Személyre szabott kaparós sorsjegy popup

Ismerd meg vadonatúj kaparós sorsjegy popupunkat és még sok más új funkciónkat!
Ismerd meg vadonatúj kaparós sorsjegy popupunkat és még sok más új funkciónkat!

A nyár közeledtével az OptiMonk csapata megállás nélkül azon dolgozott, hogy Te ebből a szezonból is a lehető legtöbbet hozd ki. Ennek köszönhetően az elmúlt pár hétben rengeteg új funkcióval rukkoltunk elő, melyeket érdemes máris kipróbálnod, hogy még jobb eredményeket érj el OptiMonk kampányaiddal.

Íme, a legújabb funkcióink!

#1 Személyre szabott kaparós sorsjegy sablon

Szerencsejáték kedvelők figyelem! Izgatottan mutatjuk be legújabb sablonunkat, amin már jó ideje dolgozunk a háttérben.

Teljesen új. Ehhez hasonlót biztosan nem láttál még sehol. És ráadásul szórakoztató. 😉

Ismerd meg a legújabb titkos fegyvered a feliratkozó gyűjtéshez, a kaparós sorsjegy sablont!

Miért fontos az e-mail marketing?

Bármerre fordulunk, egy új marketing stratégia jön velünk szemben, mint például a Messenger chatbotok vagy az Instagram influencerek. Mégis a legtöbb marketinges egyetért velem, ha azt mondom, hogy az e-mail marketing még mindig az egyik leghatékonyabb módszer a célközönségünk elérésére. Hogy ezt bizonyítsam, hoztam néhány adatot:

  • A fogyasztók 99%-a napi szinten nézi a bejövő üzeneteket.
  • A válaszadók 59%-a szerint a promóciós e-mailek befolyásolják a vásárlási döntéseiket.
  • A millenálisok 73%-a szívesebben hall cégektől e-mailben, mint más csatornákon.

Még több érdekességért, olvasd el a HubSpot cikkét.

De ezek tudatában se lesz egyszerűbb az e-mail lista építés. A legtöbb fogyasztó több tucatnyi e-mailt kap egy nap (többségük promóciós), így alaposan átgondolják, mielőtt feliratkoznak még egy e-mail listára. Vagy tényleg odáig vannak a márkádért/termékedért, vagy valami visszautasíthatatlan ajánlatot kell nyújtanod.

A két leggyakoribb listaépítési technika az ingyenes eBook vagy egy azonnali kedvezmény ajánlása a látogatók e-mail címéért cserébe. Lássuk be, hogy mindkettővel egész jó eredményeket tudunk elérni.

De mi lenne, ha egy kis játékosságot, ún. gamification-t is belevinnénk?

Játék a popupokkal

A gamification az angol game ’játék’ szóból és a ‑fication ’valamilyenné alakítás’ végződésből ered. Szó szerinti fordítása ’játékszerűvé tétel’.

Használatával könnyedén ráveheted a látogatóidat, hogy feliratkozzanak, miközben szórakoznak. Emberi természetünk, hogy szeretünk versenyezni, de még jobban szeretünk nyerni. Arról nem is beszélve, hogy a felhasználói élményt is javítja, hiszen emlékezetes élménnyel távoznak a látogatók.

Gondolj bele, hogy milyen eredményeket érhetnél el vele.

Amikor elkezdtük megtervezni vadonatúj sablonunkat, valami különlegeset és szórakoztatót szerettünk volna készíteni, így jött a kaparós sorsjegy ötlete. Ahogy a neve is sugallja, a szerencsejáték adta az inspirációt, ahol a kártyán egy vagy több terület rejtett információt tartalmaz, amelyet a borítás lekaparásával tudunk felfedni.

A látogatók az oldalunkra érkezve e-mail címük megadása után szimulálni tudják a kártya kaparását egy popupon, és így esélyük van nyerni valamilyen kedvezményt.

Scratchcard

Ha láttál fantáziát a szerencsekerék sablonban, akkor ezt a kaparós sorsjegyet egyenesen imádni fogod – és a látogatóid is.

Azonban, ahogy a cikk elején is említettük, ezenkívül nagyon sok új funkcióval bővültünk az elmúlt hetekben. Itt az ideje, hogy azokat is megismerd!

#2 Cookie alapú szegmentáció

Tudod jól, hogy a szegmentáció nagy szerepet játszik a kampányod sikerében. Egy jól szegmentált popuppal biztosan több konverziót fogsz elérni, és a látogatóidat sem idegesíted vele.

Pont ezért dolgoztunk az elmúlt időszakban azon, hogy az OptiMonk célzási lehetőségeit bővítsük, így mostantól célozhatod látogatóidat bármilyen meghatározott cookie alapján. Cookie specifikus szegmensek célzásával személyre szabott előzmények alapján célozhatod látogatóidat.

A legtöbb webáruház platform, többek között a ShopRenter is, automatikusan eltárol mindenféle statisztikai és marketing cookie-kat, így ennek segítségével személyre szabott üzenetet tudsz megjeleníteni például a bejelentkezett felhasználóidnak, vagy bizonyos vásárlói csoportoknak (pl. VIP ügyfelek).

Cookie alapú szegmentáció

#3 IP címek tiltása

Mostantól azokat a látogatókat is kizárhatod OptiMonk kampányaidból, akik bizonyos IP címmel rendelkeznek. Például, előfordulhat, hogy szeretnéd kizárni magadat és kollégáidat a kampányaidból az eredmények optimalizálása érdekében. Az új funkciónkkal most már ezt is megteheted.

#4 Új Messenger sablonok

A Facebook Messenger használata 2019-ben már egy alap marketing technika. Legalábbis annak kell lennie. Messenger üzenetekkel akár 80-90%-os megnyitási rátát is elérhetsz, így még több emberhez jut el üzeneted.

Azt valószínűleg tudod, hogy az OptiMonk segítségével építhetsz Messenger listát. De azt nem biztos, hogy tudod, hogy nemrég 5 vadonatúj Messenger sablont adtunk ki.

Íme, egy kis ízelítő az új sablonokból:

Új Messenger sablonok

#5 Popup megjelenítése JavaScript esemény észlelésekor

Vadonatúj időzítés szabályunk használatával megjeleníthetsz popupokat, amikor egy adott JavaScript esemény bekövetkezik. Így megjeleníthetsz egy kampányt, amikor a látogató végrehajt egy olyan előre meghatározott cselekvést, amelyet az alapbeállítások nem képesek kezelni. Bármilyen eseményt megadhatsz, melynek célja, hogy figyelemmel kísérje a weboldalon zajló interakciókat.

Ennek segítségével beállíthatod például azt, hogy csak akkor jelenjen meg a kampány, ha egy regisztrált felhasználó belép a fiókjába, és a “user_login” esemény kiváltódott.

Popup megjelenítése JavaScript esemény észlelésekor

#6 Dinamikus szövegcsere bármilyen elemben

Dinamikus szövegcsere használatával személyre szabhatod a popupjaid tartalmát egyéni változók vagy kosár attribútumok alapján. Hasznos lehet ez a funkció például, ha nevén szeretnéd szólítani a vásárlóidat.

Ebben az esetben ezt a karaktersorozatot kell elhelyeznünk a popupon:

Kedves [[attribute:keresztnev|Vásárló]]!

Dinamikus szövegcsere popupon

Ha regisztrált felhasználóról van szó, akkor a következőt kaphatjuk eredményül:

Dinamikus szövegcsere popupon

Azonban ha nem regisztrált felhasználóról van szó, a rendszer az alapértelmezett értéket fogja behelyettesíteni:

Dinamikus szövegcsere popupon

Mostanáig a dinamikus szövegcsere csak a popup szövegében volt használható. Most már bármilyen elemnél használhatsz dinamikus szövegcserét. Legyen szó gombról, kuponkódról, beviteli mezőről, stb.

Jól hangzik? 🙂

Összegzés

Láthatod, hogy az OptiMonk folyamatosan egyre jobb lesz. És még nagyon sok újdonsággal készülünk a jövőben is.

Szeretnéd kipróbálni legújabb funkcióinkat? Ha már van OptiMonk fiókod, csak jelentkezz be. Ha pedig nincs OptiMonk fiókod, akkor teszteld 14 napig ingyen.

optimonk próba

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük