[ESETTANULMÁNY] Hogyan szerzett a Dockyard.hu 1200 feliratkozót és növelte meg bevételeit a visszatérő látogatók által?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Dockyard

Manapság az e-kereskedelem világában egyre nehezebb a látogatói bizalom megnyerése, hiszen a saját webáruházunkon kívül még számos másik, hasonló termékeket forgalmazó weboldal is próbál helyt állni a piacon.

Az is jól látható, hogy már nem elegendő csak a bejövő forgalmat növelni, azaz mindent megtenni annak érdekében, hogy a látogatói szám növekedjen. Számos technikát és marketing eszközt kell alkalmazni ahhoz, hogy a már bevonzott látogatók minél nagyobb számban vásároljanak.

Ezért döntött úgy a Dockyard.hu, hogy ad egy esélyt az OptiMonknak, amely három különböző időszakban működött az oldalukon összesen 90 napig.

A kampány segítségével a webáruház 1200 új feliratkozót szerzett, és sikerült megnövelniük a visszatérő látogatók vásárlásának számát is.

Tovább…

Ez történt velünk 2016-ban

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Ez történt az OptiMonk-nál 2016-ban

Visszatekintve az elmúlt időszakra, bátran kijelenthetjük, hogy 2016 egy igazán eseménydús év volt mindenki számára. Néhány hazai büszkeséget kiemelve: miután februárban a Saul fia Oscar-díját ünnepelte az ország, nyáron egy emberként szurkoltunk a labdarúgó EB-re kijutott magyar válogatottnak – Hosszú Katinka olimpiai sikereiről nem is beszélve!

Természetesen mi sem voltunk restek az idén – nézzük is meg, mi történt a OptiMonk háza táján 2016-ban!

Tovább…

Új funkciók: Új teljes képernyős sablonok, Új integrációk (Magento, Robly), Egyedi nanobar és még sok más…

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Új funkciók: Új teljes képernyős sablonok, Új integrációk (Magento, Robly), Egyedi nanobar, stb.

Ügyfeleink visszajelzéseit, illetve a design és marketing trendeket figyelembe véve – csakúgy, mint az elmúlt hónapokban – az utóbbi hetekben is igyekeztünk megújítani sablonjainkat. Három teljes képernyős (ún. „interstitial”) sablonnal bővült a választható popup kampányok listája, illetve most már egyedi nanobar-okat is lehet készíteni. Emellett egy nemzetközi viszonylatban is igen közkedvelt ekereskedelmi platformmal, valamint egy újabb hírlevélküldő rendszerrel gazdagodott az integrációk listája, és további lépéseket tettünk az irányba, hogy minél gyorsabb, egyszerűbb és hatékonyabb legyen az OptiMonk beüzemelése és használata.

Ha szívesen megismernéd újdonságainkat, olvasd el rövid összefoglalónkat!

Tovább…

Hogyan növelte meg 79,5%-kal a konverziós rátáját a Keddshop.hu webáruház?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

A Keddshop.hu webáruház mesekönyveket, plüssfigurákat, társasjátékokat, ruhákat és egyéb rajzfilmekkel kapcsolatos kiegészítőket értékesít. Az OptiMonk már indulása óta élvezi a webáruház bizalmát.

Hogyan növelte meg 79,5%-kal a konverziós rátáját a Keddshop.hu webáruház?

Együttmükődésünk eredményeként pedig számos figyelemreméltó eredmény mellett egy szinte hihetetlennek hangzó 79,5%-os növekedést értek el a konverziók rátájukban.

Nézzük meg, hogyan sikerült ez!

Tovább…

A Google büntet(het)i a mobil popupokat

Szerző: Bejegyzés időpontja:

A Google büntet(heti) a mobil popupokat

A Google bejelentette, hogy 2017. január 10-étől büntetni fogja a mobil eszközökön megjelenő, “tolakodó”, illetve a teljes képernyőt kitakaró popupokat. Az OptiMonk-felhasználók joggal tehetik fel a kérdést: “Hogyan érinti ez az OptiMonk-popupok használatát?” – erre szeretnénk most minden részletre kiterjedő választ adni.

Tovább…

Új funkciók: 100% reszponzivitás, SalesForce és Soundest integráció, módosítható “X” gomb

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Új OptiMonk funkciók: 100% reszponzivitás, Salesforce és Soundest integráció, módosítható “X” gomb, stb.

Örömmel jelentjük be, hogy immáron minden sablonunk reszponzív! Ez azt jelenti, hogy most már minden egyes kampány sablon megjeleníthető asztali számítógépeken, laptopokon és mobil eszközökön is.

A reszponzivitás mellett néhány sablonunkat meg is újítottuk, hogy látványosabbak, szebbek, illetve könnyebben kezelhetőek legyenek. Sokak örömére elkészült a SalesForce integráció, valamint egy újabb külső hírlevélküldő rendszerrel is integráltuk az OptiMonkot.

Ha szeretnéd részletesebben megismerni újdonságainkat, olvass tovább!

Tovább…

Hogyan növelte meg 26,94%-al a konverziós rátáját az Értéksziget.hu webáruház?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Hogyan növelte meg 26,94%-al a konverziós rátáját az Értéksziget.hu webáruház?

Az Értéksziget.hu  webáruház életviteli, egészség-megőrzési és gyógyászati segédeszközöket forgalmaz. A cég számos díjat és elismerést kapott az elmúlt években, így igazán megtisztelő volt számunkra, amikor elkezdték használni az OptiMonkot.

Az együttműködésünk eredményeként 90 nap alatt

  • 26,94%-al növelték meg a webáruház konverziós rátáját, ami
  • 17,73%-os bevétel növekedéshez vezetett.

Jelen esettanulmányunkban szeretnénk bemutatni, hogy a webáruház miért is kezdte el használni az OptiMonkot, mi vezetett arra a döntésre, hogy az adott kampányt üzemelték be, hogyan állították be azt, és milyen további eredményeket értek el vele.

Tovább…

Mire használhatjuk a popupokat a vásárlásösztönzésen kívül?

Szerző: Bejegyzés időpontja:

Mire használhatjuk a popupokat a vásárlásösztönzésen kívül?

Minden profitorientált webáruház szeretné növelni a bevételit. Ezért is olyan elterjedtek manapság a kuponokat, kedvezményeket kínáló popupok, amelyeknek elsődleges célja, hogy azonnali vásárlásra buzdítsák a látogatókat.

Ugyanakkor a popupokat nemcsak közvetlen vásárlásösztönzésre használhatjuk, hanem számos más felhasználási módjuk van. Nézzük meg, mik lehetnek ezek!

Tovább…