Hogyan növelte meg 35%-kal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu webáruház?

tok-shop esttanulmány
tok-shop esttanulmány

tok-shop webáruházMinden webáruház tulajdonos az oldal elindításának első pillanatától kezdve hasonló célok elérésére törekszik: látogatók szerzése, látogatók konvertálása, bevételek mielőbbi növelése. Ugyanakkor, mi történik, ha minden törekvés és magas látogatói szám mellett az oldal mégsem éri el azt a konverziós célt, amely elégedettséggel tölt el? A statisztikák szerint a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik az oldalról, ami annyit jelent, hogy 100-ból csupán 2 látogató hagyja el az oldalt úgy, hogy a kosárba tett terméket meg is vette.

Ebben az esettanulmányban megmutatjuk, hogy a Tok-shop.hu miként törte meg az alacsony konverziós ráta sztereotípiáját az OptiMonk és az általa kínált lehetőségek segítségével.

Ismerjük meg a Top-shop webáruházat

A Tok-shop.hu az ország egyik legnagyobb választékával rendelkező okostelefon és táblagép kiegészítőket értékesítő webáruház. Nemcsak a kínálata figyelemre méltó, de folyamatosan kedvezményes ajánlatokkal és akciókkal ösztönzi a látogatókat a vásárlásra.

Kihívás

A Tok-shop.hu a webáruház tulajdonosok körében sajnos ismert problémával nézett szembe: bár jelentős összeget költött a látogatók megszerzésére, nagy részük vásárlás nélkül távozott. Mivel ezt hosszútávon a Tok-shop.hu nem engedhette volna meg, így olyan megoldást kellett választania, amely gyorsan és hatékonyan orvosolni tudja ezt a kérdést. Így esett az OptiMonk-ra a választásuk.

Megoldás

A webáruház 5% kedvezményt kínált az első vásárlás mellé. Az ajánlat segítségével olyan látogatókat céloztak meg, akik először jártak az oldalon és vásárlás nélkül hagyták volna el azt. Ha valaki igényelte a kedvezményt, bekerült a hírlevél listájukra. Innentől kezdve további ajánlatokkal érhették el az érdeklődőket, így növelve meg a visszatérő látogatók és vásárlók számát.

tok-shop.hu webáruház popup

Annak érdekében, hogy az ajánlat csak a legmegfelelőbb látogatói csoportnak jelenjen meg, a következő megjelenési feltételeket alkalmazták:

  • A popup csak kilépési szándék esetén jelent meg

popup megjelenés

  • Látogatónként maximum 1 alkalommal jelent meg a popup

popup megjelenés

  • Csak az első látogatóknak mutatták az ajánlatot

popup megjelenés

  • Azoknak a látogatóknak, akik min. 5 másodpercet töltöttek az aktuális aloldalon

popup megjelenés

  • Azoknak a látogatóknak, akik legalább 4 oldalt már megnéztek

popup megjelenés

  • Azoknak a látogatóknak, akik minimum 90 másodpercet eltöltöttek már a weboldalon

popup megjelenés

  • Azoknak a látogatóknak, akik nem jártak még a kosár oldalon

popup megjelenés

Eredmények

A 3 hónap során a bolt bevétele 8,25%-kal nőtt. A tranzakciók 8%-át azok a látogatók tették ki, akik feliratkoztak a kedvezményre. Az előző év azonos időszakához viszonyítva 35%-kal nőtt a webshop konverziója.

Az OptiMonk költsége 81X-esen térült meg egyetlen hónap alatt. Akik feliratkoztak a hírlevélre, 385%-kal több időt töltöttek a honlapon az átlaghoz képest.

Így látja az OptiMonkot a Tok-Shop:

“Korábban nagy fejtörést okozott, hogy hogyan növelhetnénk a látogatóink által a webáruházunkban eltöltött időt, és hogyan motiváljuk őket, hogy nálunk vásároljanak telefontokot vagy más mobil kiegészítőt, ha már egyszer feljöttek a honlapunkra. Ezek összetett kérdések, amelyek minden webáruház életében szükségszerűen eljönnek a növekedés egy pontján. Amikor a tok-shop.hu szembekerült ezekkel a kihívásokkal, hatékony partnerre leltünk az OptiMonk- ban és az általuk kifejlesztett intelligens popup technológiában.” 

– Tóth Zoltán, tok-shop.hu

Ha TE is szeretnél hasonló eredményeket, regisztrálj a 14 napos próbaidőszakra itt!

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

One thought on “Hogyan növelte meg 35%-kal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu webáruház?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük