KAPCSOLATÉPÍTÉS
Szerezz több űrlapkitöltőt
Helyezd a hangsúlyt az űrlapok kitöltésére és a kapcsolatépítésre – ezzel valódi beszélgetést indíthatsz el közted és a látogatóid között

Ügyfeleink mondják:

Ragadd meg a potenciális látogatók figyelmét és gyűjtsd be az adataikat űrlapok segítségével
Jeleníts meg személyre szabott üzeneteket minden látogatói szegmensnek, és segíts nekik éppen ott, ahol szükségül van rá.
A látogatók kérdésinek, aggályainak megválaszolásával könnyedén ledöntheted a bennük lévő gátakat,
és akár valódi vásárlóvá konvertálhatod őket.

Konvertálj több látogatót
Térképezd fel látogatóid viselkedését, és mutass számukra személyre szabott kapcsolatfelvételi űrlapokat, amikor úgy érzed, segítségre van szükségük.
Szabd személyre az üzeneteket
Hozz létre különböző üzeneteket az egyes ügyfélcsoportok számára: van például külön üzeneted a látogató országa alapján, vagy kimondottan a visszatérő látogatóidnak?
Segítsd a potenciális vásárlókat
Növeld a látogatók bizalmát, és csökkentsd bizonytalanságukat: tartsd a potenciális vásárlók szeme előtt az űrlapod, amin felvehetik veled a kapcsolatot.

Tedd lehetővé,
hogy látogatóid visszahívást kérjenek
Ha bonyolultabb terméket vagy szolgáltatást értékesítesz, számos kérdés merülhet fel a látogatóidban a vásárlás előtt. Ebben az esetben az űrlapkitöltők gyűjtésének egyik legjobb módja, ha visszahívást ajánlasz számukra.
Azonnal éreztük az OptiMonk hatékonyságát, és azóta is érezzük a nagyszerű eredményeken, mind a mai napig. Több mint 12 000 új feliratkozót gyűjtöttünk a telefonos listánkra azzal, hogy visszahívási lehetőséget ajánlottunk a látogatók számára.
Provident
Tovább olvasok

Gyűjts több adatot a
több lépcsős kampányokkal
Az űrlapok esetében általános szabály, hogy minél több mezőt kell kitölteni, annál kisebb a konverzió, Hacsak… nem készítesz több lépcsős kampányt! A további adatok kitöltését hagyd a második oldalra.
Rengeteg alkalmazás van, ami azt ígéri, amit az OptiMonk. De higgyétek el, ez a legegyszerűbb és a leghatékonyabb eszköz, tökéletesen működik. Az ügyfélszolgálat pedig fantasztikus.
OLPRO

Jelenítsd meg űrlapodat popupon
Szerezz több kitöltőt, és akadályozd meg, hogy a látogatóid elhagyják az oldalad – bíztasd őket az űrlapok kitöltésére és a kérdéseik elküldésére.
Nagyon jó eredményekkel tudtuk A/B tesztelni a popupjainkat, és sokkal több feliratkozót szereztünk. Mindenképpen megéri! Köszönjük, OptiMonk!
Tucker-bloom.com
Minden, amire szükséged lehet ahhoz, hogy több űrlapkitöltőt szerezz
Az OptiMonkban minden olyan eszközt megtalálsz, amire szükséged lehet, ha szeretnél több űrlapkitöltőt szerezni és valódi beszélgetést kezdeményezni a látogatóiddal.
200+ sablon
szerkesztőnkben
Az űrlapkitöltések számának növelése soha nem volt még olyan egyszerű, mint Drag&Drop szerkesztőnk segítségével, mely 200+ gyönyörű, ingyenes sablont tartalmaz.
Magas szintű
perszonalizáció
Hozz létre annyi űrlapot, amennyit csak szeretnél, és célozd meg a különböző ügyfélcsoportokat különböző információkkal.
Integrált
A/B tesztelés
Készíts a kampányodból verziókat korlátozások nélkül – így a gyakorlatban is letesztelheted, melyik verzió teljesít a legjobban, és melyik generálja a legtöbb kitöltést.
Egyedi
beviteli mezők
Az egyedi mezők segítségével minden információt megkérdezhetsz felhasználóidtól, amire szükséged lehet, pl. a születési időt, a látogató nemét, címét, telefonszámát stb.
Több lépcsős
űrlapok
Hozz létre több lépcsős űrlapokat, és csak a második, vagy későbbi lépésben kérd a további adatok megadását. Ezzel még jobban cselekvésre ösztönözheted a látogatóidat.
Esemény-alapú
időzítés
Jelenítsd meg a bejelentéseket a megfelelő pillanatban: például amikor a látogatód elhagyni készül az oldalt, legörget az oldal aljára, vagy éppen bizonyos gombra kattint.
Minden weboldalon működik
A digitális ügyfélélmény optimalizálás zökkenőmentesen működik
minden CMS & e-kereskedelmi platformon











Próbáld ki ingyen és
Szerezz több feliratkozót
14 napos ingyenes próba ● Könnyű beállítás● Nincs szükség hitelkártyára
Már van fiókod? Jelentkezz be »