
Hogyan lett Hailey Bieberből a bőrápolás királynője?
Ebben az elemzésben mélyebben megvizsgáljuk a Rhode által alkalmazott marketingstratégiákat – utánajárunk, hogyan hoztak létre sikeres trendeket, építettek stratégiai együttműködéseket és alakítottak ki hiteles márkaépítést. […]

5 Valentin-napi popup ötlet, amelyekkel meghódíthatod a szíveket és fellendítheted az eladásokat
Ebben a cikkben 5 kipróbált tippet osztunk meg, amelyekkel olyan Valentin-napi popupokat készíthetsz, amelyek nemcsak lenyűgözik a közönségedet, de hatékonyan növelik az eladásokat, és még különlegesebbé varázsolják az ajándékozás örömét. […]

Hogyan forradalmasította a Waterdrop az italipart?
Ebben az elemzésben feltárjuk azokat a marketingstratégiákat, amelyek hozzájárultak a Waterdrop gyors növekedéséhez és piaci térnyeréséhez. […]

5 kreatív social media popup ötlet, a márkahűség növelésére
Organikus növekedés a közösségi médiában – igen, tényleg mindannyian erre vágyunk.De mit szólnál ahhoz, ha a weboldalad látogatóit hűséges követőkké varázsolhatnád, mindezt anélkül, hogy tolakodó lennél? […]

Top 3 popup hiba (és amit tanulhatsz belőlük)
Ez a cikk arra emlékeztet, hogy ha egy kampány elsőre nem is hozza a kívánt eredményeket, akkor sem vagy egyedül. A legfontosabb, hogy ne add fel, és folyamatosan kísérletezz a konverzió optimalizációval. […]

Hogyan lett a Gymshark milliárd dolláros márka?
Bemutatjuk, hogyan építette fel a Gymshark a rajongói bázisát, és mit tesznek azért, hogy mindennap örömet szerezzenek a vásárlóknak […]

Weboldal-overlayek: példák és bevált gyakorlatok
A weboldal overlayek – mint például a popupok vagy slide-in elemek – rendkívül hatékony eszközök a felhasználók bevonására, célzott üzenetek közvetítésére és a konverzió növelésére. […]

Lululemon: A 9,61 milliárd dolláros siker kulisszatitkai
A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]

23 nélkülözhetetlen teendő, amivel webáruházad tarolhat az ünnepi szezonban
Hamarosan kezdetét veszi az év legnagyobb vásárlási őrülete, amikor mindenki ajándékok után vadászik – legyen szó szeretteikről, barátaikról, vagy épp saját magukról. Az ünnepi vásárlási […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok