logo 1 1 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal a kosárelhagyási arányt

Cikk banner   White Mix - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

A Kiss My Keto egy D2C (direct-to-consumer) webáruház, amely a ketogén életmódra specializálódott. Fő céljuk, hogy inspirálják a ketogén egészségügyi átalakulásokat világszerte. Michael Herscu és Alex Bird hozták létre a Kiss My Keto-t, mert nem találtak olyan jó és igazi márkákat, amelyek autentikus termékeket kínálnak a valódi ketogén étrendhez.

Weboldal: kissmyketo.comAlapítva: 2016 Iparág: Élelmiszer ipar
19.29% kevesebb kosárelhagyás 7.17%konverziós ráta növekedés 3,300új e-mail feliratkozó

Ismerd meg a Kiss My Keto-t!

A társalapítók, Michael és Alex azt tapasztalták, hogy nagyon kevés márka használja a helyes összetevőket, vagy tartja magát a szükséges makrotápanyag-arányhoz, ami meghatározza a helyes ketogén étrendet. 

Több év és több ezer óra kutatás után tökéletesítették receptjeiket, amíg elégedettek nem lettek a végeredménnyel: finom ketogén ételek, nasik és étrend-kiegészítők születtek meg.

KissMyKeto 803 1600x - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Kihívások

A Kiss My Keto csapata abban volt  érdekelt, hogy növeljék eladásaikat és konverzióikat, ezért az OptiMonkhoz fordultak.

Az OptiMonk feketeöves CRO Ninja csapata elkezdett nézelődni a Kiss My Keto Google Analytics adataiban, és több lehetőséget találtak arra, hogy hosszú távú bevételt generáljanak a weboldalra érkező látogatókból.

A következő felhasználói szegmenseket kellett megszólítaniuk:

  1. Új főoldali látogatók
  2. Termékoldalt elhagyók
  3. Kosár elhagyók
  4. Aktív kuponkóddal rendelkező látogatók

Nézzük meg, hogyan oldotta meg az OptiMonk a Kiss My Keto-nál ezeket a problémákat!

Megoldások

Nincs olyan kampány, amely minden felhasználói szegmenssel rezonálna. Ezért négy célzott kampányt hoztunk létre, mindegyiket egy-egy problémás szegmensre szabva.

1. Párbeszéd popup az új főoldali látogatók számára

Az új főoldali látogatók gyakran nem ismerik a weboldalad és nem biztosak benne, hogyan navigáljanak. Ha túl sok lehetőségük van, az döntésképtelenséget okozhat (ezt hívják a választás paradoxonjának), és ez magas visszafordulási arányhoz vezet.

A kampány fő célja, hogy segítsen az első látogatóknak eligazodni a weboldalon, feliratkozzanak a hírlevélre és személyre szabott termékajánlásokat kapjanak.

Hogy hogyan lehet ezt egyszerre elérni? Egy párbeszéd popup kampánnyal!.

A felugró ablak első oldala egyszerű kérdést tett fel a látogatóknak: “Mit keresel?” Ez segített a vásárlóknak a megfelelő termék felé navigálni. A popup tájékoztatta a látogatókat arról is, hogy 10% kedvezmény érhető el.

kissmyketo 01 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Miután megválaszolták az első kérdést, a látogatók a poup következő szekciójába léptek. Függetlenül a válaszuktól, minden felhasználónak meg kellett adnia e-mail címét, hogy megkapja a kedvezményes kódot.

kissmyketo 02 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

E-mail címük megadása után a látogatók a záró popup-ra léptek. Itt láthatták a kuponkódot és személyre szabott termékajánlásaikat (amelyek illeszkedtek az első oldalon adott válaszukhoz).

kissmyketo 03 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Ez a kampány rendkívül sikeres volt.

20,33% konverziós arányt ért el, és 762 új e-mail címet gyűjtött.

Minden alkalommal, amikor a kampány új e-mail címet gyűjtött, a kapcsolati információk automatikusan szinkronizálódtak a Kiss My Keto e-mail marketing eszközével, a Klaviyo-val.

Az OptiMonk egyszerűen beállítható integrációjának köszönhetően a Kiss My Keto összes új előfizetője azonnal kapott releváns e-maileket.

2. Kedvezmény popup a termékoldalt elhagyók számára

A második kampány azokra a látogatókra irányult, akik böngészték a Kiss My Keto termékoldalait, de nem adtak hozzá termékeket a kosarukhoz.

Hogy megakadályozzák ezt a szegmenst abban, hogy vásárlás nélkül elhagyják az oldalt, egy olyan kampányt használtak, amely kilépési szándék esetén jelent meg. 

A kampány fő célja az volt, hogy ösztönözzék a látogatókat a vásárlásra, 15% kedvezményt kínálva nekik. És hogy még relevánsabb legyen a popup, megjelenítették a látogató által böngészett termék nevét.

kissmyketo 04 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

A Kiss My Keto csapata többlépcsős popup-ot használt, és csak a második oldalon kérték el az e-mail címet.

kissmyketo 05 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Végül a harmadik oldalon megjelent a kuponkód:

kissmyketo 06 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

A csapat további A/B teszteket is végzett a kuponkódon, hogy a lehető legjobban optimalizálják a kampányt. Összehasonlították a fix kuponkód (például “15OFF”) teljesítményét egy automatikusan generált kuponkóddal, amely véletlenszerű karaktereket és valós határidőt (például 3 nap) tartalmaz.

Ahogyan várható volt, az automatikusan generált kuponkód növelte a látogatók hajlandóságát a kód beváltására és a rendelés leadására. Ennek a változatnak 16%-kal magasabb volt a konverziós aránya.

A legjobban teljesítő változat 8,67%-os konverziós arányt ért el.

3. Kosárelhagyás csökkentés limitált idejű akcióval

A kosárelhagyóknak általában nagyon magas a bevonódási szintjük, és csak egy utolsó lökésre van szükségük a rendelés leadásához.

Egy visszaszámláló órát is használtak a kimaradástól való félelem (FOMO) növelésére.

kissmyketo 07 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Mivel az előző kampány bebizonyította, hogy az automatikusan generált kuponkódok jobban konvertálnak, itt is ezeket használták.

Az OptiMonk automatikus beváltási funkcióját is bekapcsolták, amely automatikusan alkalmazza a vásárlói kedvezményeket a pénztárnál. Ez azt jelenti, hogy senki sem fogja elfelejteni beváltani a kupont.

Ennek a kampánynak 15,05%-os konverziós aránya volt.

4. Emlékeztettük a látogatókat kuponkódjaikra

Amikor a látogatók konvertáltak egy OptiMonk kampányban és kuponkódot kaptak, a Kiss My Keto megjelenített egy ragadós (sticky) sávot, amely emlékeztette őket a kedvezményükre.

Függetlenül attól, hogy be volt-e kapcsolva az automatikus beváltási funkció, a Kiss My Keto csapat úgy gondolta, hogy a sticky sávos kampány hasznos lesz, mert folyamatosan emlékezteti a látogatókat a potenciális kedvezményre.

kissmyketo 08 - Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal  a kosárelhagyási arányt

Két változatot teszteltek a kampányban: az egyiket normál módon megjelenítették, a másikat rejtették. Ez lehetővé tette számukra, hogy nyomon kövessék mindazoknak a vásárlóknak a tevékenységét, akik látták és nem látták a kampányt.

Azok, akik látták a “Ne feledd el a kedvezménykódodat” ragadós sávot, 19,32% -kal magasabb arányban konvertáltak

Eredmények

Íme a Kiss My Keto két hónapos együttműködésének fő eredményei az OptiMonkkal:

  1. 7,17%-os növekedés a konverziós arányban az előző évhez képest
  2. 19,29%-os csökkenés a kosár elhagyásában az előző évhez képest
  3. A popup kampányok együttesen 3 300 új előfizetőt generáltak
  4. 848 kuponkódot váltottak be, amelyek további 46 762 dollár bevételt hoztak létre.

Tanácsok Michael Herscutól

Lemásolnád a Kiss My Keto stratégiáját?
Próbálj ki egyet az előre elkészített sablonok közül: