a természetes emberi viselkedésre alapoz, és így teremt egy új, szórakoztató élményt a látogatók számára.
A gamification szó nem új keletű – még a popupok világában sem. “A gamification (az angol game ’játék’ szóból és a ‑fication ’valamilyenné alakítás’ végződésből, szó szerint ’játékszerűvé tétel’) játékelemek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, hogy a folyamatokat még érdekesebbé és lebilincselőbbé tegye.”
Az OptiMonknak is több játékos sablona van már, a szerencsekerék és a kaparós sorsjegy sablon.
Mivel a felhasználóink imádják ezeket a sablonokat, és rendszeresen használják is, ezért döntöttünk egy újabb gamification popup készítése mellett.
A titok abban rejlik, hogy szórakoztatóbbá teszi a folyamatokat, így növeli az elköteleződést a feliratkozás után is.
Hogyan működik?
1) Kezdésnek jelentkezz be fiókodba, hozz létre egy új kampányt, majd válaszd ki a Bristol vagy Liverpool sablont.
2) A popupot természetesen ebben az esetben is személyre szabhatod, hogy passzoljon a weboldalad kinézetéhez. Módosíthatod a színeket, a betűtípust, a képeket, de bármilyen extra elemet is behúzhatsz a popupra (pl. egy új beviteli mezőt).
3) Most állítsd be, hogy hány ajándék közül választhassanak a látogatók – maximum 5 ajándékot adhatsz meg. Az ajándékok méretét és egymástól való távolságát is módosíthatod itt.
4) A címet és alcímet ki-be kapcsolhatod, valamint a beállításaikat is módosíthatod.
5) Végül, de nem utolsó sorban, a kuponkódokat is beállíthatod a “Kupon beállítások” gombra kattintva, valamint beállíthatod minden egyes ajándék súlyozását, mi pedig automatikusan kiszámoljuk a nyerési esélyeket.
6) Amikor minden kész, beállíthatod, hogy kinek és mikor jelenjen meg az üzenet, majd aktiváld a popupot. Most már a látogatóid részt vehetnek a játékban, azonban először meg kell adniuk az e-mail címüket.
Lássuk, hogyan is működik!
One thought on “Ismerd meg “ajándékválasztó” popupunkat és gyűjts feliratkozókat könnyedén!”