Megújult editor, Black Friday popup sablonok, emojik ➕ fejlesztések, újdonságok

JÓ HÍR: Az OptiMonk mostantól ~100%-kal gyorsabb, mint korábban. Mind a követőkód, mind maga a felület betöltési ideje is sokat javult. Emellett megújult a kampány szerkesztő felület is, ahol ezentúl még gyorsabban és kényelmesebben hozhatod létre popup kampányaidat. 

De ez még nem minden! Itt az egyszerűbb kosár alapú célzás, a Black Friday sablonok és az editorból is elérhető emojik, melyek segítségével új színt vihetsz a kampányaidba!

Nézzük most részletesen is a legfontosabb újdonságokat, fejlesztéseket:

🥁 Itt a megújult OptiMonk editor

Az elmúlt néhány hétben nagy erőkkel dolgoztunk az OptiMonk editoron, hogy még egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a popupok létrehozását. 

Nézzük mi változott:

  • A bal oldali menüben a popup globális beállításait végezheted el (pozíció, átmenet, weblap átfedés, alapszínek). Itt adhatod hozzá a rétegeket és az elemeket is. 
  • Az új jobb oldali menüben pedig könnyedén módosíthatod az elemek tulajdonságait. 
  • A képernyő alján kapott helyet az új előnézet menü. Így a popup oldalak közötti navigáció egyszerűvé és könnyen áttekinthetővé vált.

Szeretnéd kipróbálni? Kattints ide és nézd meg hogyan működik a gyakorlatban. 

🤑 Black Friday popup sablonok

Közeledik az év legforgalmasabb időszaka a Black Friday. Ilyenkor a webshopok látogatottsága az egekben, de ez egyúttal azt is jelenti, hogy még nagyobb a verseny a látogatók figyelméért.

Szeretnénk segíteni abban, hogy a legtöbbet hozd ki az előttünk álló időszakból, ezért készültünk néhány szezonális popup sablonnal, amelyek segítségével néhány perc alatt könnyedén létrehozhatod kampányaidat.

Néhány tipp, hogyan is használd a sablonokat:

  • teaser kampány: építs email listát, hogy minél több ember értesülhessen az ajánlataidról
  • csökkentd a kosárelhagyási rátát, kedvezményekkel és kuponokkal
  • irányítsd a látogatókat, hogy ne maradjanak le a legnagyobb kedvezményekről
  • emlékeztesd látogatóidat a megszerzett kupon felhasználásra

A popup sablonokat megtalálod ha bejelentkezel az OptiMonk fiókodba. (Itt kattints az új kampány gombra, majd a témák között válaszd ki a Black Fridayt.)

Nincs még fiókod? Hozz létre egyet, ide kattitnva.

🛒 Továbbfejlesztett kosár alapú célzás

Az már talán nem újdonság, hogy az OptiMonkkal lehetőség van kosárérték vagy a kosárban lévő termékek alapján célozni. Ez különösen hasznos,

  • ha olyan visszatérő látogatókat szeretnél elérni, akik a vásárlás befejezése nélkül hagyták el az oldalt a korábbi böngészés alkalmával,
  • ha szeretnél személyre szabott, releváns termékajánlatokat mutatni,
  • ha szeretnéd csökkenteni a kosárelhagyási rátát.

De nézzük, mi változott a korábbiakhoz képest?

Korábban az egyes termékek azonosítóját manuálisan kellett megadnod, ez pedig nem volt egyszerű megoldás. Az új fejlesztésnek köszönhetően az OptiMonk most már képes arra, hogy beolvassa a termékkatalógusodat. Így már vizuális felületen választhatod ki a megfelelő termékeket. Ugye, így mennyivel egyszerűbb?

Fontos, hogy ez a lehetőség Shoprenter (és Shopify) boltok esetén működik.

(Egyéb webshopok, webáruházak esetén egy speciális JavaScript kódot kell a forráskódba beilleszteni annak érdekében, hogy a kosár tartalma és értéke szerint lehessen célzást beállítani. A beállításokról további részleteket itt olvashatsz.)

Hogyan kell elvégezni a kosár beállításokat? 

A kampány beállítások oldalán kattints a Kosár szabályokra, és válaszd ki, mikor jelenjen meg az üzeneted.

Íme néhány példa a leggyakoribb kosár szabályokra:

  • A látogatók akkor lássák az üzeneted, ha az alábbi termékek valamelyikét a kosarukhoz adták. (Ezután válaszd ki a kívánt termékeket a termékkatalógusodból.)
  • A látogatók akkor lássák a üzeneted, ha a kosár értéke nagyobb, mint 10 000 (kosárérték)

Lehet szabályokat beállítani továbbá a termékek számának, a termékek típusának megfelelően, de akár kivételek alapján is (például hogy akkor jelenjen meg a kampány, ha a listában szereplő termékek egyike sincs a kosárban).

Ez az újdonság a korábban beállított kosár szabályokra nincs hatással:

Ha korábban beállítottál egy olyan szabályt, ami a termékazonosítókra épül, és ez még mindig aktív, akkor számodra a régi felület fog látszani, és minden változatlan marad. Ha szeretnéd használni az új vizuális felületet, akkor töröld ki a kosár szabályt, majd vedd fel újra!

💯 Használj emojikat a popupokon 🤩

Mostantól már az OptiMonk szövegszerkesztőjében is elérhetők az emojik. Használd őket te is, ha szeretnéd feldobni a popupjaidat. Kattints a szöveg elemre – a bal felső sarokban pedig látod majd az emoji kiválasztása opciót.

Miért érdemes emojikat használni?
Az emojik egyszerre teszik könnyebben érthetővé és színesebbé a szövegeket, egyúttal pedig a konverziós rátán is nagyot lendíthetnek. Akkor is érdemes bevetni őket, ha rövidíteni szeretnéd a címeket vagy szövegrészeket.

Még nem tudod, hogyan használhatod frappánsan a hangulatjeleket? Íme, néhány példa:

  • 🔥 a friss és ropogós ajánlatokhoz
  • Black Friday kampányodat dobd fel: 🤑🔥🛒🎁📢
  • Hasznos infókhoz 💡
  • Ünnepi bejelentésekhez 🥳
  • A karácsonyi szezonban elmaradhatatlan a 🎄
  • A Valentin napi kampányokban cseréld le a szerelem szót ❤️

🕘 Kampány időzítés egyszerűen

Tervezd meg és készítsd el a kampányodat, amikor neked kényelmes. A megújult kampány időzítő felületen mostantól könnyedén beállíthatod a kezdési és a vég időpontokat. 

Ez különösen hasznos egy szezonális vagy időszakos ajánlat esetében. Nem kell amiatt aggódnod, hogy a hétvégi időszakos kampányod elindul-e szombaton vagy leáll-e vasárnap éjfélkor. (Az idő, a megfelelő időzóna alapján kerül beállításra.)

Szükség esetén, a hét bizonyos napjaira vagy napszakokra is szűkíthetsz – ha például azt szeretnéd, hogy a popupod csak hétköznapokon, reggel 8 és délután 5 között jelenjen meg.

Ha nem szeretnéd, hogy a kampány leálljon, akkor a végdátumhoz állítsd be, hogy “Soha”.

Reméljük, hogy újdonságaink még jobbá és kényelmesebbé teszik majd az OptiMonk használatát! 

Amennyiben pedig szeretnéd még jobban megismerni az OptiMonk képességeit, regisztrálj ingyenes OptiMonk oktatásunkra.

Köszönjük, hogy velünk vagy! 

 

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük