E-mail címlista építése az új sidebar segítségével

Bemutatjuk a sidebart: egy új módszer az e-mail címlista építéshez
Bemutatjuk a sidebart: egy új módszer az e-mail címlista építéshez

Az ünnepek alatt minden weboldalnak fontos, hogy előnyére fordítsa a megnövekedett forgalmat és növelje az eladásait az év végéig. Emiatt az elmúlt időszakban nagy figyelmet kapott nálunk az új sablonok készítése, melyekkel könnyedén megcsípheted a látogatóid figyelmét.

Itt az ideje, hogy megismerd vadonatúj sablonjainkat, a sidebarokat, azaz az oldalsávban elhelyezett hírlevél feliratkozó modulokat!

A sidebar az egyik legismertebb módszer a hírlevél feliratkozás népszerűsítésére.

Az új sidebar sablonjaink jobb vagy bal szélen helyezkednek el és ott is maradnak, amíg az adott oldalt böngésszük.

A sidebar előnye, hogy megjelenítésével nem zavarjuk meg a látogatóinkat miközben olvasnak egy cikket vagy épp a termékeinket nézegetik. Emiatt nagyon hatékony és elegáns módszer az e-mail címek megszerzésére.

A legtöbb sidebarnak azonban van egy hibája: nem szegmentálja a látogatókat. Ugyanazt az üzenetet látja minden látogató és emiatt a gyakorlatban ritkán teljesítenek kiemelkedően.

Az általunk készített sidebarok szerencsére erre is megoldást nyújtanak. Lássuk, hogyan!

Hogyan építhetünk e-mail címlistát sikeresen az OptiMonk sidebar segítségével?

Egyből 3 sidebar sablont készítettünk, melyek a Forum, Gira és Himalay nevet kapták.

OptiMonk sidebar

Ezek a sablonok tökéletesen passzolnak a modern weboldalak designjához és gyakorlatilag bárhol elhelyezhetők az oldalunkon. Kiválaszthatjuk a sidebar pozícióját és azokat az aloldalakat is, ahol megjelenhet. Így hatékonyan tudunk e-mail címlistát építeni anélkül, hogy túlterhelnénk a látogatóinkat.

S amiért igazán különlegesek az általunk készített sidebarok, hogy elérhetőek ugyanazok a szegmentálási és célzási lehetőségek, amelyeket bármelyik popup kampányunknál is használnánk.

Például, nem kell aggódnunk amiatt, hogy olyanok is láthatják a feliratkozást hirdető modult, akik már megadták e-mail címüket. Mutathatunk különböző sidebart visszatérő és új látogatóknak. Forgalom forrása, földrajzi hely, és még sok más tényező alapján is célozhatjuk látogatóinkat.

Ráadásul A/B tesztelésre is lehetőségünk van, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk látogatóinknak.

Hogyan működik a sidebar?

Új kampány létrehozásakor látni fogjuk a „Kampány sablon választás” menüben az új fület „Sidebar” elnevezéssel.

OptiMonk sidebar

A fülre kattintva három sablont láthatunk, melyből 2 feliratkozásra és 1 átirányításra, forgalom irányításra használható. Válasszuk ki a legszimpatikusabbat és kezdjük el készíteni az első sidebar kampányunkat.

Minden sidebar esetén ugyanazok a beállítási lehetőségek vannak.

OptiMonk sidebar

A sidebar kinézetét teljesen személyre tudjuk szabni, hogy passzoljon az oldalunk stílusához és színvilágához. A sidebar pozícióját is meg tudjuk határozni.

OptiMonk sidebar

A látogatóinknak akkor fog megjelenni a sidebar, amikor a megadott beállítások érvényesek rájuk. Ezután lehetőségük van megadni az e-mail címüket, pont, mint egy popupon. Miután feliratkoztak, egy köszönő ablak jelenik meg, majd többé nem jelenik meg nekik a sidebar.

OptiMonk sidebar

Összegzés

Reméljük, hogy az új sidebarok segítségével még több e-mail címet tudsz begyűjteni a látogatóidtól. Jelentkezz be OptiMonk fiókodba most és hozd létre első sidebar kampányodat!

Majd írd meg nekünk hozzászólásban, hogy tetszik! 🙂 

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

One thought on “E-mail címlista építése az új sidebar segítségével

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük