Kiemelt ügyfelünk:

Ezra Firestone

BOOM

"18,2%-kal nőtt a bevételünk mindössze egyetlen hónap alatt!"

Ezra Firestone
Társalapító és CEO | boombycindyjoseph.com

BOOM

A BOOM! by Cindy Joseph márka megálmodója egy olyan sminkmester, aki 49 évesen vált szupermodellé. A BOOM! célja, hogy közelebb hozza a nőkhöz „Pro-Age” felfogást a kozmetikumok terén.

Alapítva:

2010

Iparág:

E-kereskedelem

Régió:

USA

Eredmény:

18,2%-os bevételnövekedés

Kihívások

Megoldások

Ezra Firestone

Ismerjük meg a BOOM by Cindy Joseph márkát!

A BOOM! az első olyan női „Pro-Age” kozmetikai márka, ami minden generáció számára megfelelő megoldásokat kínál a kozmetikumok terén.

A kifinomult, kozmetikai és bőrápolási termékekkel foglalkozó vállalatot Ezra hozta létre üzleti partnerével, a sminkmesterből szupermodellé vált Cindy Joseph-fel.

“Cindy-vel együtt létrehoztuk a BoomByCindyJoseph.com weboldalt a termékeink értékesítésére, és hogy felhívjuk a figyelmet a „Pro-Age Forradalomra”. Azt szeretnénk elérni, hogy az öregedési folyamatot ellenző és megállítani akaró társadalmunk egy kicsit elmozduljon az öregedés elfogadása, természetessége felé.” – mondta Ezra.

Ezra és a csapat rengeteg visszajelzést és támogatást kapott a Pro-Age felfogás támogatóitól, köztük főként a Baby Boomer (vagyis a 1946 és 1964 között született) generáció hölgy tagjaitól.

“2015-ben, az indulásunk után 5 évvel sikerült megtízszereznünk a weboldal forgalmát az előző évi adatokhoz képest. Most az a célunk, hogy a megnövekedett forgalomból ne csak látogatókat, hanem valódi ügyfeleket szerezzünk.”

Miért nem vásárolnak az első látogatók?

A BoomByCindyJoseph.com értékesítési tölcsérében a látogatók először egy olyan oldallal találkoznak, mely az érdeklődés felkeltésére szolgál a vásárlás előtt.

Ez valójában egy olyan landoló oldal, ami megszólítja a látogatókat, majd megoldást kínál a problémáikra. Ez a megoldás természetesen valamelyik termékük.

Boom esettanulmány

A landoló oldal minőségi tartalmat kínál a látogatóknak: egyszerre adja meg számukra a szükséges információkat, és vezeti őket kézen fogva vásárlási folyamaton. Így nem csoda, hogy ez a megoldás ilyen jól működik a BOOM! esetében is.

Fontos tényező azonban, hogy az oldalra érkezéskor a legtöbb látogató első alkalommal találkozik a márkával.

Ezért a remek tartalom ellenére alacsony marad a konverziós ráta a landoló oldalon – a látogatók 99,5% távozik vásárlás vagy feliratkozás nélkül, noha a weboldal átlagos konverziós rátája jónak mondható.

Ezra szerint a csapat folyamatosan keresi az újabb és újabb lehetőséget a konverzió-optimalizálásra, hogy a lehető legtöbb látogatóból valódi vásárló váljon:

“Rengeteg marketing módszert kipróbáltunk, néhányat több, néhányat pedig kevesebb sikerrel. Leginkább arra szerettünk volna koncentrálni, hogy az értékesítési tölcsér kezdeti pontján jobban meg tudjuk ragadni a látogatókat.”

“Ekkor találtunk rá az OptiMonkra.”

Hogyan ragadjuk meg a látogatók figyelmét?

Ezra számára tehát kiemelt prioritás volt az első látogatók figyelmének felkeltése, és konverziójának javítása. Ezért egy 3 lépésből álló popupot hoztak létre, melyben arra kérték őket, csatlakozzanak a „Pro-Age Forradalomhoz”, majd ezután a termékoldalra irányították őket egy megkapó ajánlattal.

BOOM popup
BOOM popup
BOOM popup

Azon látogatók körében, akik kicsit jobban elmélyedtek az oldal tartalmában (tehát meglátogatták a „Rólunk” vagy a „Filozófiánk” aloldalakat), közel 20%-os konverziós arányt sikerült elérniük.

„Ezzel a kampánnyal párhuzamosan egy másikat is elindítottunk azzal a céllal, hogy a legígéretesebb, leginkább érdeklődő látogatók kosárelhagyási rátáját csökkentsük, és a vásárlás azonnali befejezésére bíztassuk őket.” – mesélte Ezra.

BOOM popup

Az üzenet hatékonyságát és célzás pontosságát mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a látogatók közel 40%-a élt a számára felajánlott kedvezménnyel, és feliratkozott.

A sikeres kampányhoz elengedetlen volt a megfelelő beállítások alkalmazása: a popup csak az új látogatók számára jelent meg, így a visszatérő látogatókat nem zavarták meg böngészés közben számukra irreleváns üzenetekkel.

A BOOM! számára nagyon hatékonynak bizonyult az OptiMonk használata: egyetlen hónap alatt 8 997 új leaddel lettek gazdagabbak, 18,2%-os bevételnövekedést értek el, az átlagos látogatási időt 25,6%-kal növelték, mindemellett pedig 14,1%-kal növelték a látogatott oldalak számát is.

Szívből gratulálunk Ezrának és a csapatának! Kíváncsian várjuk, milyen mérföldkövek és sikerek állnak még a BOOM! előtt a növekedés útján.

Ezra személyes üzenete más webáruház tulajdonosoknak:

ezra firestone

“Lenyűgöztek bennünket az eredmények. Az OptiMonk segítségével nem csak az eladások és a feliratkozások számát, de a látogatók aktivitását is növelni tudtuk. Egyetlen hónap alatt 18,2%-kal nőtt a bevételünk, és 8 997 új leaddel lettünk gazdagabbak!”

Ezra Firestone

Társalapító és Ügyvezető | BOOM! By Cindy Joseph