A pozitív visszajelzések erős társadalmi bizonyítékként működnek, segítve a potenciális vásárlókat abban, hogy megerősítést nyerjenek a döntésükben. Ha még több ilyen bizonyítékot szeretnél, ösztönözd a vásárlóidat véleményírásra – például kínálhatsz kis ajándékokat, kedvezményeket vagy hűségpontokat a visszajelzésekért cserébe.
6. Szállítási információk
A szállítási információk átlátható és jól látható kommunikációja kulcsfontosságú a vásárlói bizalom megteremtésében. A potenciális vásárlók szeretnék pontosan tudni, mikorra várhatják a csomagjukat, és milyen költségekkel jár a szállítás.
Ezért érdemes a termékoldalon (és akár a teljes weboldalon) egyértelműen feltüntetni a szállítási díjakat és feltételeket.
Bellroy például remekül oldja meg ezt: a termékoldal tetején jól láthatóan kiemelik, hogy ingyenes szállítást biztosítanak.