[ÚJ] Büszkén mutatjuk be a dinamikus termékajánlatokat

termékajánlat

Nagy örömünkre szolgál bejelenti, hogy élesítettük az OptiMonk legfrissebb újdonságát, a dinamikus termékajánlatokat. Ennek segítségével gyerekjáték az automatikusan frissülő termékajánló kampányok létrehozása. Lássuk!

Miért ajánlj termékeket a látogatóidnak?

Előfordult már veled, hogy egy webáruház oldalát böngészve azt gondoltad: “Azta! Ez a termékajánlat most nagyon betalált. Pont erre van szükségem!” Velem egyre gyakrabban esik ez meg, és ebben nincs is semmi meglepő.

A személyre szabott ajánlások ma már az életünk minden területén felbukkannak: miközben zenét hallgatunk Spotify-on, sorozatokat és filmeket nézünk Netflixen, vagy az Amazonon vásárolunk.

Mindannyian szeretjük azt érezni, hogy egy weboldal tartalma kifejezetten nekünk szól, ám korántsem ez az egyetlen oka a termékajánlatok népszerűségének.

Egyre több webáruház ismeri fel, hogy mennyire fontos termékajánlatokat mutatni, hiszen jelentősen hozzájárulhatnak bevételek növeléséhez. Ha a megfelelő, releváns termékeket ajánljuk a látogatók számára, azzal megsokszorozhatjuk a bevételeinket, vagy akár meg is menthetjük az üzletünket.

Fontos azonban, hogy jól használjuk őket, különben a termékajánlások könnyedén kétélű fegyverré válhatnak a kezünkben: a Forbes cikke szerint ugyanis a látogatók több mint fele soha nem térne vissza arra a weboldalra, ahol irreleváns vagy rossz termékajánlatokkal találkozott.

A releváns termékajánlatok tehát nem csak az extra jövedelemszerzés miatt fontosak: ma már a látogatók alapvető elvárásai közé tartoznak. Azok a webáruházak pedig, akik nem tudják teljesíteni a látogatói elvásárokat, hamar lemaradhatnak a versenytársaktól, és értékes üzleti lehetőségektől eshetnek el.

Az Amazon ereje a Te webshopodban

A személyre szabott termékajánlatokat ma már nem csak az Amazon és a hozzá hasonló nagyágyúk használhatják a látogatók megnyerésére: az OptiMonk segítségével Te is létrehozhatsz dinamikusan változó termékajánló kampányokat ShopRenter oldaladon, mindössze néhány kattintással. 😉

A csapatunk mindent beleadva dolgozott azon, hogy olyan termékajánlatokat hozzon létre, melyek egyszerre nagyon hatékonyak, ám mégis könnyen használhatók. Hiszünk abban, hogy a kisebb vállalkozások is rengeteget profitálhatnak, ha kihasználják a személyes ajánlatok erejét!

Hogyan érjük el ezt? Az OptiMonk nyomon követi a weboldalad látogatóinak viselkedését, és annak megfelelően ajánl termékeket. Mai cikkünkben két termékajánló logikát szeretnénk bemutatni, melyeket a későbbiekben több is követ majd.

Mutasd be a legnépszerűbb termékeidet 👑

Az emberek döntéseit gyakran befolyásolják az éppen aktuális trendek. Ezért a “Legnépszerűbb termék” címet kiérdemlő termékek bizalmat ébresztenek a látogatókban, így sokkal könnyebb lesz őket meggyőzni a vásárlásról – hiszen mások is így tesznek!

Ezért hoztuk létre a „Legnépszerűbb termék” termékajánlási logikát, melynek segítségével a termékkínálatod legnépszerűbb darabjait mutathatod be a popup kampányokban.

💡 Mire használhatod?

  • Segítsd az első látogatókat: Segítsd az első látogatókat abban, hogy minél gyorsabban felfedezzék a weboldalad – mutasd meg nekik a weboldalra érkezéskor a legnépszerűbb termékeket egy sidemessage (oldalsáv) kampány segítségével. Ezzel nem csak a látogatók lemorzsolódását akadályozhatod meg, hanem a konverziós rátádat is javíthatod!
Assist first time buyers - most popular product
 
  • Jelenítsd meg a legnépszerűbb termékeket kilépési szándékra: Fordítsd vissza az oldaladat elhagyni készülő látogatókat olyan termékek ajánlásával, amelyek érdekelhetik őket: erre tökéletes lehet például egy kilépési szándékra megjelenő popup kampány. Ez a módszer is hatékonyan csökkentheti a látogatók lemorzsolódási arányát, és növelheti a konverziót.
Legnépszerűbb termékek ajánlása

Az alábbi cikkünkben részletes útmutatóval segítünk elindítani az első „Legnépszerűbb terméket” ajánló kampányodat.

Ajánld a korábban megtekintett termékeket a látogatóidnak 👀

Tegyük fel, hogy egy látogató megnéz néhány terméket a webáruházadban, melyek fel is keltik érdeklődését, ám ekkor még nem áll készen a vásárlásra vagy valami egész egyszerűen eltereli a figyelmét. Ilyenkor könnyen előfordulhat, hogy a látogató végül egy másik oldalra navigál, vagy akár el is hagyja az oldalt, mintha mi sem történt volna.

Tudjuk, hogy ezen látogatók megmentése kiemelten fontos, ezért hoztuk létre a „Korábban megtekintett termék” termékajánló logikát. Használatával segíthetsz a látogatóidnak megtalálni a korábban megtekintett termékeket, és emlékeztetheted őket, hol is tartottak legutóbb.

💡 Mire használhatod?

  • Mutass személyre szabott, kilépési szándékra megjelenő ajánlatokat: Ajánld a látogatók számára a korábban megtekintett termékeket a kilépési szándékra megjelenő popupokon. Így még egy esélyt biztosíthatsz számukra, hogy visszataláljanak azokhoz a termékekhez, amik korábban érdekelték őket.termékeket, melyek iránt már érdeklődtek.
bag personalized offer

 

  • Emlékeztesd a látogatóidat, hogy hol tartottak: Üdvözöld visszatérő látogatóidat egy üzenettel, melyben megmutatod számukra a korábban megtekintett termékeket – így akár egyetlen kattintással visszatérhetnek hozzájuk.
Welcome offer - Recently Viewed Product Recommendtion

 

  • Vezesd vissza a látogatókat a korábban megtekintett termékekhez: Böngészés közben is érdemes megmutatni a látogatóknak a korábban megtekintett termékeket: fogd a kezüket és vezesd őket vissza a vásárlási folyamatba!
Help visitors with product recommendations

Ebben a cikkünkben megmutatjuk, hogyan indítsd el az első „Korábban megtekintett terméket” ajánló kampányodat.

A Termékfejlesztési csapatunk gondolt arra is, hogy a termékajánlatok bombabiztosak legyenek: így azok csak akkor jelennek meg a kampányodban, ha van belőlük készleten. Ha esetleg az egyik korábban megtekintett termékből sincs éppen készlet, akkor a kampány nem jelenik meg.

Reméljük, hogy újdonságunk felkeltette az érdeklődésedet! Nincs más hátra, mint hogy Te is elindítsd az első személyre szabott termékajánló kampányodat! Regisztrálj az ingyenes, 14 napos próbaidőszakra vagy jelentkezz be az OptiMonk fiókodba!

Share this

4 comments

  1. OptiMonk szerint:

    Szia Péter!

    Köszönjük, hogy írtál! 🙂 A funkció már most is elérhető magyar fiókokban is, azonban csak ShopRenter és Shopify weboldalakon működik jelenleg.

    Üdv,
    Az OptiMonk csapata

  2. OptiMonk szerint:

    Szia Zoltán!
    Köszönjük kérdésed! 🙂 Jelenleg ez nincs a betervezett funkciók között, azonban kérésedet mindenképp továbbítjuk a fejlesztőink felé, akik döntenek arról, hogy a funkció a jövőben megvalósítható-e WooCommerce oldalakon is. Sajnáljuk, hogy nem tudtunk többet segíteni ez ügyben, de további kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.
    Üdv,
    Az OptiMonk csapata

Comments are closed.

Comments are closed.