Hogyan ért el a PrémiumBútor több mint 50%-os konverziós arány növekedést?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]
Így erősítette meg online jelenlététa Velekey Ékszervilág
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]
Hogyan növelte bevételét és konverziós arányát a Dermaonline?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]
Hogyan ért el a GépészCentrum.hu 26,53%-os bevételnövekedést?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]
Gamifikációs marketing stratégiák webáruházaknak
A gamifikáció egy hatékony eszköz a webáruházak számára a felhasználói aktivitás és a márka ismertségének növelésére. Megértésével szórakoztató és hatékony gamifikált kampányokat hozhatsz létre. […]
A 6 legjobb marketing tipp, amit 25+ DTC márka elemzéséből tanultunk
Bemutatunk 6 marketing stratégiát, amivel 25+ DTC márka növeli bevételeit. […]
Újdonságok – 2024. június
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]
Jetelektronic esettanulmány
Ebben az esettanulmányban bemutatjuk, hogy hogyan ért el 7,1%-os bevételnövekedést a jet.hu az OptiMonk AI segítségével. […]
Küzdelem a Temu ellen: stratégiák webáruházak számára
A Temu egy gyorsan növekvő kínai e-kereskedelmi platform, amely jelentős hullámokat vetett világszerte 2022 szeptemberében történt elindulása óta. Agresszív marketing stratégiájukról és alacsony áraikról ismertek. […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok