Megérkezett a vadonatúj OptiMonk

everyone

Marketing szerelmesei, figyelem! Óriási izgalommal jelentjük be, hogy a vadonatúj OptiMonk megérkezett: új admin felület, új szerkesztő, új weboldal, új logó, új funkciók… Lényegében egy teljesen új márka. A megújult OptiMonk segítségével minden látogatódat kamatoztatni tudod.

Újdonságok az OptiMonkban:

Lássuk a részleteket 😉

Válj profi e-kereskedővé

2014-ben indítottuk el az OptiMonkot. Akkor még egy egyszerű kilépésre megjelenő popup technológiát kínáltunk ügyfeleink számára. Az elmúlt 4 évben azonban rengeteget fejlődtünk és a küldetésünket is tovább fejlesztettük, így ma már sokkal többet kínálunk a popupoknál. Az OptiMonk egy olyan eszköztár, melynek segítségével minden weboldal látogatást a javadra fordíthatsz.

Célkitűzésünk nem változott: továbbra is webáruházaknak segítünk sikeressé válni. Azonban rájöttünk, hogy már nem csupán a távozó látogatók megmentésében nyújtunk segítséget, hanem egy udvarias megoldást kínálunk a bevételeid növelésére. Egy olyan emberközpontú marketing eszközt biztosítunk, melynek megalkotása során az a cél lebegett a szemünk előtt, hogy mindenki profi e-kereskedővé váljon.

A kérdés már csak az, hogyan érjük el mindezt?

A OptiMonk megújult eszköztárával.

Mit tud az új OptiMonk?

Az új OptiMonk egy olyan intelligens technológiát nyújt, melynek segítségével hatékonyabban szólíthatod meg weboldalad látogatóit. Habár valószínűleg a weboldalad is szuperül bemutatja a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, ez sokszor nem elég. Itt jön képbe az OptiMonk, mely egy második esélyt nyújt, hogy beszélj a látogatóiddal és meggyőzd őket, hogy cselekedjenek (pl. fejezzék be a vásárlást, iratkozzanak fel a hírleveledre, hagyjanak visszajelzést, stb.).

hírlevél feliratkozók gyűjtése

Ha ismered az OptiMonkot, akkor biztos ismerősek az “intelligens popup” és a “kilépésre megjelenő popup” kifejezések. Ezeket a szókapcsolatokat gyakran használjuk a mai napig, de már nem teljesen egyezik a valósággal.

Annak idején, mikor elkezdtük használni ezeket a fogalmakat, az OptiMonk egy olyan popup szolgáltatás volt, amely segített megmenteni a távozó látogatóidat. Egy kilépésre megjelenő popuppal meg tudtad győzni a látogatódat, hogy maradjon, folytassa a vásárlást, vagy iratkozzon fel.

De az új OptiMonk ennél sokkal többet tud. Először is, már nemcsak popupokat biztosítunk, hanem nanobarokat, sidebarokat szerencsekereket egyaránt. Továbbá, a távozó látogatók megmentésén túl jóval több célra használható:

optimonk új funkciók

Webáruház tulajdonosként, vagy marketingesként, akinek célja a növekedés, nagy hasznát fogod venni az új felhasználási lehetőségeknek:

1. Email és Messenger feliratkozók gyűjtése: A legtöbb látogató nem áll még készen a vásárlásra – szerezd meg az e-mail címüket, így később vásárlásra bírhatod őket.

2. Kosárelhagyás csökkentése: Szólítsd meg a kosárelhagyó vásárlókat és fordítsd vissza őket egy másodlagos ajánlattal.

3. Kosárérték növelése: Növeld az átlagos kosárértéket és szerezz több bevételt a meglévő forgalmadból.

4. Promóciós ajánlatok népszerűsítése: Szerezz több új vevőt és visszatérő vásárlót ellenállhatatlan promóciós ajánlataid hatékonyabb kommunikálásával.

5. Visszajelzés gyűjtése: Háláld meg ügyfeleid érdeklődését azzal, hogy kikéred a véleményüket, és fejleszd a kínálatod – s így a vásárlói elégedettséget is – a visszajelzések alapján.

6. Közösségi terjedés segítése: Segítsd a vállalkozásod terjedését a közösségi médiában: szerezz több követőt és megosztást.

Csapatunk rengeteget dolgozott azon, hogy ezek az új lehetőségek elérhetővé váljanak számodra. Ne is várj tovább, regisztrálj 14 napos próbaidőszakunkra és próbáld ki újdonságainkat elsők között!

