Szerezz több hírlevél feliratkozót
Iratkoztasd fel a kevésbé elkötelezett látogatóidat és bírd őket vásárlásra később.
Csökkentsd a kosárelhagyásokat
Azonosítsd a vásárlás nélkül távozni készülőket és előzd meg a kosárelhagyást.
Növeld a kosárértéket
Növeld az átlagos kosárértéket és szerezz több bevételt forgalomnövelés nélkül.
Gyűjts Messenger feliratkozókat
Iratkoztasd fel látogatóidat a Facebook Messenger listádra és érj el 10x több interakciót.
Népszerűsítsd legjobb ajánlataidat
Szerezz több első vásárlót, a meglévőket pedig ösztönözd újabb vásárlásokra.
Gyűjts visszajelzéseket
Értékeld vásárlóidat: kérj tőlük visszajelzést és növeld a vásárlói elégedettséget.
Terjedj a közösségi médiában
Építs saját közösséget és szólítsd meg a célcsoportod a közösségi médián keresztül.