KAPCSOLATÉPÍTÉS

Szerezz több űrlapkitöltőt

Helyezd a hangsúlyt az űrlapok kitöltésére és a kapcsolatépítésre – ezzel valódi beszélgetést indíthatsz el közted és a látogatóid között
collect phone numbers

Ügyfeleink mondják:

Az eredmények napokon belül láthatóak voltak. A feliratkozók aránya JELENTŐSEN megnőtt, soha nem tapasztaltunk még ilyesmit.
patch-panel-logo
Evan Henshaw
The Patch Panel

Ragadd meg a potenciális látogatók figyelmét és gyűjtsd be az adataikat űrlapok segítségével

Jeleníts meg személyre szabott üzeneteket minden látogatói szegmensnek, és segíts nekik éppen ott, ahol szükségül van rá.
A látogatók kérdésinek, aggályainak megválaszolásával könnyedén ledöntheted a bennük lévő gátakat,
és akár valódi vásárlóvá konvertálhatod őket.

collect phone numbers

Konvertálj több látogatót

Térképezd fel látogatóid viselkedését, és mutass számukra személyre szabott kapcsolatfelvételi űrlapokat, amikor úgy érzed, segítségre van szükségük.

Szabd személyre az üzeneteket

Hozz létre különböző üzeneteket az egyes ügyfélcsoportok számára: van például külön üzeneted a látogató országa alapján, vagy kimondottan a visszatérő látogatóidnak?

Segítsd a potenciális vásárlókat

Növeld a látogatók bizalmát, és csökkentsd bizonytalanságukat: tartsd a potenciális vásárlók szeme előtt az űrlapod, amin felvehetik veled a kapcsolatot.

let your customers request a callback

Tedd lehetővé,
hogy látogatóid visszahívást kérjenek

Ha bonyolultabb terméket vagy szolgáltatást értékesítesz, számos kérdés merülhet fel a látogatóidban a vásárlás előtt. Ebben az esetben az űrlapkitöltők gyűjtésének egyik legjobb módja, ha visszahívást ajánlasz számukra.


Azonnal éreztük az OptiMonk hatékonyságát, és azóta is érezzük a nagyszerű eredményeken, mind a mai napig. Több mint 12 000 új feliratkozót gyűjtöttünk a telefonos listánkra azzal, hogy visszahívási lehetőséget ajánlottunk a látogatók számára.

Jármay András
Provident

Tovább olvasok

collect-email-subscribe

Gyűjts több adatot a
több lépcsős kampányokkal

Az űrlapok esetében általános szabály, hogy minél több mezőt kell kitölteni, annál kisebb a konverzió, Hacsak… nem készítesz több lépcsős kampányt! A további adatok kitöltését hagyd a második oldalra.


Rengeteg alkalmazás van, ami azt ígéri, amit az OptiMonk. De higgyétek el, ez a legegyszerűbb és a leghatékonyabb eszköz, tökéletesen működik. Az ügyfélszolgálat pedig fantasztikus.

Daniel Walton
OLPRO

Jelenítsd meg űrlapodat popupon

Szerezz több kitöltőt, és akadályozd meg, hogy a látogatóid elhagyják az oldalad – bíztasd őket az űrlapok kitöltésére és a kérdéseik elküldésére.


Nagyon jó eredményekkel tudtuk A/B tesztelni a popupjainkat, és sokkal több feliratkozót szereztünk. Mindenképpen megéri! Köszönjük, OptiMonk!

Case Bloom
Tucker-bloom.com

Minden, amire szükséged lehet ahhoz, hogy több űrlapkitöltőt szerezz

Az OptiMonkban minden olyan eszközt megtalálsz, amire szükséged lehet, ha szeretnél több űrlapkitöltőt szerezni és valódi beszélgetést kezdeményezni a látogatóiddal.

200+ sablon
szerkesztőnkben

Az űrlapkitöltések számának növelése soha nem volt még olyan egyszerű, mint Drag&Drop szerkesztőnk segítségével, mely 200+ gyönyörű, ingyenes sablont tartalmaz.

Magas szintű
perszonalizáció

Hozz létre annyi űrlapot, amennyit csak szeretnél, és célozd meg a különböző ügyfélcsoportokat különböző információkkal.

Integrált
A/B tesztelés

Készíts a kampányodból verziókat korlátozások nélkül – így a gyakorlatban is letesztelheted, melyik verzió teljesít a legjobban, és melyik generálja a legtöbb kitöltést.

Egyedi
beviteli mezők

Az egyedi mezők segítségével minden információt megkérdezhetsz felhasználóidtól, amire szükséged lehet, pl. a születési időt, a látogató nemét, címét, telefonszámát stb.

Több lépcsős
űrlapok

Hozz létre több lépcsős űrlapokat, és csak a második, vagy későbbi lépésben kérd a további adatok megadását. Ezzel még jobban cselekvésre ösztönözheted a látogatóidat.

Esemény-alapú
időzítés

Jelenítsd meg a bejelentéseket a megfelelő pillanatban: például amikor a látogatód elhagyni készül az oldalt, legörget az oldal aljára, vagy éppen bizonyos gombra kattint.

Minden weboldalon működik

A digitális ügyfélélmény optimalizálás zökkenőmentesen működik
minden CMS & e-kereskedelmi platformon

shoprenter
magento
unas
recart-logo.png
smsbump
minicrm
webgalamb
salesautopilot
mailchimp

Próbáld ki ingyen és

Szerezz több feliratkozót

14 napos ingyenes próba Könnyű beállítás Nincs szükség hitelkártyára

Már van fiókod? Jelentkezz be »