mail - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
szerezz több hírlevél feliratkozót

Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel
őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.
hirlevel feliratkozok gyujtese hero img - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

Ügyfeleink mondják:

Az OptiMonk segítségével 2689 feliratkozót szereztünk azokból a látogatókból, akik egyszerűen elhagyták volna az oldalt. Oh, és nemcsak az ingyenes csalitermékünk letöltése ugrott meg, hanem a DM Lab előfizetők száma is növekedett 30,22%-kal.
justin rondeau nx15o3e45boqhlkv0h1xf7jn78r3ep3pxo2sfj1y8c - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
Justin Rondeau
DigitalMarketer.com

A feliratkozók gyűjtése a növekedés elengedhetetlen feltétele

Tudtad, hogy a látogatóid 98%-a nyom nélkül hagyja el az oldaladat? Többségük soha nem is tér vissza. Természetesen elsősorban arra a 2-3%-ra kell koncentrálnod, aki itt és most készen áll a vásárlásra, de az igazi növekedéshez nem szabad hagynod távozni azt a közel 50%-ot, aki most ugyan nem, de később szívesen vásárolna tőled.

capture more email subscribers with optimonk - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

Ne veszíts el egyetlen
látogatót sem

Az email marketing még mindig az egyik legjobb módja annak, hogy a kevésbé érdeklődő első látogatóidat később vásárlásra bírd.

Szerezz több csaliletöltőt

Egy sikeres értékesítési tölcsér ingyenes csalitermékkel kezdődik (pl. letölthető útmutató), amivel könnyen begyűjthető a jövőbeni vásárlók email címe.

Oktatsd a potenciális
vevőket

Szerezz értékes email címeket és építs bizalmat azáltal, hogy hasznos tudásanyagokkal segíted megoldani a látogatóid problémáit.

collect email subscribe - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

Gyűjts
email címeket

Építs hírlevél listát a termékeid iránt érdeklődő látogatókból. Ha az ajánlatod ellenállhatatlan, a látogatóid örömmel megadják cserébe az adataikat.


Egyetlen egy üzenettel közel 70,000 hírlevél feliratkozót tudtunk gyűjteni. Ráadásul az OptiMonk segítségével lojális és megtartható ügyfeleket szereztünk.

Varkonyi Balázs
Extreme Digital

Olvasd el a történetüket
gather facebook subscribers - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

Gyűjts Messenger
feliratkozókat

Habár az email még mindig az eladásösztönzés egyik legfontosabb eszköze, az emailek átlagos megnyitási rátája 22%, az átkattintási arány pedig 3%. Ha ugyanezeket az üzeneteket Facebook Messengeren küldjük ki, akár 85%-os megnyitási és 28%-os átkattintási rátát érhetünk el.


Az eredmények azonnal szemmel láthatóak voltak. A feliratkozók száma DRASZTIKUSAN megnőtt, nem hasonlítható össze a korábbi megoldásainkkal.

Evan Henshaw
The Patch Panel
get to know your prospects - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

Ismerd meg a
potenciális vevőidet

Kérj minél több információt a látogatóidtól (pl. nem, cipőméret, stb.), hogy közelebbről megismerhesd jövőbeni vásárlóidat és hogy személyre szabott üzeneteket küldhess nekik, ami több és rendszeres vásárláshoz vezet.


Eredményesen tudtuk A/B tesztelni a popupjainkat, aminek köszönhetően sokkal több feliratkozót gyűjtöttünk. Abszolút figyelemreméltó eszköz! Több email, több vásárló. Köszi, OptiMonk!”

Case Bloom
Tucker-bloom.com

Minden, ami a feliratkozók gyűjtéséhez szükséges

Az OptiMonknál minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy feliratkozókat gyűjts
– anélkül, hogy rombolnád a felhasználói élményt.

200+ sablon és
Drag&Drop szerkesztő

A feliratkozógyűjtés gyerekjáték a Drag&Drop szerkesztővel, és 200+ teljesen ingyenes, gyönyörű popup, nanobar, sidebar és szerencskerék sablonunkkal.

Egyedi űrlap mezők,
listaelemek

Az egyedi űrlapok segítségével bármilyen információt begyűjthetsz a látogatóidról (pl. a születési dátumuk), így sokkal személyesebb emaileket küldhetsz nekik.

Kétlépcsős
feliratkoztatás

Keltsd fel a látogatók figyelmét a popup első oldalán lévő ajánlattal, így sokkal szívesebben adják majd meg adataikat a második oldalon.

Google és GDPR
kompatibilis

Az OptiMonk kampányok 100% GDPR kompatibilisek és teljes mértékben Google-barátok, így Te és a látogatóid is biztonságban vannak.

Gamification
popupok

A szerencsekerék, a kaparós sorsjegy és az ajándékválasztó popupok élményszerűvé és szórakoztatóvá teszik a feliratkoztatást.​

Intelligens
célzás

Célozd a különböző látogatói csoportokat tökéletesen személyre szabott, releváns üzenetekkel, hogy tovább növeld a konverziós esélyeidet.

Fedezd fel a végtelen lehetőségeket

A feliratkozók gyűjtése sosem volt
egyszerűbb és felhasználóbarátabb.

Integrálva minden nagyobb
hírlevél rendszerrel

Továbbítsd a feliratkozók adatait kedvenc
ügyviteli és hírlevélküldő rendszereid felé

shopify - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
sr o05vf0ceev9atffxsyil4hsu9y7zvdcvb7sqbnrwg0 - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
wordpress - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
magento - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
unas e1544441960880 o0baz9mn4wuaiyxxcyaq29jr3ylxynaipxk5ysfv9c - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
webgalamb o05vm24w3uga1zmwhuzjfj0zutgozm842oh5jd9mwa - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
mailchimp logo xs - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
mini crm o0bbgu80wewgqchjroa05tgh14gft08sdmj6njo5c0 - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket
salesautopilot logo gr o05vp363ox25fw0794ybf2zrou2xsaym559i6csf7k - Így gyűjts több feliratkozót, és vele potenciális vevőket

Próbáld ki ingyen és

Szerezz több feliratkozót

14 napos ingyenes próba  Egyszerű beüzemelés Hűségidő nélkül

Már ügyfelünk vagy? Jelentkezz be »