Jó hírünk van: Megérkeztek legújabb funkcióink!

Akármi is történik odakint a nagyvilágban egy dolog biztos: mi az OptiMonknál folyamatosan azon dolgozunk, hogy egyre több hasznos funkciót adhassunk a kezetekbe, melyek segítségével még jobbá és még hatékonyabbá tehetitek a weboldalatokat.

Így hát élesítettük is 3 legújabb funkciónkat, melyek mostantól elérhetők az OptiMonk fiókodban, és csak arra várnak, hogy Te is kipróbáld őket!

Lássuk tehát részletesen, ezúttal mivel készültünk Nektek.

1. Azonnali értesítés leadekről

Bizony gyakran előfordulhat, hogy szeretnénk egy kampányt jobban szemmel tartani a többinél. Sőt, az is lehetséges, hogy azonnal cselekedni szeretnénk, mihelyst egy új lead érkezik az oldalunkra.

Több olyan szektor is van, ahol a leadekre adott válaszidő ma már az egyik legfontosabb faktor a sikeres konverzió eléréséhez. Miért is adnánk időt az érdeklődő látogatók számára, hogy újabb alternatíva után nézzenek?

Legújabb funkciónk segítségével lead értesítést állíthatsz be a kiválasztott kampányoknál. Ez azt jelenti, hogy azonnal e-mail értesítést küldünk számodra, ha valaki feliratkozik az oldaladra.

Szeretnéd bekapcsolni az értesítéseket? Nincs más dolgod, mint a Kampányok menüpontban kiválasztani a megfelelő kampányt, majd a kampány részleteit tartalmazó oldalon a „Beállítások módosítása” gombra kattintani. 

A kampány részletes szerkesztőoldalán az Integrációk alatt találod az értesítés kapcsológombját. Itt annyi email címet adhatsz hozzá, amennyit csak szeretnél, mi mindegyikre kiküldjük az értesítést!

lead-ertesites

Az email értesítés pedig így fog kinézni: 

image (1)

2. Legújabb integrációnk: Slack

A Slack egy népszerű kollaborációs platform, melynek segítségével egyetlen helyen kezelhetők az üzenetek, az eszközök és a fájlok, ezért sok helyen munkahelyi Facebookként is emlegetik.

A Slack tehát olyan, mint egy munkahelyi chat és e-mail szolgáltatás egyben, legyen szó akár csoportos vagy direkt kommunikációról. Ráadásul rengeteg hasznos kiegészítő funkcióval és integrációval is rendelkezik.

Mostantól a Slack is megtalálható az integrációs lehetőségeink között! Így nem kell figyelned arra, hogy biztosan mindenkinek továbbítottad-e az üzeneteket, és a levelezőlisták létrehozásával sem kell bajlódnod. 

Használd egyszerűen a már meglévő Slack csatornákat, így minden csapattag azonnal értesülhet a releváns eseményekről, például az új feliratkozásokról, regisztrációkról, rendelésekről vagy leadekről.

Hogyan állíthatod be? Egyszerűen válaszd ki a megfelelő kampányt, majd kattints a „Beállítások módosítása” gombra. Az „Új integráció beállítása” linkre kattintva pedig egyetlen kattintással kiválaszthatod a Slacket!

Slack integráció

3. Megújult a sablonválasztó felületünk!

Továbbfejlesztettük a kampány elindításának és a sablon kiválasztásának folyamatát is. Mostantól sokkal könnyebben megtalálhatod a számodra tökéletes sablont, hiszen már a legelső lépésben megmutatjuk a legfontosabb információkat.

Ebben a megújult, átláthatóbb sablonválasztóban továbbra is megmaradnak a bal oldali szűrési lehetőségek, legyen szó akár a kampány céljáról, az üzenet típusáról vagy a témákról. Mostantól viszont a találati listát már rendezni is tudod népszerűség, hatékonyság és a sablon létrehozásának dátuma szerint – így azt láthatod majd a lista elején, amit valóban keresel!

Nem vagy biztos benne, melyik sablont is válaszd? Segítünk! Ha egy adott sablon fölé viszed a kurzort, láthatóvá válik az átlagos konverziós ráta, az üzenet típusa, illetve az is, hogy az adott sablont milyen cél elérésére ajánljuk. Így azonnal láthatóvá válik számodra, hogy az adott sablon megfelelő-e az ötleteid megvalósításához és céljaid eléréséhez.

Ezzel együtt megújult a sablonok előnézete is! Az új előnézet a korábbiakhoz hasonlóan tartalmazza a kampány minden oldalát (Főoldal, Köszönőoldal, Teaser), és az asztali és mobil előnézet is egyszerűen és kényelmesen elérhető.

Az előnézet ablak jobb oldalán további részletes információkat olvashatsz arról, miben segíthet az adott sablon, pl. a közösségi terjedésben, feliratkozók gyűjtésében, látogatók irányításában, stb. A jobb alsó sarokban pedig megmutatjuk az átlagos konverziós rátát, és a sablonhoz tartozó címkéket is.

Reméljük, hogy új funkcióink elnyerték a tetszésedet, és már Te is alig várod, hogy kipróbáld őket! Ehhez nem kell mást tenned, regisztrálj 14 napos próbaidőszakra vagy jelentkezz be az OptiMonk fiókodba, és vágj bele! 

És ahogy mindig, most is nagyon szívesen hallanánk az új funkciókkal kapcsolatos gondolataidat és véleményedet – írd meg nekünk emailben, vagy odalent a kommentek között!

Share this

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük