
Az ünnepek alatt minden weboldalnak fontos, hogy előnyére fordítsa a megnövekedett forgalmat és növelje az eladásait az év végéig. Emiatt az elmúlt időszakban nagy figyelmet kapott nálunk az új sablonok készítése, melyekkel könnyedén megcsípheted a látogatóid figyelmét.
Itt az ideje, hogy megismerd vadonatúj sablonjainkat, a sidebarokat, azaz az oldalsávban elhelyezett hírlevél feliratkozó modulokat!
A sidebar az egyik legismertebb módszer a hírlevél feliratkozás népszerűsítésére.
Az új sidebar sablonjaink jobb vagy bal szélen helyezkednek el és ott is maradnak, amíg az adott oldalt böngésszük.
A sidebar előnye, hogy megjelenítésével nem zavarjuk meg a látogatóinkat miközben olvasnak egy cikket vagy épp a termékeinket nézegetik. Emiatt nagyon hatékony és elegáns módszer az e-mail címek megszerzésére.
A legtöbb sidebarnak azonban van egy hibája: nem szegmentálja a látogatókat. Ugyanazt az üzenetet látja minden látogató és emiatt a gyakorlatban ritkán teljesítenek kiemelkedően.
Az általunk készített sidebarok szerencsére erre is megoldást nyújtanak. Lássuk, hogyan!
Hogyan építhetünk e-mail címlistát sikeresen az OptiMonk sidebar segítségével?
Egyből 3 sidebar sablont készítettünk, melyek a Forum, Gira és Himalay nevet kapták.

Ezek a sablonok tökéletesen passzolnak a modern weboldalak designjához és gyakorlatilag bárhol elhelyezhetők az oldalunkon. Kiválaszthatjuk a sidebar pozícióját és azokat az aloldalakat is, ahol megjelenhet. Így hatékonyan tudunk e-mail címlistát építeni anélkül, hogy túlterhelnénk a látogatóinkat.
S amiért igazán különlegesek az általunk készített sidebarok, hogy elérhetőek ugyanazok a szegmentálási és célzási lehetőségek, amelyeket bármelyik popup kampányunknál is használnánk.
Például, nem kell aggódnunk amiatt, hogy olyanok is láthatják a feliratkozást hirdető modult, akik már megadták e-mail címüket. Mutathatunk különböző sidebart visszatérő és új látogatóknak. Forgalom forrása, földrajzi hely, és még sok más tényező alapján is célozhatjuk látogatóinkat.
Ráadásul A/B tesztelésre is lehetőségünk van, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsuk látogatóinknak.
Hogyan működik a sidebar?
Új kampány létrehozásakor látni fogjuk a „Kampány sablon választás” menüben az új fület „Sidebar” elnevezéssel.

A fülre kattintva három sablont láthatunk, melyből 2 feliratkozásra és 1 átirányításra, forgalom irányításra használható. Válasszuk ki a legszimpatikusabbat és kezdjük el készíteni az első sidebar kampányunkat.
Minden sidebar esetén ugyanazok a beállítási lehetőségek vannak.

A sidebar kinézetét teljesen személyre tudjuk szabni, hogy passzoljon az oldalunk stílusához és színvilágához. A sidebar pozícióját is meg tudjuk határozni.

A látogatóinknak akkor fog megjelenni a sidebar, amikor a megadott beállítások érvényesek rájuk. Ezután lehetőségük van megadni az e-mail címüket, pont, mint egy popupon. Miután feliratkoztak, egy köszönő ablak jelenik meg, majd többé nem jelenik meg nekik a sidebar.

Összegzés
Reméljük, hogy az új sidebarok segítségével még több e-mail címet tudsz begyűjteni a látogatóidtól. Jelentkezz be OptiMonk fiókodba most és hozd létre első sidebar kampányodat!
Majd írd meg nekünk hozzászólásban, hogy tetszik! 🙂
One thought on “E-mail címlista építése az új sidebar segítségével”