Konverziós eszközök

A leghatékonyabb megoldás
a távozó látogatók megmentésére

Az OptiMonk rendkívül eredményesen képes növelni weboldalad konverziós rátáját azáltal,
hogy az elveszettnek hitt látogatókat értékes érdeklődőkké és vásárlókká formálja.

Intergált A/B tesztelés

Az A/B tesztelés segít eldönteni, hogy több popup változat közül melyikkel érhető el jobb eredmény. Egyszerűen csak hozz létre egy kampányon belül több változatot, és vizsgáld meg, hogy melyik teljesített jobban adott időintervallumon belül.

Korlátlan változat tesztelése

Egy kampányon belül korlátlan számú popup változat tesztelhető. Mit lehet teszteni? A designt, a fő üzenetet, a címsort, a gombokat - gyakorlatilag bármit. A teszt eredmények vizsgálatát követően látható lesz, hogy mely változtatásoknak volt a legnagyobb hatása a konverziós rátára.

Késleltetett bezárás

A bezáró gomb késleltetett megjelenítése növeli az esélyt a konverzióra. Ha ugyanis a látogató nem tudja azonnal bezárni a popupot, nagyobb valószínűséggel olvassa el az üzenetet - ezáltal megnő az esély a felirakozásra, vásárlásra is.

Dinamikus szövegcsere

A dinamikus szövegcsere a legfelsőbb szintre emeli a távozó látogatók megmentését! Ennek segítségével automatikusan változtatható a popup szövege bármely tetszőleges változó alapján. Ezáltal egyetlen popup használatával annyi célközönséget lehet megcélozni, amennyire csak szükség van!

Többlépéses kampányok

Ahelyett, hogy a különleges ajánlat minden részletét egyetlen popupon jelenítenénk meg, érdemes többlépéses popupokat használni. Miután látogató kattint az első popupon, mert az ajánlat felkeltette az érdeklődését, sokkal valószínűbb, hogy a következő oldalon feliratkozik. A harmadik lépés lehet akár egy emlékeztető nanobar.

Konverzió utánkövetés

Beépített analitikánk segítségével a felhasználói felületen lehet követni, hogyan alakul a felirakozások/vásárlások száma. Az OptiMonk a legnépszerűbb elemző eszközzel, a Google Analytics-szel is összekapcsolható, így az OptiMonk eredményei a Google fiókban is nyomon követhetők.

Tartalom betöltése a háttérben

Ez biztosítja, hogy a popupok a lehető leggyorsabban tudnak megjelenni. A megoldás lényege, hogy amikor egy látogató elkezd böngészni a weboldalon, a popupok előre betöltődnek a háttérben automatikusan, de csak akkor válnak láthatóvá, ha a kampánybeállításoknál megadott esemény bekövetkezik (kilépési szándék, X másodperc inaktivitás, legörgetés, stb.).

CDN tartalomkézbesítés

Miután a CDN (Tartalomszolgáltató hálózat) használata nagyfokú elérhetőséget biztosít, a CDN révén az OptiMonk szolgáltatásai a lehető leggyorsabban elérhetőek. A tartalmak több szerveren vannak tárolva, és mindig a legközelebb eső szerver biztosítja az ellátást.

Kérdése van?

Forduljon hozzánk bizalommal:

Mezei Nikoletta
Ügyfélkapcsolati vezető


Akszenovics Viktória
Account manager


Elérhetőségünk:

kapcsolat@optimonk.hu

06-70-410-4842

Cégadatok

Webshop Marketing Kft.
4028 Debrecen, Kassai út 129.