Christopher Cloos logo

Így növelte 37%-kal a konverziós arányt a Christopher Cloos

A Christopher Cloos egy dán DTC márka, amely megfizethető áron kínál kiváló minőségű, időtálló szemüvegeket. Csak a legjobb anyagokból készítik szemüvegeiket, melyek designja időtlen, minimalista és klasszikus – modern megközelítéssel. A Christopher Cloos története egy titokzatos férfival való találkozásról szól, aki a dél-franciaországi nyaralásuk alatt került az útjukba..

Weboldal: christopher-cloos.comAlapítva: 2016 Iparág: Divat
37%Konverziós arány növekedés 868Új e-mail feliratkozó 305Kupon beváltás

Ismerd meg a Christopher Cloos márkát

A cég és a név inspirációját egy különös esemény adta: a két alapító találkozott egy karizmatikus monacói férfival, aki Christopher Cloos-ként mutatkozott be.

Az alapítókat lenyűgözte a férfi időtlen napszemüvegek iránti rajongása, ezért úgy döntöttek, hogy saját, klasszikus és megfizethető napszemüveg-kollekciót hoznak létre.

Meet Christopher Cloos

A 2016-ban alapított e-kereskedelmi vállalkozásukból a Christopher Cloos márka globálisan ismertté vált, és olyan szereplőkkel dolgozik együtt, mint Tom Brady és a svéd szupermodell, Elsa Hosk.

Kihívások

A közös munkából több bevétel származott, mint amennyit Tom Brady fizetésére fordítottak, de sajnos a vállalat még mindig nem volt nyereséges.

Tömegével veszítették el vásárlóikat mind a termék-, mind a kosár-oldalaikon. Ezért szerettek volna javítani az eladásaikon és hosszú távú bevételt generálni a forgalmukból.

Bár a Christopher Cloos csapata szkeptikus volt a weboldalukon lévő popupok használatával kapcsolatban, úgy döntöttek, hogy kipróbálják a konverziós arányuk növelése érdekében.

Az OptiMonk CRO szakértőinek segítségével, a Christopher Cloos csapata rájött, hogy három felhasználói szegmensük igényel figyelmet:

  1. Új főoldal-látogatók
  2. Termékoldalt elhagyók
  3. Kosár-elhagyók

Nézzük meg közelebbről ezeket a szegmenseket és azokat a kampányokat, amelyekkel a Christopher Cloos 37%-kal növelte a konverziós arányukat.

Megoldások

Nem volt univerzális megoldás a Christopher Cloos kihívásaira. Mivel a legproblematikusabb felhasználói szegmensek a vásárlási út nagyon különböző szakaszaiban voltak, több megközelítésre volt szükség.

1. Üdvözlő popup az új főoldal-látogatók számára

Az új főoldal-látogatók gyakran tétovázhatnak, mert annyi választási lehetőséggel találkoznak, és bizonytalanok, hogyan kezdjenek neki. Ezért gyakran lepattannak a választási nehézségek miatt.

Ezért a Christopher Cloos csapata úgy döntött, hogy segítenek az új látogatóknak megkezdeni a vásárlást és feliratkoztatják őket a márka e-mail marketing üzeneteire – így többet tudhatnak meg róluk és a termékeiről.

A csapat ezt úgy érte el, hogy A/B tesztelést végeztek két különböző típusú popup kampánnyal, hogy megnézzék, melyik hoz jobb eredményeket – egy klasszikus üdvözlő popupot és egy személyre szabott, párbeszéd popupot versenyeztettek. 

Egy hónapos tesztperiódust végeztek, és kiderült, hogy a párbeszéd popup 15.38%-kal magasabb arányban konvertál, mint a klasszikus üdvözlő popup.

2. Kedvezményt kínáló popup a termékoldalt elhagyók számára

A Christopher Cloos csapata létrehozott egy második kampányt, amely a látogatókat célozta meg, akik eljutottak a termékoldalaikra, de még nem adtak hozzá semmit a kosarukhoz.

Exit-intent felugró ablakot használtak, hogy különleges ajánlatokat mutassanak azoknak a látogatóknak, akik éppen el akarták hagyni a termékoldalaikat. Ez ösztönözte őket arra, hogy egy vagy több terméket hozzáadjanak a kosarukhoz, ahelyett, hogy elhagynák az oldalt.

Hogy biztosak legyenek abban, hogy elérnek a vásárlóikhoz, futtattak két változatot is – egyet visszaszámlálóval és egyet anélkül.

A FOMO (Fear Of Missing Out – a kimaradás félelme) növelése a visszaszámlálóval hatalmas hatással volt a konverziós arányukra. A visszaszámlálóval rendelkező popup 19%-kal jobban konvertált, mint az, amelyiknél nem volt.

3. Kosár-elhagyás csökkentése limitált idejű akciókkal

A kosarat elhagyók egyébként már nagyon elköteleződnek a vásárlási folyamatban. Ezért sok esetben csak egy utolsó lökésre van szükségük ahhoz, hogy valóban befejezzék a rendelésüket.

Egy különleges ajánlat gyakran adhatja meg azt az ösztönzést, hogy inkább most vásároljanak, mint később. Ezért futtatta a Christopher Cloos az alábbi popupot, amely 15% kedvezményt kínál korlátozott ideig (pontosan 15 percig).

A rendkívül rövid határidők, mint ez, egy nagyszerű módszer, amelyet a Christopher Cloos alkalmazott az sürgősség növelésére:

The first page of a cart abandonment popup

Majd a második oldalon megjelenítették a kuponkódjukat:

The second page of a cart abandonment popup

Ez a kosár-elhagyás csökkentő kampány hihetetlen, 37.24%-os konverziós arányt ért el.

Eredmények

Ezzel a három kampánnyal a Christopher Cloos mérhető javulást ért el a konverziós arányokban, az e-mail feliratkozásokban és a bevételben.

Emellett értékes adatokat is megtudtak arról, mi működik és mi nem a márkájuk számára, és ami még fontosabb, mi rezonál a legjobban vásárlóikkal.

Mindössze egy hónap alatt ezeket a főbb eredményeket érték el, az OptiMonk popup kampányok használatával:

  1. 36.87%-os növekedés a konverziós arányban
  2. 868 új e-mail feliratkozó
  3. 305 kupon beváltása (ami a teljes bevételük 16%-át segítette)

A Christopher Cloos egy élvezhetőbb vásárlói élményt hozott létre, úgy, hogy popup kampányokat állítottak be, amelyek kiküszöbölték azokat a specifikus szakaszokat, ahol a potenciális vásárlóik nagy részét elveszítették.

Párbeszéd popupokat használtak e-mail lista építésre és az első látogatók vásárlásra ösztönzésének érdekében, de a történet itt nem ért véget. Az e-mail feliratkozók át is léptek a következő tudatossági szakaszba, és végül nagy arányban hűséges, visszatérő vásárlókká váltak.

Tanácsok Laura Kristine Arnesentől

Szeretnél hasonló kampányokat beállítani?
Próbáld ki ezeket az előre elkészített sablonokat: