POPUPOK
Építsd hatékonyan az email listád
A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.

Az Optimonk abban segít, hogy a weboldalad látogatóit nagyobb arányban vásárlókká alakítsd. Ezt hívjuk mi konverzió optimalizációnak.
Az Optimonk abban segít, hogy a weboldalad látogatóit nagyobb arányban vásárlókká alakítsd. Ezt hívjuk mi konverzió optimalizációnak.
Világszerte 30 ezer weboldal által használva
Eszközök a látogatóid hatékonyabb vásárlóvá alakításához. Hogy a nap végén nyugodtan alhass.
A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.
Egy jól célzott segédanyag, például egy útmutató vagy mini e-book nemcsak értéket ad, hanem segít, hogy a látogatódból később vásárló váljon.
Látogatóid ritkán vásárolnak elsőre. Egy jól időzített popup segít feliratkoztatni őket, hogy később hírlevélben támogathasd a döntésüket.
A szerencsekerék popup nemcsak szórakoztat, hanem hatékonyan növeli a feliratkozók számát – miközben az első vásárlást is ösztönzi.
A párbeszéd popup kérdésekkel indít, kedvezménnyel ösztönöz és személyre szabott ajánlattal zár – így nemcsak több feliratkozót, hanem értékes adatokat is gyűjtesz.
A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.
Egy titokzatos ajánlat vagy meglepetés erős motiváció a feliratkozásra. Ez a popup egyértelműen kiemelkedik – és jól működik impulzív döntési helyzetekben.
Egy egyszerű ajándék vagy sorsolás látványosan megnöveli a feliratkozási kedvet. A játékos, jutalom-alapú popupok különösen jól működnek impulzív vásárlók esetén.
Egy egyszerű ajándék vagy sorsolás látványosan megnöveli a feliratkozási kedvet. A játékos, jutalom-alapú popupok különösen jól működnek impulzív vásárlók esetén.
Eszközök a látogatóid hatékonyabb vásárlóvá alakításához. Hogy a nap végén nyugodtan alhass.
A legtöbb látogatód még nem áll készen a vásárlásra. Iratkoztasd fel őket a hírlevél listádra, építs bizalmat, és bírd őket vásárlásra később.
Egy jól célzott segédanyag, például egy útmutató vagy mini e-book nemcsak értéket ad, hanem segít, hogy a látogatódból később vásárló váljon.
Látogatóid ritkán vásárolnak elsőre. Egy jól időzített popup segít feliratkoztatni őket, hogy később hírlevélben támogathasd a döntésüket.
A szerencsekerék popup nemcsak szórakoztat, hanem hatékonyan növeli a feliratkozók számát – miközben az első vásárlást is ösztönzi.
A párbeszéd popup kérdésekkel indít, kedvezménnyel ösztönöz és személyre szabott ajánlattal zár – így nemcsak több feliratkozót, hanem értékes adatokat is gyűjtesz.
Egy titokzatos ajánlat vagy meglepetés erős motiváció a feliratkozásra. Ez a popup egyértelműen kiemelkedik – és jól működik impulzív döntési helyzetekben.
Egy egyszerű ajándék vagy sorsolás látványosan megnöveli a feliratkozási kedvet. A játékos, jutalom-alapú popupok különösen jól működnek impulzív vásárlók esetén.
Segít maximalizálni a marketingköltségek megtérülését a dráguló hirdetések mellett.
Egyre türelmetlenebbek a vásárlók, és kulcsfontosságú az ajánlatok hatékony tálalása.
A Temu, Amazon és egyéb nagy áruházakkal csak egy optimalizált weboldallal vehető fel a verseny.
Ismerd meg a világ legsikeresebb webáruházai által alkalmazott
konverzió optimalizációs módszereket.
Ismerd meg a világ legsikeresebb webáruházai által alkalmazott konverzió optimalizációs módszereket.
Integrálva a világ 100+ népszerű marketing eszközével.
Nem kell marketingesnek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverzónövelő hatását!
Nem kell marketingesnek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverzónövelő hatását!
CRO szakértőink auditálják webáruházadat, és teljeskörűen beállítják az OptiMonkot – hogy kampányaid valóban konvertáljanak.
Próbáld ki 14 napig ingyenesen!
Product updates: September Release 2024
© Copyright 2014 – 2024. OptiMonk. Minden jog fenntartva!