[ESETTANULMÁNY] Hogyan növelte meg a bevételeit 20%-kal a Markastaska.hu?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

hogyan növelte meg bevételeit a markastaska.hu

Egy webáruház életében komoly kihívást jelent a látogatók megszerzése. Számos praktika, illetve marketing eszköz létezik annak érdekében, hogy különböző forrásokból, minél több potenciális vevőt vegyünk rá arra, hogy látogassanak el a honlapunkra. A legfőbb, látogatókkal kapcsolatos cél minden esetben a vásárlás.

A Markastaska.hu jelentős bevétel növelésre és feliratkozói szám növelésre tett szert kihasználva a távozó látogatókban rejlő lehetőségeket. Ebben az esettanulmányban bemutatjuk, miként érték el ezeket az eredményeket!

Tovább…

Bemutatjuk a sidebart: egy új módszer az e-mail címlista építéshez

Szerző: Bejegyzés időpontja:

optimonk sidebar email címlista építés

Az ünnepek alatt minden weboldalnak fontos, hogy előnyére fordítsa a megnövekedett forgalmat és növelje az eladásait az év végéig. Emiatt az elmúlt időszakban nagy figyelmet kapott nálunk az új sablonok készítése, melyekkel könnyedén megcsípheted a látogatóid figyelmét.

Itt az ideje, hogy megismerd vadonatúj sablonjainkat, a sidebarokat, azaz az oldalsávban elhelyezett hírlevél feliratkozó modulokat!

Tovább…

Játék a popupokkal – Ismerd meg vadonatúj szerencsekerék popupunkat!

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Lumira szerencsekerék popup

Ismerd meg vadonatúj szerencsekerék popupunkat, a Lumirát!

Egy egyszerű kedvezménnyel is meg tudjuk szerezni a látogatóink legalább 15-20%-ának e-mail címét – ami önmagában véve is szép eredmény -, de mindig lesznek olyanok, akiket ennyivel nem veszünk le a lábukról. Ezek a látogatók, még ha fel is iratkoznak a hírlevelünkre, akkor sem biztos, hogy felhasználják a kupont. Vadonatúj sablonunkat ezeknek a látogatóknak a megszerzésére találtuk ki!

Tovább…

Gyakorlati tippek kezdőknek a popupok használatához

Szerző: Bejegyzés időpontja:

gyakorlati tippek a popupok használatához

A popupok igenis hatékonyak. Nem véletlen, hogy oly sok weboldal építi bele a marketing stratégiájába. A hatékonysága és széles elterjedtsége ellenére azonban még mindig az egyik legmegosztóbb eszköz nem csak a felhasználók, de a marketingesek körében is.

Az igazság az, hogy a legtöbb online marketinges attól fél, hogy látogatókat veszíthet a felugró ablakok használatával. Azt gondolják, hogy a popupok ideges látogatókat és rossz felhasználói élményt eredményeznek. Sokan annyira tartanak ezektől, hogy még egy esélyt sem adnak neki. Pedig a hatékonyság titka a popupok helyes használatában rejlik.

Tovább…

Új funkciók: új sablon, új integráció, keresési lehetőség, és még sok más…

Szerző: Bejegyzés időpontja:

OptiMonk új funkciók

El tudod hinni, hogy máris október van?

A tavalyi karácsonyi vacsora emlékei úgy rémlenek, mintha csak tegnap lett volna. Pedig nemsokára itt az idei is. De ha arra gondolunk, hogy mennyi új funkcióval álltunk elő idén, akkor bizony elhisszük, hogy máris itt az év vége.

A mai napon örömmel mutatjuk be legújabb sablonunkat, egy új integrációt és egyéb fontos változásokat a fiókodban. Szólj a csapatodnak, ugyanis ezekről az újdonságokról ők is tudni akarnak!

Tovább…

Hogyan népszerűsítette Szabó Péter Európa legnagyobb motivációs show-ját, az Áttörést, az OptiMonk segítségével?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

szabo-peter-optimonk-esettanulmany

Mi sem lehet egyszerűbb, mint felkínálni újra ugyanazt a terméket, amit a vásárló már egyszer megtekintett a webáruházadban. Na, de mi a helyzet akkor, hogy ha nem feltétlenül fizikai terméket népszerűsítesz?

Ilyen esetben az email címlista építése, valamint a forgalomirányítás lehet célravezető – vagyis a hírlevélre való feliratkoztatás mellett a szolgáltatás szempontjából fontos landoló oldalak népszerűsítése.

Tovább…

6 izgalmas kampányötlet, melyekkel erősen zárhatjuk az évet

Szerző: Bejegyzés időpontja:

év végi marketing kampány

Hogyan készítsünk olyan marketing kampányt, amely figyelemfelkeltő és nagy hatással van az év utolsó negyedévére? Minden marketinges tudja, hogy egy ilyen kampány megszervezése eszméletlen sok időt és erőforrást igényel. A végjáték általában arról szól, hogy minél több érdeklődőt szerezzünk, akikből utána fizető ügyfél lesz.

Minden évben, amint a harmadik negyedévet magunk mögött tudhatjuk, a vásárlók hirtelen nagylelkű hangulatba kerülnek. Rengeteg cég gondolkozás nélkül ugrik bele ebbe a szezonba és őrült költekezésbe kezd. De ha szeretnénk a legtöbbet kihozni ebből a negyedévből is, akkor ez nem megoldás. Szükségünk van egy letisztult és alapos marketingtervre, amely iránymutatást nyújt.

Tovább…

Upselling, Cross-Selling, Down-Selling – avagy hogyan növeld az átlagos tranzakciós értéket webáruházadban?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

upselling, cross-selling, down-selling

Ha meg kellene neveznünk egy általános igényt, amely minden webáruház tulajdonos számára fontos, akkor biztosan mindannyian a több vásárló szerzését mondanánk. Azonban az eladások növelése nem az egyetlen módszer a bevételünk és a profitunk növelésére. Nem bizony!

Az átlagos tranzakciós érték – az az érték, amelyet egy átlagos vásárló elkölt az oldalunkon – növelésével is javíthatjuk nyereségünket.

Új vásárlókat általában csak még több munkával és költséggel tudunk szerezni. Emiatt szinte minden webáruház használja az upselling, cross-selling és down-selling technikákat a bevétel növelése érdekében. Ez nem meglepő, hiszen ezek a technikák nem csak segítenek növelni a kosárértéket, a bevételt és a konverziós rátát, de a felhasználói élményt is javítják, ha helyesen használjuk őket.

Tovább…

Új funkciók: Okos előnézet, minimalizálás bezáráskor, új termékajánló sablonok, és még sok más…

Szerző: Bejegyzés időpontja:

optimonk új funkciók

Az év fele már eltelt, és az OptiMonk csapata most sem lazsált. Teljes gőzzel azon dolgoztunk, hogy minél több új funkcióval bővítsük az OptiMonkot, és most úgy döntöttünk, itt az ideje, hogy ezeket megismertessük veled.

Olvasd el cikkünket, majd jelentkezz be fiókodba, hogy a saját szemeddel lásd, hogyan működnek az újdonságok. 😉

Tovább…

Hogyan szerzett az Extreme Digital több mint 65.000 feliratkozót 41 nap alatt?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Hogyan szerzett az Extreme Digital több mint 65 ezer feliratkozót 41 nap alatt?

Az Extreme Digital webáruházat 2001-ben alapították. Kezdetben kizárólag digitális fényképezőgépek online értékesítésével foglalkozott, majd egyre szélesebb választékot kínált. Mára a számítástechnikai eszközöktől kezdve a háztartási gépeken keresztül az irodabútorokig gyakorlatilag mindenféle terméket árul, és Magyarország piacvezető webáruházává nőtte ki magát.

Esettanulmányunkban azt mutatjuk be, hogyan szerzett az eDigital több mint 65.000 feliratkozót mindössze 41 nap leforgása alatt.

Tovább…