
Hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal?
A kosárelhagyási rátád olyan elkeserítő, hogy inkább meg sem nyitod az Analitikát? Egy csomó pénzt kidobtál az ablakon csak azért, hogy látogatókat szerezz, de nem […]

Készülj fel a Valentin napra ezzel a 6 vadonatúj sablonnal
Mi az első dolog, ami a “február” szó hallatán eszedbe jut? Hadd találjam ki! Valentin nap, azaz a szerelmesek ünnepe. Bár sokan lázadnak ellene, be […]

Hogyan szerzett több mint 56.000 hírlevél feliratkozót egy cipő webáruház?
Neked is fejfájást okoz, hogy a feliratkozókat visszatérő vásárlókká konvertáld? Rendszeresen küldesz hírleveleket, de valahogy mégsem tudod rábírni őket a vásárlásra? Ha a válaszod igen, […]

Karácsonyi kampányötletek a The Body Shop-tól
Karácsony, ajándékok, ünnepi forgatag… Ismerősen hangzik? Ha téged is lefoglal a nyüzsgés és még a webáruházad sem volt időd felkészíteni a karácsonyi hajrára, még nem […]

Megérkezett a vadonatúj OptiMonk
Marketing szerelmesei, figyelem! Óriási izgalommal jelentjük be, hogy a vadonatúj OptiMonk megérkezett: új admin felület, új szerkesztő, új weboldal, új logó, új funkciók… Lényegében egy […]

Karácsonyi sablonok: Készülj fel ezzel a 22 vadonatúj sablonnal!
Már biztosan hallottál róla, hogy lázasan dolgozunk egy teljesen új admin felületen, mely rengeteg újdonságot fog tartalmazni. Black Friday alkalmából már találkozhattatok kisebb újdonságokkal, és […]

Útmutató a kosárelhagyási ráta csökkentéséhez az értékesítési tölcsérben
Míg az e-kereskedelem tovább növekszik, úgy tűnik, hogy a kosárelhagyások száma sajnos ugyanezt a tendenciát követi. A Baymard Intézet adatai szerint az átlagos kosárelhagyási ráta közel 70% […]

Hogyan növelte meg bevételeit 26%-kal a Honey Girl Organics webáruház?
Az átlagos kosárérték növelése egyetlen webáruház számára sem könnyű feladat. Sőt, szinte minden webshop tulajdonosnak és online marketingesnek szembe kell néznie ezzel a kihívással nap […]

Így szerzett a Flip ~300 építő jellegű ügyfélvisszajelzést
A visszajelzések az élet számos területét meghatározzák. Gondoljunk csak bele, visszajelzések nélkül nem tudnánk fejlődni és fejleszteni. Ha nem kapnánk visszajelzést, tele lennénk kételyekkel. Vajon jó-e, […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok