Londonban járt az OptiMonk csapata – Conversion Conference, 2015

Londonban járt az OptiMonk csapata – Conversion Conference, 2015
Londonban járt az OptiMonk csapata – Conversion Conference, 2015

Örömmel jelentjük be, hogy az OptiMonk csapata részt vett a digitális marketing szakma egyik legnevesebb rendezvényén, a Conversion Conference-en. A konferencia 2015. október 28-29. között került megrendezésre Londonban.

A Conversion Conference egy kétnapos rendezvény a digitális világ marketingesei, e-kereskedői és adatelemzői számára, akik elkötelezettek az iránt, hogy egyre több és több weboldal-látogatót konvertáljanak vásárlókká vagy komolyabb érdeklődőkké.

A rendezvény célja, hogy felvonultassa a legújabb és leghatékonyabb technológiákat és stratégiákat, amelyek egy-egy weboldal/webáruház konverziós rátájának javulását eredményezhetik. Ennek megfelelően az idei konferencia olyan témákkal foglalkozott, mint az A/B tesztelés és adatelemzés, a többcsatornás optimalizáció, perszonalizáció, konverzió optimalizációs tippek és tipikus hibák, stb.

A Conversion Conference olyan előadókat vonultatott fel, mint Stephen Pavlovich, a Converison.com igazgatója; Karl Gilis, az AGConsult társalapítója; Martijn Scheijbeler, a The Next Web SEO és analitika vezetője; Austin Knight, a HubSpot UX designere; vagy az alábbi képen is látható Luigi Reggiani a Google EMEA-tól. Az előadások bemutatták, hogyan hozzuk ki a maximumot az online marketingre fordított erőfeszítéseinkből.

Conversion Conference 2015

(Forrás: Data Driven Business London 2015)

Charles Nichollis, az SAP Conversion Academy vezetője a kilépési popupokat is megemlítette előadásában, mint a ma elérhető egyik legjobb konverzió-optimalizáló eszközt:

Conversion Conference popup előadás

Az OptiMonk mellett olyan neves kiállítók vettek részt a konferencián, mint a SimilarWeb, a XOVI vagy a Dell Software.

Ezúton is szeretnénk megköszönni a sok érdeklődőnek, hogy ellátogatogattak a standunkhoz! A megannyi pozitív visszajelzés a legnagyobb erőt jelenti számunkra, amit csak kaphatunk! 

OptiMonk stand

(Forrás: Data Driven Business London 2015)

Az előadások alatt, illetve az érdeklődőkkel, partnerekkel folytatott beszélgetések során rengeteg értékes ötlettel gazdagodtunk. Továbbra is arra törekszünk, hogy ezeket a hasznos tapasztalatokat beépítsük az OptiMonk-ba, s hogy ezáltal hozzájárulhassunk az Ön weboldalának sikeréhez is!

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük