Table of Contents

2024-ben a sikeres webáruház-marketinghez két kulcsfontosságú elemre érdemes építkezned: a mások számára is bevált, működő stratégiák megértésére és a vásárlói élmény mobilbarát optimalizálására. Ezeket az elveket vettük alapul legújabb fejlesztéseinknél is. Ennek eredménye pedig minden funkciónkban visszatükröződik: akár pontos kampányteljesítmény-adatokról, mobilos előnézetekről vagy a letisztult, mobilra optimalizált sablonokról legyen szó. Ráadásul továbbfejlesztettük az AI-alapú intelligens A/B tesztelésünket, hogy mindig egy lépéssel előrébb járhass versenytársaidnál.

Megújult analitikák

Domain-szintű statisztikák és részletesebb konverziós mérőszámok:

Átalakítottuk analitikai eszköztárunkat, hogy egyértelműbb konverziós mérőszámokat és domain-szintű statisztikákat nyújtsunk, illetve lehetővé tegyük a gyors hozzáférést a látogatók számához, a rendelésekhez és a konverziós arányokhoz – bármely konverziós cél esetében.

optimonk campaign analytics

GA4 integráció

Tekintsd meg a webáruházad rendelési és bevételi statisztikáit

Bevezettük a GA4-integrációt, ami automatikusan szinkronizálja a rendelési és bevételi adatokat Google Analytics 4-ből – így értékes, bevételközpontú kampány információkat kaphatsz. A “vásárlás” címkével ellátott rendelések pedig automatikusan szinkronizálódnak a GA4-be, így mindig a legfrissebb adatokkal dolgozhatsz a kampányelemzéseid során.

Egyedi konverziós események

Mérj konverziót bármilyen egyedi esemény alapján

Testreszabhatod a weboldaladon zajló események követését is úgy, hogy a vásárláson kívül bármilyen webhelyműveletet konverziós eseményként definiálhatsz: mostantól követhetsz akár oldalmegtekintéseket, kattintásokat, regisztrációkat, ebook letöltéseket, árajánlatkéréseket; így könnyebben megértheted kampányaid valós teljesítményét.

Intelligens A/B tesztelés - újdonságok

Állítsd be még gyorsabban az A/B teszted

Mostantól weboldalad szövegeinek intelligens A/B tesztelése is egyszerűbb és gyorsabb, mint valaha. Mesterséges intelligenciánk elemzi az oldalad, és javaslatokat tesz tesztelhető címszavakra is, ráadásul mindegyikhez különböző verziókat is kínál.

Mobilnézet

Ellenőrizd le kampányaid különböző eszközökön

Nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy a felhasználók körülbelül 70%-a mobil eszközökön böngészik, így elengedhetetlen, hogy megfelelő ügyfélélményt biztosítsunk számukra. Ennek ismeretében vezettük be az új szerkesztői funkciónkat, ami lehetővé teszi, hogy kampányokat mobilos előnézetben is megtekinthesd. Innentől kezdve könnyedén ellenőrizheted, hogy hogyan jelennek meg a kampányaid különböző készülékeken, ezzel garantálva az általad megálmodott megjelenést bármely eszközön.

popup mobile editor

Vadonatúj sablonok

8 újfajta, mobilra optimalizált sablon

Tekintsd meg 8 legújabb sablonunkat, melyeket úgy alkottunk meg, hogy a mobileszközökön a popupok és kampányok látványosabbak legyenek, mint valaha. Népszerű sablonjainkat újraalkottuk, emellett friss, figyelemfelkeltő témákat is bevezettünk. Minden téma erőteljes alapbeállításokat kapott, hogy pár perc alatt elindíthasd velük kampányaidat. Ráadásul könnyedén márkádra szabhatod a színek, betűtípusok és logók beállításával, ezzel elérve a számodra legszimpatikusabb megjelenést.

Új taktika

Okos üdvözlő pop-up

Fedezd fel az okos üdvözlő pop-up lehetőségét is – ami a listaépítés legjobb módszere. Több millió kampányelemzés alapján fejlesztettük ki ezt a taktikát, ami magába foglal minden kulcsfontosságú elemet a konverziós arányok maximalizálásához. Kövesd lépésről lépésre útmutatónkat, válaszd ki az előre elkészített sablonjainkat, és próbáld ki ezt az újdonsült eszközt mielőbb!

smart discount popup usecase
Megosztom ezt az oldalt