A legfrissebb termékújdonságok az OptiMonk fiókodban

Legfrissebb termékújdonságok
Legfrissebb termékújdonságok

Ajánló fül: Optimalizált működés és jobb design funkciók

Az OptiMonk legfrissebb újdonságait azért hoztuk létre, hogy hatékony segítséget nyújtsanak a vásárlóid megszólításában és megtartásában – mindezt úgy, hogy nem zavarják meg a felhasználói élményt.

Hogyan? Például a megújult Ajánló fül segítségével! Ez az apró, kiegészítő fül nagy segítség lehet a látogatók figyelmének megszerzésében. Most pedig még többet hozhatsz ki a megjelenéséből, ugyanis az alábbi design elemekkel még szemkápráztatóbb kampányokat hozhatsz létre:

  • Háttérkép: Tedd még figyelemfelkeltőbbé az Ajánló fület háttérkép hozzáadásával. 
  • Lebegő kép: Lépj túl a határokon, és adj hozzá lebegő képeket az Ajánlókhoz, melyek az üzenetből kinyúlnak, vagy azon kívül helyezkednek el.
  • Megújult szövegstílusok: Hangold össze az Ajánló fül szövegeinek megjelenését a kampány többi részével vagy a márkád stílusával! Ehhez most már rengeteg betűméret és betűtípus közül választhatsz.

Mire használhatod?💡

  • Üzenetküldés a látogatók megzavarása nélkül: Hozz létre Ajánló fület, és mutasd meg a látogatóidnak még a popup üzenet előtt. Így anélkül keltheted fel a figyelmüket és kíváncsiságukat, hogy megzavarnád őket a böngészésben.
Ajánló fül popuphoz
  • Óvatos kampány emlékeztető: Tartsd a látogatóid szeme előtt a kampányokat azután is, hogy bezárták a popupot! Ezek az emlékeztetők sokat segítenek abban, hogy a vásárlók ne feledkezzenek el az ajánlataidról, és visszataláljanak a kampányhoz.

Lebegő képek - ahol csak a képzeleted szab határt

A lebegő képek bármilyen kampánytípusban remekül alkalmazhatók, nem csak a teaserek esetén. De mik is ezek? A lebegő képeket úgy helyezheted el, hogy körülvegyék az üzenetedet (legyen szó akár popupról, akár sidemessage-ről), de akár le is lóghatnak róla. Kísérletezz ezekkel bátran, és készíts merész kampányokat, melyektől leesik majd a látogatóid álla!

Lebegő kép popuphoz

Láss rá, hogy melyik design változat termel több profitot

Szeretnénk segíteni abban, hogy jól informáltan tudj dönteni az A/B tesztek eredményéről. Éppen ezért szélesítettük a Google Analytics-ben elérhető információkat. Mostantól látható, hogy melyik design változat hozta a legtöbb profitot egy A/B kampány folyamán. Ennek köszönhetően mostantól profitábilitás alapján is eldöntheted, hogy melyik design változatot tartsd meg. Az A/B tesztek elemzéséhez összeállítottunk egy útmutatót, amit itt találhatsz meg.

További újdonságok

  • Gyorsabbá tettük a betűtípusok betöltési idejét 
    Kiiktattuk a hosszú betöltési időket, amit a néhány betűtípus család használatakor tapasztalhattatok. Nincs több üresjárat, ha betűtípusokról van szó!
  • Új integráció: attentive
    Ti kértétek, mi megcsináltuk! Így az OptiMonkban már elérhető az egyik legnépszerűbb üzenetküldési megoldás, az attentive integrációja, ami az innovatív márkák és vállalatok körében is töretlen sikert aratott. Használd ki Te is az OptiMonk és az attentive együttes erejét!
optimonk attentive integration

Végül, de nem utolsó sorban ezeket a hibákat javítottuk a még zökkenőmentesebb élmény érdekében:

  • Optimalizáltuk a hibaüzeneteket a bejelentkező/regisztrációs képernyőt: Korábban a hibaüzenet csak felvillantak, és gyorsan el is tűntek. Most már hosszabb ideig látható, mi a gond.
  • Javítottuk a visszaszámláló fix dátumos módjának hibáját,
  • a dátum inputmező formátumának mentési hibáját,
  • a Mailchimp integráció csoport hibáját,
  • a „Nem mentett módosítások” modális hibát,
  • az oldal és borító háttér beállítás hibát,
  • az automatikus kupon-beváltással kapcsolatban felmerült felhasználói problémákat.

Reméljük, hogy újdonságaink még jobbá és kényelmesebbé teszik majd az OptiMonk használatát! Köszönjük, hogy velünk vagy!

Share this

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük