[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!

[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!
[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!

Ahogy talán közületek is sokan, március folyamán az OptiMonk is teljesen átállt az otthoni munkavégzésre, ezzel is hozzájárulva a koronavírus terjedésének lassulásához Magyarországon. Ez viszont közel sem jelenti azt, hogy a csapatunk egy percre is abbahagyta volna a munkát.

Éppen ellenkezőleg! Minden egyes nap azon dolgozunk, hogy segíthessünk az e-kereskedelmi vállalatoknak abban, hogy a legtöbbet hozzák ki ebből a kihívást jelentő helyzetből.

Ezért élesítettük most legújabb funkciónkat is: vadonatúj mérőszámunkkal a Shopify webáruházak forintra pontosan nyomon követhetik, mekkora bevételt hozott számukra az OptiMonk használata.

Lépjünk túl a szokásos mérőszámokon, ismerjétek meg legújabb mutatószámunkat, a Hozzásegített Bevételt!

Tudjuk, mennyire fontos a felhasználóink számára, hogy folyamatosan nyomon követhessék a kampányok teljesítményét.

Korábban minden kampány adatai között szerepelt a megjelenések száma, a konverziók száma, és a konverziós arány.

Mostantól azonban a Shopify üzletek a fentieken túl egy új, nagyon fontos mérőszám segítségével is nyomon követhetik a sikert: megmutatjuk ugyanis, hogy mekkora bevételt hozott az OptiMonk használata a konyhára.

Legújabb funkciónkkal tehát lehetővé válik a monetáris érték, a hatékonyság és a kampány adott időszakra vonatkozó teljesítményének mérése is.

Lépjünk túl a szokásos mérőszámokon, ismerjétek meg legújabb mutatószámunkat, a Hozzásegített Bevételt!

Szeretnéd tudni, hogyan számítjuk ki a Hozzásegített Bevételt?

Alapvetően egy 5 napos attribúciós ablakkal számolunk:

Ez azt jelenti, hogy amennyiben egy adott látogató az OptiMonk konverziót követő 5 napban leadja a rendelését a weboldalon, akkor a vásárlás összege hozzáadódik a Hozzásegített Bevétel értékéhez.

Fedezd fel a többi, nagyszerű Shopify-specifikus funkciónkat is!

A fenti újdonság csak egy a rengeteg olyan funkció közül, melyeket az OptiMonk kizárólag a Shopify felhasználók számára biztosít. Többek között ezeknek a nagyszerű és hatékony funkcióknak köszönhető, hogy világszerte már több mint 18 000 Shopify felhasználó érte el e-kereskedelmi céljait az OptiMonk segítségével.

Lássuk, mik ezek!

1) Elrejtés/Megjelenítés a bejelentkezett vásárlók számára

Az OptiMonk app használatával könnyedén létrehozhatsz megjelenítési szabályokat arra vonatkozóan, hogy egy-egy speciális üzenet csak a bejelentkezett, vagy csak a be nem jelentkezett felhasználók számára legyen látható.

Így például különböző kedvezménnyel várhatod a már meglévő vásárlóidat és az új látogatókat.

Elrejtés/Megjelenítés a bejelentkezett vásárlók számára

2) Termékek közvetlen beillesztése a kampányba a termékkatalógusból

Az OptiMonk közvetlenül fel tudja használni a Shopify oldaladon használt termékképeket és információkat, így ezek könnyedén beilleszthetők bármely üzenettípusba. Soha nem volt még ilyen könnyű létrehozni termékspecifikus ajánlatokat, mint most!

Jó pár előre elkészített sablonunk is rendelkezésre áll, melyek segíthetnek növelni az átlagos kosárértékedet.

Termékek közvetlen beillesztése a kampányba a termékkatalógusból

3) Kedvezménykódok automatikus validációja

A vásárlás véglegesítése során automatikusan ellenőrizzük a kuponkódokat, így a felhasználóid véletlenül sem felejtik majd el hozzáadni azt. Ezt a funkciót minden egyes alkalommal aktiváljuk, amikor kiajánlásra kerül egy kuponkód a látogatók számára, így biztosítva a gördülékeny és könnyed vásárlási élményt. 

4) SMSBump integráció

Az SMS marketing újra fénykorát éli, hiszen statisztikák szerint az SMS-ekre 7,5-szer több válasz érkezik, mint az e-mailekre és az SMS kampányok átlagos konverziós rátája 45%.

Kapcsold össze Shopify boltodat az SMSBump-pal, a legjobb SMS marketing és automatizációs applikációval! Így az OptiMonk segítségével összegyűjtött telefonszámokat rögtön használhatod.

SMSBump Integration

5) Okos megjelenítés a Recart felhasználók számára

Amennyiben a Recart-ot használod a Messenger marketing támogatására, számodra is elérhető az úgynevezett Okos megjelenítés a feliratkozókat gyűjtő kampányok esetében.

Az OptiMonk felismeri, hogy az adott böngészőben a felhasználó be van-e jelentkezve Facebookra. Ha igen, automatikusan felajánlja a Messenger feliratkozás lehetőségét…

Okos megjelenítés a Recart felhasználók számára

… ha pedig nem, akkor az email feliratkozásra optimalizált üzenet jelenik meg: 

E funkció használatával jelentősen megnövelhető a látogatók feliratkozási hajlandósága, hiszen nem szükséges csak azért végigverekedniük magukat a Facebook bejelentkezés folyamatán, hogy feliratkozhassanak.

Ha még nincs OptiMonk fiókod, kattints ide és töltsd le az appot egyenes a Shopify App Store-ból, egyetlen kattintással. Mi az OptiMonknál folyamatosan azért dolgozunk, hogy együtt a legsikeresebbé tegyük a Shopify boltodat. Köszönjük, hogy az OptiMonkot választod! 

Share this

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük