Hogyan növelte bevételét és konverziós arányát a Dermaonline?
A DermaOnline egy prémium kozmetikai termékekre specializálódott webáruház, kiemelkedő minőségű termékekkel szolgálja ki ügyfeleit, amelyek megoldást kínálnak különféle bőrproblémákra. Az OptiMonk intelligens eszközeinek alkalmazásával több mint 30%-os konverziónövekedést értek el, ami jelentős pozitív hatással volt bevételeikre is.
bevétel
konverziós arány
győzelmi esély
Hogyan növelte bevételét és konverziós arányát a Dermaonline?
A DermaOnline egy prémium kozmetikai termékekre specializálódott webáruház, kiemelkedő minőségű termékekkel szolgálja ki ügyfeleit, amelyek megoldást kínálnak különféle bőrproblémákra. Az OptiMonk intelligens eszközeinek alkalmazásával több mint 30%-os konverziónövekedést értek el, ami jelentős pozitív hatással volt bevételeikre is.
bevétel
konverziós arány
győzelmi esély
CÉGINORMÁCIÓ
Medicata Bona Kft.

Gyorsgombok

Dolgozz együtt
50+ csapattagunkkal
Jelentős konverziós arány növekedést szeretnél? Bízd csapatunkra a megoldást!
dr. Kissné dr. Éger Ildikó
Cégvezető
"Az OptiMonk segítségével nemcsak csökkentettük a kosárelhagyást, hanem jelentős mértékben növeltük bevételünket. Az eredmények rövid időn belül magukért beszéltek, és büszkén mondhatom, hogy webáruházunk most a lehető legjobb formáját hozza."

Ismerd meg a Dermaonline-t

A DermaOnline gazdag választékkal rendelkezik a dermokozmetikai cikkek terén, kínálatában olyan neves márkák szerepelnek, mint a La Roche-Posay, CeraVe, Vichy, Bioderma, Uriage és Eucerin. Céljuk, hogy kiváló minőségű bőrápolási termékeket biztosítsanak, különös figyelmet fordítva az érzékeny, pattanásos vagy aknés bőrrel küzdő vásárlókra. A hosszú évek óta sikeresen működő vállalat elkötelezett a vásárlói elégedettség iránt, így prémium termékeik mellett személyre szabott szolgáltatásokat is kínálnak.

A Kihívás

A DermaOnline elsődleges kihívása az volt, hogy a látogatók nagy része anélkül hagyta el a weboldalt, hogy befejezte volna a vásárlást. Ez a kosárelhagyás jelentősen rontotta az értékesítési mutatókat és a bevételt. A helyzetet tovább súlyosbította, hogy a termékoldalak nem feleltek meg az elvárásoknak: nem tudták hatékonyan bemutatni a termékek előnyeit és egyedi tulajdonságait. Ennek következtében a felhasználói élmény és a vásárlói elkötelezettség messze elmaradt az kívánt szinttől, ami tovább rontotta a DermaOnline értékesítési eredményeit.

Megoldás

Az OptiMonk Optimizer AI által vezérelt funkcióit vetették be a felmerülő kihívások leküzdésére:

Eredmény

Az OptiMonk AI optimalizációs megoldásaival nemcsak időt és erőforrást takaríthatnak meg az ügyfelek, de mérhető, üzleti szempontból jelentős eredményeket is elérhetnek. Ezt igazolja a DermaOnline esete is.
Az eredmények rövid időn belül magukért beszéltek. Az OptiMonk megoldásai nemcsak hatékonyan csökkentik a kosárelhagyást, de jelentős mértékben növelik a webáruházak konverziós rátáját és bevételét. Ha szeretnéd, hogy webáruházad valódi versenyelőnyre tegyen szert, és kimagasló eredményeket érjen el, érdemes kipróbálnod az OptiMonk intelligens eszközeit.
dr. Kissné dr. Éger Ildikó
Cégvezető​
"Az OptiMonk csapatával való együttműködés rendkívül gördülékeny. Munkatársaik nemcsak professzionálisak, hanem hihetetlenül segítőkészek is, ami nagyban hozzájárult, hogy webáruházunk teljesítménye látványosan javuljon."
Te hallottál már az OptiMonk Optimizer-ről?

Lépj az AI segítségével.

Ismerd meg, hogyan optimalizálhatod több ezer termékoldalad konverziós arányát egyszerre és automatikusan - az AI segítségével.