Nézz be a színfalak mögé és ismerd meg új arculatunkat

Szükségét éreztük, hogy az OptiMonk, mint márka változzon, ahogy mi magunk mi is fejlődtünk. Változott a termékünk. A csapatunk is változott. Változott, ahogy az ügyfeleink használják a termékünket. És a márkánk nem tükrözte ezeket a változásokat…

Új színek

Nem véletlenül esett a választásunk a narancssárga és szürke színekre 4 évvel ezelőtt. A narancssárga a kreatív és kalandvágyó csapatunkat tükrözi. Bár sokan azt gondolják, hogy a szürke és egyéb sötét színek a depressziót jelképezik, de ez nem igaz! A szürke valójában az intelligenciát, értelmet, agyat szimbolizálja.

Ez a két szín tökéletesen bemutatja csapatunkat. Így ragaszkodtunk is hozzájuk, de szerettük volna egy kicsit erőteljesebbé és játékosabbá tenni őket. Emiatt a klasszikus OptiMonk színeket egy kicsit sötétebbre váltottuk, és új színeket is behoztunk, mint például a lila, amit általában erővel és ambícióval párosítanak.

optimonk colors

Új logó

Úgy döntöttünk, hogy kivesszük a Monkot a logónkból. Na nem azért, mert nem szeretjük. Továbbra is találkozni fogsz vele szerte az oldalunkon. A Monk helyett a logóban elhelyeztük a 6 pöttyöt, ami a Monk karakterhez kötődik. Az új logó készítésekor az volt a célunk, hogy tükrözze csapatunkat, azaz egyszerre mutasson dinamikus, modern és professzionális képet.

optimonk logo

Megújult “Monk”

A termékünk célja, hogy megfeleljen a jövő elvárásainak és trendjeinek, így arra gondoltunk, hogy a Monk karakterünknek is ezt kellene kifejeznie. Az új Monk egyedibb és jellegzetesebb karakter. Pozitív, fiatalos és megbízható kisugárzást nyújt. A mi arcunkra minden alkalommal mosolyt csal, mikor ránézünk, és reméljük, hogy te is ugyanígy fogsz érezni.

Itt az ideje, hogy megismerd az új Monkot!

Monk

Természetesen a márkánk megújítása csak a kezdet. Az igazi csoda a szoftveren belül található.

Olvass tovább és ismerd meg további újításainkat!

Vadonatúj felület, hogy még több profitot termelj és ne bosszantsd a látogatóidat

Új irányítópult, hogy még könnyebben átlásd, hogyan teljesítenek kampányaid

Azonkívül, hogy az admin felület is felvette az új kinézetünket, az első dolog, amit látni fogsz OptiMonk fiókodba bejelentkezve, az az új irányítópult, mely minden fontos adatot tartalmaz. Teljesen megértem, ha a belső kicsit kocka, adatmegszállott éned most felvisított örömében. 🙂

optimonk irányítópult

Érd el legjobban teljesítő kampányaidat könnyedén

Nem kell többé a kampánybeállításokat kattintgatnod egyszerű ellenőrzésekért. Mostantól könnyedén elérheted a legjobban teljesítő kampányaidat a főoldalon. Itt láthatod a kampány előnézetét, a legfontosabb mérőszámokat, és ki-be kapcsolhatod a kampányaidat.

Érd el legjobban teljesítő kampányaidat könnyedén

Sablonok csoportosítása marketing célok szerint

Mivel a használatra kész sablonjaink száma egyre csak növekszik (és a jövőben még nagyobb ütemben tervezünk újakat készíteni), úgy döntöttünk, hogy itt az ideje betenni egy célok szerinti szűrőt.

Csak válaszd ki, hogy milyen célú üzenetet szeretnél létrehozni (pl. Email és Messenge

optimonk sablon választó

Új, sokkal egyszerűbb logika a beállítások menü mögött

Nem tagadjuk, hogy ez az újítás a személyes kedvencünk. Kiemelt figyelmet fordítottunk a megjelenítési beállítások frissítésére, hiszen itt tudod személyre szabni az üzeneteidet – s egyben leginkább hatással lenni arra, hogy popupjaid ne váljanak idegesítővé.

Vadonúj logikát hoztunk létre, mely a beállítási folyamatot jóval egyszerűbbé teszi. Három lehetőséget fogsz látni ezentúl:

  • Mikor jelenjen meg: itt állíthatod be, hogy milyen eseményre jelenítsük meg az üzenetet.
  • Kiknek jelenjen meg: itt állíthatod be, hogy mely látogatók lássák az üzenetet.
  • Integrációk: itt kapcsolhatod össze a kampányodat az ügyviteli vagy hírlevélküldő rendszereddel.

Annyi megjelenési beállítást, feltételt és integrációt adhatsz hozzá a kampányodhoz, amennyit csak szeretnél.

A hagyományos kilépési szándék észlelésén túl 4 megjelenési lehetőség közül választhatsz – így biztosítva, hogy a legmegfelelőbb pillanatban jelenjen meg az üzeneted:

mikor jelenjen meg

Ahogy azt láthatod a lenti képen, az új beállítások menü sokkal egyértelműbb leírásokat tartalmaz, így könnyebben megértheted a megjelenési beállításokat és ez alapján dönthetsz, hogy mikor szeretnéd megjeleníteni üzeneted:

mikor jelenjen meg

Őszintén hiszünk a perszonalizáció erejében, és eláruljuk, hogy a sikeres OptiMonk kampányok mind perszonalizálva vannak. Bizony, ez a titkos recept. Ezért külön figyelmet fordítottunk a “kinek mutassuk” rész megújítására.

A legjobb UX/UI tervezők segítettek nekünk egy felhasználóbarát felület létrehozásában, mely segítségével szegmentálhatod látogatóidat úgy, hogy pozitív benyomást kelts bennük. Arról nem is beszélve, hogy sokkal jobban néz ki. Neked is annyira tetszik, mint nekünk? 🙂

kiknek jelenjen meg

Szeretnél többet megtudni arról, hogyan szabhatod személyre az üzeneteidet? Kattints ide és nézd meg az összes funkciónkat.

Beállítások összegzése az átláthatóság érdekében

Miután minden részletet beállítottál, egy ilyen összegzést fogsz látni a kampány oldalon a jobb átláthatóság érdekében:

optimonk megjelenési feltételek

Globális integrációk, hogy még több időt spórolhass meg

Nem kell többé másolgatni az API hitelesítőket minden alkalommal, amikor új kampányt hozol létre. Mostantól elmentheted az integrációkat, és a már elmentett API-kat egy kattintással beállíthatod egy új kampányhoz is. Ennél egyszerűbb már nem is lehetne.

globális integrációk

Kampány előnézet a könnyebb eligazodásért

Ismered az érzést, amikor több hasonló nevű kampányod is van, és már teljesen belekavarodsz, hogy akkor most melyik is melyik? Frusztráló, igaz? Nem kell többé végig böngészned egyesével a kampányaidat, hogy megtaláld azt az egyet, amit keresel. A kampány előnézet segít egyből megtalálni a megfelelőt már a kampány lista oldalon!

kampány előnézet

Ami még jobb, hogy most már szűrhetsz is kampányokra domain név, eszköz és státusz szerint. Ráadásul egy keresőmezőt is elhelyeztünk itt, hogy még könnyebb legyen a kampányok kezelése.

Egyedi kuponkód minden látogatódnak

Webáruház tulajdonosként nagy valószínűséggel Te is rendszeresen használsz kuponkódokat a különböző ajánlataidnál.

Korábban csak egy fix kuponkódot tudtál biztosítani a látogatóidnak az OptiMonkon keresztül, így akár többször is felhasználhatták. Ennek az időnek vége! A megújult kuponkód-kezelőnkkel egyedi kuponkódot biztosíthatsz mindenkinek, és így azt csak egyszer tudják felhasználni. Mindössze pár kattintással létrehozhatsz több ezer kuponkódot. Ugye, hogy jól hangzik?

optimonk kupon beállítások

Megjelenítés kilépésre mobilon is

Napról napra egyre többen használunk mobiltelefont böngészésre, emailek olvasására és akciók utáni kutatásra. A Statista adatai szerint jelenleg több mint 4,5 milliárd mobil felhasználó van szerte a világon. Ráadásul az összes e-kereskedelemnek 58,9%-a mobilról történik, és további növekedés várható a jövőben. Így nem kérdés, hogy mennyire nagy lehetőség rejlik a kilépésre megjelenő popupok használatában mobilon is.

Pont úgy működik, mint a PC-n megjelenő kilépési popup, azaz akkor jelenik meg, amikor a látogató el akarja hagyni az oldaladat. Ebben az esetben azonban nem az egér mozgását figyeljük, hanem az érintést.

A látogatóink kétféleképpen tudnak elnavigálni az oldalunkról mobilon:

  1. A vissza gomb megnyomásával
  2. A böngészőablakok közötti váltással

A megújult OptiMonk mindkét műveletet észleli, így könnyedén állíthatsz be kilépési szándékra megjelenő popupokat mobilon is.

optimonk mobil kilépési szándék

Új technológia, azaz gyorsabb szoftver

Az új admin felület készítése során egy vadonatúj technológiát használtunk, ami így elsőre lehet unalmasnak hangzik… de ennek biztosan örülni fogsz: az új technológia sokkal gyorsabb szoftvert jelent.

Felturbózott sablonok, szerkesztő felület és feliratkozó kezelés

Optimalizált Drag & Drop szerkesztő

Még júniusban mutattuk be az OptiMonk új szerkesztő felületét, mely az úgynevezett “drag and drop” – vagy magyarul “fogd és vidd” – elven alapszik, így akár 5 perc alatt is létrehozhatsz nulláról egy új popupot. Az elmúlt hónapokban arra is fordítottunk időt, hogy optimalizáljuk a szerkesztőt a visszajelzéseitek alapján, így most már a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtja – arról nem is beszélve, hogy végre magyar nyelvű a teljes szerkesztőfelület!

optimonk új szerkesztő

Gyönyörű, használatra kész sablonok

Te is szereted a használatra kész sablonjainkat? Akkor jó hírem van számodra: most még többet készítettünk csak Neked. Nézd meg, hogy néznek ki az új popup és teljes képernyős sablonjaink:

optimonk popup sablonok

Új nanobarunk is van! Íme, egy visszaszámlálós nanobar, mellyel növelheted a sürgősségérzetet – ti kértétek, mi pedig el is készítettük:

nanobar

Az alapsablonok mellett készítettünk egy különleges karácsonyi sabloncsomagot Neked, ami 22 (igen, jól olvastad, nem elírás) vadonatúj sablont tartalmaz, melyekkel bemutathatod különleges ajánlataidat és megszerezheted a látogatóid email címét. Ennél többre nincs is szükséged, hogy a karácsony előtti ünnepi szezonban többet hozhass ki a weboldaladból, s megnöveld a bevételeidet.

optimonk karácsonyi sablonok

Tipp: a bármely popupon bekapcsolható hóesés animációval villámgyorsan téli hangulatot idézhetsz.

Minden feliratkozód egy helyen!

Bizony, jól olvastad! Az új OptiMonk segítségével az összes feliratkozódat elérheted egy helyen: az új “Feliratkozók” menüpontban. Itt megtekintheted az összes feliratkozódat, exportálhatod őket és szűrhetsz is rájuk dátum, kampány vagy domain szerint.

Leads

És végül: megújult weboldallal várunk! 

Nem kérdés, hogy egy vadonatúj szoftver mellé elengedhetetlen egy új, modern, minden információt tartalmazó weboldal. Így több hónapos kemény munka után boldogan jelentjük be, hogy a megújult és átalakított oldalunk elérhetővé vált.

A frissített oldalon megváltoztattuk a navigációt, lenyíló menüsorokat tartalmaz mobilon és asztali nézetben egyaránt. A blogunk struktúráját is teljesen megújítottuk, így élvezetesebb lesz az olvasás. Ezenkívül rengeteg kisebb, de hasznos változás történt, hogy még jobb élményt nyújtsunk neked.

Látogass el oldalunkra és fedezd fel, hogyan szólíthatod meg látogatódat hatékonyabban felhasználóbarát üzenetek megjelenítésével. Szívből reméljük, hogy elnyeri tetszésed! 🙂

Tipp: Ne hagyd ki megújult “Rólunk” oldalunkat, hogy csapatunkat is megismerhesd közelebbről 😉

optimonk rolunk

Bár teljesen megújítottuk az OptiMonkot, egy dolog sose változik: mindig szívesen segítünk Neked. Lelkes csapatunk támogatni fog a kezdetektől egészen addig, míg el nem éred konverziós céljaidat.

OptiMonk team

Készen állsz, hogy kipróbáld a vadonatúj OptiMonkot?

Reméljük, hogy tetszeni fog a megújult OptiMonk – és a rengeteg új megoldás, mellyel növelheted bevételeidet. 

Fedezd fel az OptiMonk 2.0-t most: hozz létre egy új fiókot vagy jelentkezz be a már meglévő fiókodba.

– Mezei Niki

CEO, OptiMonk

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük