A Vegetology nem csupán egy közvetlen a fogyasztóhoz szóló (DTC) márka, hanem egy olyan vállalkozás, amely fenntarthatóan előállított étrend-kiegészítőkkel örvendezteti meg vásárlóit. Az általuk kínált termékek nem csak neked tesznek jót, de Földünknek is. Ebben az esettanulmányban megtanulhatod, hogyan növelték email feliratkozásaikat és webáruházuk konverzióit néhány bevált és könnyen beállítható weboldal perszonalizációs stratégia segítségével.
Az étrend-kiegészítők grandiózus üzletágat képviselnek, mind az online térben, mind a fizikai üzletek világában. A vásárlók egyre inkább választják az étrend-kiegészítők használatának egyszerű módszerét az egészséges életmódra törekvésben. Azonban sok étrend-kiegészítő hagyományosan állati termékekből készül, ami nehézzé tette a vegánok számára is fogyasztható kiegészítők megtalálását.
2010-ben a Vegetology társalapítója, Chris Smith, arra az ötletre jutott, hogy elkezdenek vegán Omega-3 étrend-kiegészítőket árulni. Ez okos lépés volt, mivel ez alapból az egyik legnépszerűbb és legkeresettebb kiegészítő (de általában hal alapú termékekből készül).
Azóta a Vegetology több mint 5 millió dolláros éves bevételű céggé nőtte ki magát, amely egyedülálló és környezetbarát üzleti modell mentén épül.
A Vegetology csapatának fő célja az volt, hogy jobban kihasználják a már meglévő látogatói forgalmat weboldalukon. Ez azt jelentette a gyakorlatban, hogy javítaniuk kellett a konverziókat, és hűséges vásárlókká, valamint hosszú távú bevételi forrássá kellett alakítaniuk látogatóikat.
Az OptiMonk csapatához fordultak segítségért, hogy optimalizálják weboldalukat és növeljék konverziós rátáikat.
Miután a Vegetology weboldalának látogatói élményét elemezték, az OptiMonk csapat egy személyre szabott tervet dolgozott ki.
Ezek voltak a megoldások, amelyeket a DTC márkához állított be a szakértő csapat:
A Vegetology egy Klaviyo felugró ablakot használt, amely 10% kedvezményt kínált az új látogatóknak cserébe az email címükért.
Bár ennek a kampánynak 7% volt a feliratkozási aránya, ami átlagos, az OptiMonk konverzió-optimalizáló csapata javítási lehetőséget látott benne.
A következő változtatásokat javasolták az OptiMonkhoz való átállással:
Nézd meg, hogyan néz ki az új popup és teaser a Vegetology oldalán:
Ezzel a három bevált taktikával a Vegetology majdnem megduplázta popup kampányának feliratkozási arányát, elérve a 13,8%-ot.
Ennek eredményeként, ezen extra feliratkozóknak köszönhetően, konverziós arányukat is 21%-kal növelték.
A Vegetology számos visszatérő látogatót köszönthet oldalán, ami azt jelenti, hogy nagy mértékben profitálhat belőle, ha sikerül növelnie ennek az ügyfélszegmensnek a konverziós rátáját.
Az OptiMonk csapatának segítségével egy személyre szabott üdvözlő üzenetet alakítottak ki a visszatérő látogatók számára, mellyel egy új termékcsomagra vonatkozó speciális kedvezményt promóztak:
Ezek a visszatérő látogatók már korábbról ismerték a Vegetology márkát, így valószínűleg nyitottabbak egy termékcsomag megvásárlására, mint egyetlen termékére.
Az új kampány 14,59%-os kattintási arányt produkált, így rengeteg figyelmet vonzottak a speciális ajánlatukra.
Általánosságban azt szeretnénk, ha bárki, aki az oldalunkra látogat, azonnal felfogja, mi emeli ki termékeinket a versenytársaink közül.
Viszont gyakran nehéz előre megjósolni, melyik címsor jár a legnagyobb visszhanggal a célcsoportunk körében, ezért kulcsfontosságú az A/B tesztelés a különböző egyedi értékesítési ajánlatok (USP) változataival.
Az OptiMonk csapata segített a Vegetologynak, hogy különböző címsorokkal és alcímekkel is kísérletezni tudjanak webáruházukban.
Ez volt az eredeti címsor és alcím:
A csapat két új címsor és alcím variációt tesztelt az OptiMonk Dinamikus Tartalom funkciójának használatával. Mindkét új változat jobb konverziós rátát ért el, mint az eredeti címsor:
Az a verzió, amely a “Mi vagyunk a Vegetology” címet tesztelte az “Egy tudósokból álló csapat, akik a vegán és vegetáriánus étrend-kiegészítők kiválóságára törekszenek” sorral, 9%-kal magasabb konverziós arányt ért el.
Végül az OptiMonk csapata a Vegetology termékoldalait vette szemügyre, a konverziós arányok növelésének céljával.
Így nézett ki az eredeti termékoldal:
Mindig is tudtuk, hogy a társadalmi bizonyíték (social proof) kulcsszerepet játszik az értékesítésben. Valójában a kutatások szerint a fogyasztók 75%-a aktívan keres véleményeket és ajánlásokat vásárlás előtt.
És bár a Vegetology termékeinek rengeteg fantasztikus véleménye van, ezek a termékoldal alján voltak elrejtve, ahol senki sem láthatta őket.
Ezért a konverzió optimalizáló csapat azt javasolta, hogy adjanak hozzá egy rövid termékleírást és egy ajánlást a termékoldal egy jobban látható részéhez.
Ez segít a látogatóknak gyorsabb és mélyebb megértést szerezni a termékről, és megmutatni, hogy mások pozitív tapasztalatokat szereztek vele.
Ezt a szakaszt az OptiMonk Beágyazott Tartalom kampány segítségével adták hozzá a termékoldalhoz, és ez 6%-os növekedést eredményezett a konverziós arányban…
… és 10,3%-os növekedést az egyedi vásárlásokban.
Az OptiMonk konverzió optimalizálációs specialistáinak segítségével a Vegetology olyan mérföldkövet ért el, amely jelentős fejlődést hozott a vállalkozásban. Képesek voltak gyorsabban e-mail listát építeni, személyre szabott élmény segítségével kapcsolatba lépni visszatérő vásárlóikkal, és fokozni értékesítési eredményeiket.
Ezek a javulások, amelyek a weboldalukon történt aprónak tűnő módosításokból fakadtak, valójában hatalmas hatással voltak a vállalkozás pénzügyi teljesítményére. Az optimalizálás magába foglalja az ilyen jellegű apró, ám jelentős hatású fejlesztések megtalálását és alkalmazását, amelyek összességében nagy mértékben hozzájárulnak a vállalkozás sikeréhez.
Product updates: September Release 2024
© Copyright 2014 – 2024. OptiMonk. Minden jog fenntartva!