A Christopher Cloos egy dán DTC márka, amely megfizethető áron kínál kiváló minőségű, időtálló szemüvegeket. Csak a legjobb anyagokból készítik szemüvegeiket, melyek designja időtlen, minimalista és klasszikus – modern megközelítéssel. A Christopher Cloos története egy titokzatos férfival való találkozásról szól, aki a dél-franciaországi nyaralásuk alatt került az útjukba..
A cég és a név inspirációját egy különös esemény adta: a két alapító találkozott egy karizmatikus monacói férfival, aki Christopher Cloos-ként mutatkozott be.
Az alapítókat lenyűgözte a férfi időtlen napszemüvegek iránti rajongása, ezért úgy döntöttek, hogy saját, klasszikus és megfizethető napszemüveg-kollekciót hoznak létre.
A 2016-ban alapított e-kereskedelmi vállalkozásukból a Christopher Cloos márka globálisan ismertté vált, és olyan szereplőkkel dolgozik együtt, mint Tom Brady és a svéd szupermodell, Elsa Hosk.
A közös munkából több bevétel származott, mint amennyit Tom Brady fizetésére fordítottak, de sajnos a vállalat még mindig nem volt nyereséges.
Tömegével veszítették el vásárlóikat mind a termék-, mind a kosár-oldalaikon. Ezért szerettek volna javítani az eladásaikon és hosszú távú bevételt generálni a forgalmukból.
Bár a Christopher Cloos csapata szkeptikus volt a weboldalukon lévő popupok használatával kapcsolatban, úgy döntöttek, hogy kipróbálják a konverziós arányuk növelése érdekében.
Az OptiMonk CRO szakértőinek segítségével, a Christopher Cloos csapata rájött, hogy három felhasználói szegmensük igényel figyelmet:
Nézzük meg közelebbről ezeket a szegmenseket és azokat a kampányokat, amelyekkel a Christopher Cloos 37%-kal növelte a konverziós arányukat.
Nem volt univerzális megoldás a Christopher Cloos kihívásaira. Mivel a legproblematikusabb felhasználói szegmensek a vásárlási út nagyon különböző szakaszaiban voltak, több megközelítésre volt szükség.
Az új főoldal-látogatók gyakran tétovázhatnak, mert annyi választási lehetőséggel találkoznak, és bizonytalanok, hogyan kezdjenek neki. Ezért gyakran lepattannak a választási nehézségek miatt.
Ezért a Christopher Cloos csapata úgy döntött, hogy segítenek az új látogatóknak megkezdeni a vásárlást és feliratkoztatják őket a márka e-mail marketing üzeneteire – így többet tudhatnak meg róluk és a termékeiről.
A csapat ezt úgy érte el, hogy A/B tesztelést végeztek két különböző típusú popup kampánnyal, hogy megnézzék, melyik hoz jobb eredményeket – egy klasszikus üdvözlő popupot és egy személyre szabott, párbeszéd popupot versenyeztettek.
Egy hónapos tesztperiódust végeztek, és kiderült, hogy a párbeszéd popup 15.38%-kal magasabb arányban konvertál, mint a klasszikus üdvözlő popup.
A Christopher Cloos csapata létrehozott egy második kampányt, amely a látogatókat célozta meg, akik eljutottak a termékoldalaikra, de még nem adtak hozzá semmit a kosarukhoz.
Exit-intent felugró ablakot használtak, hogy különleges ajánlatokat mutassanak azoknak a látogatóknak, akik éppen el akarták hagyni a termékoldalaikat. Ez ösztönözte őket arra, hogy egy vagy több terméket hozzáadjanak a kosarukhoz, ahelyett, hogy elhagynák az oldalt.
Hogy biztosak legyenek abban, hogy elérnek a vásárlóikhoz, futtattak két változatot is – egyet visszaszámlálóval és egyet anélkül.
A FOMO (Fear Of Missing Out – a kimaradás félelme) növelése a visszaszámlálóval hatalmas hatással volt a konverziós arányukra. A visszaszámlálóval rendelkező popup 19%-kal jobban konvertált, mint az, amelyiknél nem volt.
A kosarat elhagyók egyébként már nagyon elköteleződnek a vásárlási folyamatban. Ezért sok esetben csak egy utolsó lökésre van szükségük ahhoz, hogy valóban befejezzék a rendelésüket.
Egy különleges ajánlat gyakran adhatja meg azt az ösztönzést, hogy inkább most vásároljanak, mint később. Ezért futtatta a Christopher Cloos az alábbi popupot, amely 15% kedvezményt kínál korlátozott ideig (pontosan 15 percig).
A rendkívül rövid határidők, mint ez, egy nagyszerű módszer, amelyet a Christopher Cloos alkalmazott az sürgősség növelésére:
Majd a második oldalon megjelenítették a kuponkódjukat:
Ez a kosár-elhagyás csökkentő kampány hihetetlen, 37.24%-os konverziós arányt ért el.
Ezzel a három kampánnyal a Christopher Cloos mérhető javulást ért el a konverziós arányokban, az e-mail feliratkozásokban és a bevételben.
Emellett értékes adatokat is megtudtak arról, mi működik és mi nem a márkájuk számára, és ami még fontosabb, mi rezonál a legjobban vásárlóikkal.
Mindössze egy hónap alatt ezeket a főbb eredményeket érték el, az OptiMonk popup kampányok használatával:
A Christopher Cloos egy élvezhetőbb vásárlói élményt hozott létre, úgy, hogy popup kampányokat állítottak be, amelyek kiküszöbölték azokat a specifikus szakaszokat, ahol a potenciális vásárlóik nagy részét elveszítették.
Párbeszéd popupokat használtak e-mail lista építésre és az első látogatók vásárlásra ösztönzésének érdekében, de a történet itt nem ért véget. Az e-mail feliratkozók át is léptek a következő tudatossági szakaszba, és végül nagy arányban hűséges, visszatérő vásárlókká váltak.
Product updates: Introducing OptiMonk AI
© Copyright 2014 – 2024. OptiMonk. Minden jog fenntartva!