Ismerd meg “ajándékválasztó” popupunkat és gyűjts feliratkozókat könnyedén!

Ismerd meg “ajándékválasztó” popupunkat és gyűjts feliratkozókat könnyedén!
Ismerd meg “ajándékválasztó” popupunkat és gyűjts feliratkozókat könnyedén!

Ha popupokra gondolsz, neked is az jut elsőként eszedbe, hogy a marketingesek imádják, a felhasználók pedig utalják?

Nos, ez nem minden esetben igaz.

Izgatottan mutatjuk be legújabb játékos sablonunkat, amit a felhasználóid biztosan imádni fognak: Ismerd meg az ajándékválasztó popupot!

Használatával könnyedén elkötelezett és hűséges vásárlóvá formálhatod a látogatóidat. 

Az ajándékválasztó popup

“Játékos” popupokkal könnyedén szerezhetünk új feliratkozokat, miközben látogatóink jól érzik magukat. Meglátod, a listáid látványos növekedésbe kezdenek majd popupunk használatával.

Na, de mi is az az ajándékválasztó popup? Ahogy a neve is sugallja, a látogatók választhatnak egy ajándékot maguknak egy popupon, és nagy kedvezményeket vihetnek haza. Akár 5 ajándékot is feltölthetsz, melyek közül a látogatók válogathatnak.

Vessünk egy pillantást az ajándékválasztó popupjainkra!

Ajándékválasztós popup
Ajándékválasztó popup

Ki mondta, hogy a popupok nem lehetnek vágykeltőek?

Miért hatékony?

Többségünkben él a versengés vágya, és persze mindenki szeret nyerni. A nyeréstől különlegesnek érezzük magunkat, még akkor is, ha csak apróságról van szó.

A gamification, azaz játékosság erre a természetes emberi viselkedésre alapoz, és így teremt egy új, szórakoztató élményt a látogatók számára. 

A gamification szó nem új keletű  – még a popupok világában sem. “A gamification (az angol game ’játék’ szóból és a ‑fication ’valamilyenné alakítás’ végződésből, szó szerint ’játékszerűvé tétel’) játékelemek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, hogy a folyamatokat még érdekesebbé és lebilincselőbbé tegye.” 

Az OptiMonknak is több játékos sablona van már, a szerencsekerék és a kaparós sorsjegy sablon.

Mivel a felhasználóink imádják ezeket a sablonokat, és rendszeresen használják is, ezért döntöttünk egy újabb gamification popup készítése mellett.

A titok abban rejlik, hogy szórakoztatóbbá teszi a folyamatokat, így növeli az elköteleződést a feliratkozás után is.

Hogyan működik?

1) Kezdésnek jelentkezz be fiókodba, hozz létre egy új kampányt, majd válaszd ki a Bristol vagy Liverpool sablont.

2) A popupot természetesen ebben az esetben is személyre szabhatod, hogy passzoljon a weboldalad kinézetéhez. Módosíthatod a színeket, a betűtípust, a képeket, de bármilyen extra elemet is behúzhatsz a popupra (pl. egy új beviteli mezőt).

Ajándékválasztó popup beállítások

3) Most állítsd be, hogy hány ajándék közül választhassanak a látogatók – maximum 5 ajándékot adhatsz meg.  Az ajándékok méretét és egymástól való távolságát is módosíthatod itt. 

4) A címet és alcímet ki-be kapcsolhatod, valamint a beállításaikat is módosíthatod.

Ajándékválasztó popup beállítások

5) Végül, de nem utolsó sorban, a kuponkódokat is beállíthatod a “Kupon beállítások” gombra kattintva, valamint beállíthatod minden egyes ajándék súlyozását, mi pedig automatikusan kiszámoljuk a nyerési esélyeket.

Ajándékválasztó popup beállítások

6) Amikor minden kész, beállíthatod, hogy kinek és mikor jelenjen meg az üzenet, majd aktiváld a popupot. Most már a látogatóid részt vehetnek a játékban, azonban először meg kell adniuk az e-mail címüket. 

Lássuk, hogyan is működik!

Pick a gift popup

Összegzés

Emeld új szintre az e-mail lista építést 2020-ban és szerezz új feliratkozókat ajándékválasztó sablonjaink segítségével! A konverziós rátád biztosan nőni fog popupunk használatával.

Próbáld ki most vadonatúj sablonjaink egyikét, majd írd meg hozzászólásban, hogy tetszik! 

Share this

One thought on “Ismerd meg “ajándékválasztó” popupunkat és gyűjts feliratkozókat könnyedén!

  1. Niki szerint:

    Az ötlet tetszik, ki is próbáltam. Az egyetlen dolog ami nekem fura, hogy nem írja ki, hogy mi a nyeremény, csak a kuponkódot.
    Kíváncsi vagyok, hogy hányan fogják kipróbálni kíváncsiságból és hány ember fogja csak úgy otthagyni azért, mert nem tudja mi a nyereménye.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük