Nemcsak prémium italokban, hanem online élményben is kimagasló: WhiskyNet és GoodSpirit sikertörténete az OptiMonkkal
A WhiskyNet és a GoodSpirit webáruházak prémium italok széles választékával és kiemelkedő vásárlói élménnyel szolgálják ki ügyfeleiket. Az OptiMonk intelligens eszközeinek alkalmazásával jelentős növekedést értek el a vásárlói interakciókban és a konverziós arányokban, amely nemcsak bevételeikre, hanem ügyfél-elégedettségükre is kiemelkedő hatással volt.
átlagos bevételnövekedés​
konverziós arány
új feliratkozó
Nemcsak prémium italokban, hanem online élményben is kimagasló: WhiskyNet és GoodSpirit sikertörténete az OptiMonkkal
A WhiskyNet és a GoodSpirit webáruházak prémium italok széles választékával és kiemelkedő vásárlói élménnyel szolgálják ki ügyfeleiket. Az OptiMonk intelligens eszközeinek alkalmazásával jelentős növekedést értek el a vásárlói interakciókban és a konverziós arányokban, amely nemcsak bevételeikre, hanem ügyfél-elégedettségükre is kiemelkedő hatással volt.
vásárlói elköteleződés
konverziós arány
kosárelhagyás
Dolgozz együtt
50+ csapattagunkkal
Jelentős konverziós arány növekedést szeretnél? Bízd csapatunkra a megoldást!

Ismerd meg a vállalkozást

A WhiskyNet Kft. 2007 óta működő családi vállalkozás, amely prémium whiskyk importálására és forgalmazására specializálódott. A cég gyors növekedése lehetővé tette egy második webáruház indítását: míg a WhiskyNet a whisky és egyéb prémium szeszek széles választékát kínálja, a GoodSpirit a prémium italokon túl különleges koktélokat és exkluzív bárélményeket is biztosít. A cég nemcsak az online térben, hanem fizikai boltok - GoodSpirit Shops - formájában is jelen van Budapesten, többek között az Etele Plázában és az Árkád áruházban. Emellett a WhiskyNet már számos nagyáruház beszállítója. A közösségépítés és a helyi támogatás kiemelt értékek a vállalat számára: aktívan hozzájárulnak a „Szeresd Szentendrét” kezdeményezéshez, és elkötelezettek a helyi közösség fejlődése iránt. A WhiskyNet célja, hogy a prémium szeszek iránti szenvedélyt és tudást minden vásárló számára elérhetővé tegye, miközben egyedülálló élményeket kínál a minőségi italok világában.

A Kihívás

A vezetők már az webáruházak kezdeti időszakától tisztában voltak azzal, hogy a webáruházi élmény gördülékeny működtetése és folyamatos fejlesztése kulcsfontosságú a sikerhez. A folyamatos fejlődés és optimalizáció nem csupán lehetőség, hanem napi szintű feladat. Így nem volt kérdés, hogy amikor az AI általi optimalizálás lehetősége megnyílt, a vállalat minden eszközzel élt vele. A zsúfolt termékleírások, a gyenge címsorok és a nem megfelelő struktúra nem fért bele a cég filozófiájába, hiszen egy olyan vásárlói élmény megteremtésére törekedtek, ahol minden információ tiszta, áttekinthető és könnyen elérhető.

Megoldás

Elsőként a WhiskyNet webáruházban alkalmazták az OptiMonk Optimizert, és a siker láttán a GoodSpirit webáruházat is felvértezték a hasonló fejlesztéssel. Az intelligens termékoldal-optimalizáció lehetővé tette, hogy a weboldalak letisztultak, esztétikusak és könnyen navigálhatóak legyenek, így a vásárlói élmény jelentős mértékben javult. Az OptiMonk intelligens kosárelhagyó popupjai nagy hatékonysággal segítettek visszafordítani a vásárlókat, akik korábban elhagyták a kosarukat, ezzel növelve a vásárlások számát és a konverziós arányt. Emellett az intelligens termékajánlások bevezetésével a vállalat képes volt jelentősen növelni a kosárértéket, mivel a vásárlók könnyedén rátaláltak a számukra releváns kiegészítő termékekre, így egy vásárlás során több terméket is kosárba tettek.

Eredmény

A GoodSpirit webáruházban alkalmazott OptiMonk AI megoldások A/B tesztekkel igazolt eredményei az alábbi kiemelkedő eredményeket hozták:

ÖSSZEGEZVe

Az OptiMonk AI megoldásai tökéletes választásnak bizonyultak a WhiskyNet és GoodSpirit számára, hogy webáruházaik teljesítményét és vásárlói élményét új szintre emeljék. Az intelligens optimalizációs eszközök segítségével nemcsak hatékonyabb vásárlói folyamatokat hoztak létre, de a weboldalak navigációját és megjelenését is kiemelkedően javították. Ráadásként a WhiskyNet intelligens kedvezmény-popupot vezetett be, amely célzott ajánlatokkal ösztönözte a vásárlókat, míg a GoodSpirit egy beszélgető popup alkalmazásával teremtett közvetlenebb kapcsolatot a látogatókkal, ami 8,26%-os növekedést hozott az interakciókban. Az OptiMonk tehát nemcsak optimalizál, hanem kreatív és hatékony megoldásokkal segíti a cégeket a maximális eredmények elérésében.
Te hallottál már az OptiMonk Optimizer-ről?

Lépj az AI segítségével.

Ismerd meg, hogyan optimalizálhatod több ezer termékoldalad konverziós arányát egyszerre és automatikusan - az AI segítségével.