A Kiss My Keto egy D2C (direct-to-consumer) webáruház, amely a ketogén életmódra specializálódott. Fő céljuk, hogy inspirálják a ketogén egészségügyi átalakulásokat világszerte. Michael Herscu és Alex Bird hozták létre a Kiss My Keto-t, mert nem találtak olyan jó és igazi márkákat, amelyek autentikus termékeket kínálnak a valódi ketogén étrendhez.
A társalapítók, Michael és Alex azt tapasztalták, hogy nagyon kevés márka használja a helyes összetevőket, vagy tartja magát a szükséges makrotápanyag-arányhoz, ami meghatározza a helyes ketogén étrendet.
Több év és több ezer óra kutatás után tökéletesítették receptjeiket, amíg elégedettek nem lettek a végeredménnyel: finom ketogén ételek, nasik és étrend-kiegészítők születtek meg.
A Kiss My Keto csapata abban volt érdekelt, hogy növeljék eladásaikat és konverzióikat, ezért az OptiMonkhoz fordultak.
Az OptiMonk feketeöves CRO Ninja csapata elkezdett nézelődni a Kiss My Keto Google Analytics adataiban, és több lehetőséget találtak arra, hogy hosszú távú bevételt generáljanak a weboldalra érkező látogatókból.
A következő felhasználói szegmenseket kellett megszólítaniuk:
Nézzük meg, hogyan oldotta meg az OptiMonk a Kiss My Keto-nál ezeket a problémákat!
Nincs olyan kampány, amely minden felhasználói szegmenssel rezonálna. Ezért négy célzott kampányt hoztunk létre, mindegyiket egy-egy problémás szegmensre szabva.
Az új főoldali látogatók gyakran nem ismerik a weboldalad és nem biztosak benne, hogyan navigáljanak. Ha túl sok lehetőségük van, az döntésképtelenséget okozhat (ezt hívják a választás paradoxonjának), és ez magas visszafordulási arányhoz vezet.
A kampány fő célja, hogy segítsen az első látogatóknak eligazodni a weboldalon, feliratkozzanak a hírlevélre és személyre szabott termékajánlásokat kapjanak.
Hogy hogyan lehet ezt egyszerre elérni? Egy párbeszéd popup kampánnyal!.
A felugró ablak első oldala egyszerű kérdést tett fel a látogatóknak: “Mit keresel?” Ez segített a vásárlóknak a megfelelő termék felé navigálni. A popup tájékoztatta a látogatókat arról is, hogy 10% kedvezmény érhető el.
Miután megválaszolták az első kérdést, a látogatók a poup következő szekciójába léptek. Függetlenül a válaszuktól, minden felhasználónak meg kellett adnia e-mail címét, hogy megkapja a kedvezményes kódot.
E-mail címük megadása után a látogatók a záró popup-ra léptek. Itt láthatták a kuponkódot és személyre szabott termékajánlásaikat (amelyek illeszkedtek az első oldalon adott válaszukhoz).
Ez a kampány rendkívül sikeres volt.
20,33% konverziós arányt ért el, és 762 új e-mail címet gyűjtött.
Minden alkalommal, amikor a kampány új e-mail címet gyűjtött, a kapcsolati információk automatikusan szinkronizálódtak a Kiss My Keto e-mail marketing eszközével, a Klaviyo-val.
Az OptiMonk egyszerűen beállítható integrációjának köszönhetően a Kiss My Keto összes új előfizetője azonnal kapott releváns e-maileket.
A második kampány azokra a látogatókra irányult, akik böngészték a Kiss My Keto termékoldalait, de nem adtak hozzá termékeket a kosarukhoz.
Hogy megakadályozzák ezt a szegmenst abban, hogy vásárlás nélkül elhagyják az oldalt, egy olyan kampányt használtak, amely kilépési szándék esetén jelent meg.
A kampány fő célja az volt, hogy ösztönözzék a látogatókat a vásárlásra, 15% kedvezményt kínálva nekik. És hogy még relevánsabb legyen a popup, megjelenítették a látogató által böngészett termék nevét.
A Kiss My Keto csapata többlépcsős popup-ot használt, és csak a második oldalon kérték el az e-mail címet.
Végül a harmadik oldalon megjelent a kuponkód:
A csapat további A/B teszteket is végzett a kuponkódon, hogy a lehető legjobban optimalizálják a kampányt. Összehasonlították a fix kuponkód (például “15OFF”) teljesítményét egy automatikusan generált kuponkóddal, amely véletlenszerű karaktereket és valós határidőt (például 3 nap) tartalmaz.
Ahogyan várható volt, az automatikusan generált kuponkód növelte a látogatók hajlandóságát a kód beváltására és a rendelés leadására. Ennek a változatnak 16%-kal magasabb volt a konverziós aránya.
A legjobban teljesítő változat 8,67%-os konverziós arányt ért el.
A kosárelhagyóknak általában nagyon magas a bevonódási szintjük, és csak egy utolsó lökésre van szükségük a rendelés leadásához.
Egy visszaszámláló órát is használtak a kimaradástól való félelem (FOMO) növelésére.
Mivel az előző kampány bebizonyította, hogy az automatikusan generált kuponkódok jobban konvertálnak, itt is ezeket használták.
Az OptiMonk automatikus beváltási funkcióját is bekapcsolták, amely automatikusan alkalmazza a vásárlói kedvezményeket a pénztárnál. Ez azt jelenti, hogy senki sem fogja elfelejteni beváltani a kupont.
Ennek a kampánynak 15,05%-os konverziós aránya volt.
Amikor a látogatók konvertáltak egy OptiMonk kampányban és kuponkódot kaptak, a Kiss My Keto megjelenített egy ragadós (sticky) sávot, amely emlékeztette őket a kedvezményükre.
Függetlenül attól, hogy be volt-e kapcsolva az automatikus beváltási funkció, a Kiss My Keto csapat úgy gondolta, hogy a sticky sávos kampány hasznos lesz, mert folyamatosan emlékezteti a látogatókat a potenciális kedvezményre.
Két változatot teszteltek a kampányban: az egyiket normál módon megjelenítették, a másikat rejtették. Ez lehetővé tette számukra, hogy nyomon kövessék mindazoknak a vásárlóknak a tevékenységét, akik látták és nem látták a kampányt.
Azok, akik látták a “Ne feledd el a kedvezménykódodat” ragadós sávot, 19,32% -kal magasabb arányban konvertáltak.
Íme a Kiss My Keto két hónapos együttműködésének fő eredményei az OptiMonkkal:
Product updates: September Release 2024
© Copyright 2014 – 2024. OptiMonk. Minden jog fenntartva!