15 popup példa visszajelzés gyűjtésére

15 popup példa visszajelzés gyűjtésére
15 popup példa visszajelzés gyűjtésére

Egy vásárlói vélemény, látogatói visszajelzés – legyen az pozitív vagy negatív – nagyon hasznos lehet weboldalunk számára.

Egy visszajelzés általában értékes információval lát el minket, és nagyban segítheti a döntéshozatalt bizonyos esetekben. A legnagyobb vállalatok azért jutottak el oda, ahol jelenleg is vannak, mert folyamatosan új fejlődési lehetőségeket keresnek. És ki más tudná jobban segíteni a fejlődésünket visszajelzéssel, mint a vásárlóink?

Az összegyűjtött adatokat felhasználhatjuk, hogy még jobb felhasználói élményt nyújthassunk látogatóinknak.

De nemcsak a felhasználói élményről tehetünk fel kérdéseket, hanem gyakorlatilag bármiről, amire kíváncsiak vagyunk – csak a képzeletünk szab határt.

Ebben a cikkben 15 valós példát fogunk bemutatni, amelyeket véleménykérésre használnak. Minden egyes popupnak/sidebarnak megvan a maga előnye és hátránya, és ezeket mi most meg is osztjuk Veled! Ezeket alaposan átolvasva, könnyedén megtanulhatod, hogy mi az, ami működik, és mi az, ami kevésbé.

1. Flip.hu

flip.hu

Amiért ez a popup igazán jó:

  • Nagyon szép design, mely teljesen passzol a weboldal kinézetéhez.
  • Mindössze egyetlen kérdést tesznek fel, így a válaszadási arány jóval nagyobb, mint több kérdés esetén.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Túl hosszú a kérdés, érdemes lenne tesztelni egy rövidebb, egyszerűsített verziót, pl.: Miért nem rendeled meg a Flip szolgáltatást?
  • gomb színe lehetne kontrasztosabb, hogy figyelemfelkeltőbb legyen.

2. Hiitedzes.hu

hiitedzes.hu

Amiért ez a popup igazán jó:

  • Szuper ötlet a látogatók véleményét kikérni az edzés időpontjáról! Így garantált a teltházas létszám!
  • A „Számít a véleményed” főcím megragadja a látogatók figyelmét.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • A popup kinézete nem passzol a weboldal stílusához, egy-két egyszerű módosítással, átszínezéssel ez könnyedén javítható.

3. Tfsloans.co.uk

tfsloans.co.uk

Amiért ez a popup igazán jó:

  • Egyedi design, amely még a weboldal kinézetéhez is passzol.
  • Egy egyszerű kérdéssel rengeteg tanulnak arról, hogy honnan hallottak róluk a látogatóik.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Az oldalra érkezés után egyből felugrik a popup, érdemes lehet várni pár másodpercet, hogy ne kényszerítsük az X gomb reflexszerű megnyomására a látogatóinkat. Hagyjuk, hogy kicsit jobban megismerjék, mit kínálunk a weboldalon.
  • leggyakoribb válaszok feltüntetésével nagyobb válaszadási arányt érhetnének el.

4. Hajoutkell.hu

hajoutkell.hu

Amiért ez a popup igazán jó:

  • Szép, figyelemfelkeltő színek használata.
  • A „Véleményed fontos számunkra, kérlek segíts!” főcím megragadja a látogatók figyelmét.
  • rövid, egyszerű megfogalmazások segítik az azonnali megértést, és növelik a válaszadás esélyét is

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Bár a design szép, a weboldal stílusához kevésbé illik.
  • Bár jó visszajelzés az, hogy megtalálta-e a látogató, amit keresett, ilyen kérdés esetén érdemes lehetőséget adni arra, hogy megírja, mire lett volna még kíváncsi.

5. Physio-vit.net

physio-vit.net

physio-vit.net

Amiért ez a popup igazán jó:

  • Egyből vásárlás után jelenik meg, amikor a legelkötelezettebbek a látogatóink, így szívesen mondják el véleményüket.
  • Passzol a design a weboldal stílusához.
  • 10% kedvezménnyel ösztönzi a látogatókat a tapasztalatuk megosztására.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • A gomb színe lehetne szembetűnőbb, kontrasztosabb.
  • Érdemes kicsit elsötétíteni a popup mögött a weboldalt, hogy hangsúlyosabb legyen az üzenetünk.

6. Allinpackaging.hu

allinpackaging.hu

Amiért ez a sidebar igazán jó:

  • Az előbbi példához hasonlóan ez is vásárlás után jelenik meg, amikor a legelkötelezettebbek a látogatóink, így nyitottabbak arra, hogy elmondják a véleményüket.
  • Megmutatja, hogy mire számíthatunk: 3 kérdést kell megválaszolni.
  • A többlépéses megoldással egy egyszerűbb kérdőívezést bonyolít
  • 10% kedvezménnyel ösztönzi a látogatókat a tapasztalatuk megosztására.
  • Jól használták az üres tereket, hogy átláthatóbb legyen a sidebar üzenete.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Mivel az üzenet vásárlás után jelenik meg, nem zavarjuk meg semmiben a látogatót. Ebben az esetben egy popuppal talán jobb eredményeket érhetünk el.
  • túl sok félkövér szöveg nehezen olvashatóvá teszi a sidebart, nehéz egy-két másodperc alatt leszűrni a lényeget.

7. Allinpackaging.co.uk

allingpackaging.co.uk

Amiért ez a sidebar igazán jó:

  • Tekintve, hogy ez a sidebar az előbbi példa angol megfelelője, ez is a vásárlást követően jelenik meg, amikor a látogatók elég elkötelezettek ahhoz, hogy építő jellegű visszajelzéseket adjanak.
  • Megmutatja, hogy mire számíthatunk: 3 kérdést kell megválaszolni.
  • 10% kedvezménnyel ösztönzi a látogatókat a tapasztalatuk megosztására.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Hogy átláthatóbb legyen a sidebar szövege, érdemes nagyobb üres tereket hagyni a sidebar mind a 4 oldalán, valamint a sorok között is.
  • Mivel az üzenet vásárlás után jelenik meg, nem zavarjuk meg semmiben a látogatót. Ebben az esetben egy popuppal talán jobb eredményeket érhetünk el.
  • Itt is érdemes kevesebb félkövér szöveget használni.

8. Zenmountaingear.com

zenmountaingear.com

Amiért ez a sidebar igazán jó:

  • Mindössze egy kérdést tesznek fel, így a válaszadási arány jóval nagyobb, mint több kérdés esetén.
  • Arra keresi a választ, hogy miért nem vásárolnak a látogatók, ami az egyik legnagyobb probléma egy webáruház esetében.
  • Megjelenése abszolút illik a weboldalhoz

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • sidebar színe lehetne kontrasztosabb, hogy figyelemfelkeltőbb legyen.
  • gomb színét is érdemes kontrasztosabbá tenni – ezzel is a kitöltés felé terelve a látogatókat

9. Cncpart.hu

cncpart.hu

Amiért ez a sidebar igazán jó:

  • Passzol a design a weboldal stílusához.
  • Az email cím bekérésével feliratkozóink számát is szépen gyarapíthatjuk.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Érdemes konkrétabb kérdést feltenni véleménykérésnél, hiszen így nem tudom biztosan, hogy mivel kapcsolatban szeretnének visszajelzést kapni.
  • Email cím bekérésénél igazán hasznos lehet a kedvezmény biztosítása, hogy növeljük a válaszadási hajlandóságot.
  • A főcímsor alatti leírást érdemes két sorra korlátozni, hogy még gyorsabban átadhassuk a kérésünk lényegét.

(Megjegyzés: Érdekel, hogyan teheted élménnyé a vásárlást az OptiMonk segítségével? Kattints ide és töltsd le ingyenes útmutatónkat, melyben megmutatjuk, hogyan mutathatsz minden látogatónak személyre szabott üzenetet.)

Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció a gyakorlatban

10. Mojshop.rs

mojshop.rs

Amiért ez a popup igazán jó:

  • A vásárlás közben távozó látogatókat célozza. A visszajelzések figyelembevételével a webáruház javíthatja a pénztár folyamatot és csökkentheti a kosárelhagyást.
  • Egyedi design, mely passzol a weboldal stílusához.
  • Rövid, egyszerű megfogalmazások, hogy a látogatók azonnal megértsék, mire kérik őket
  • A kontrasztos gombszöveg segít a látogatók figyelmének felkeltésében, és növeli a gombra kattintás esélyét

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • A sárga szín figyelemfelkeltő, így érdemes ezt a színt több helyen is megjeleníteni, például a főcímnél.

11. Tiendabvc.com

tiendabvc.com

Amiért ez a popup igazán jó:

  • A főcím egyből megragadja a távozó látogatók figyelmét: Várj egy pillanatot!
  • A vásárlás közben távozó látogatókat célozza. A visszajelzések figyelembevételével a webáruház javíthatja a pénztár folyamatot és csökkentheti a kosárelhagyást.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • A háttérben lévő kép zavarossá teszi a popupot és nem tesz hozzá a popup mondanivalójához, így érdemes tesztelni egy kép nélküli verziót
  • Az összhatás érdekében javasoljuk, hogy az űrlapon legyenek egységesek a szövegigazítások: vagy minden balra, vagy minden középre legyen igazítva.
  • Egy kontrasztosabb gombszínnel lehetne növelni a gombra kattintás esélyét.

12. Mygeekgalaxy.com

mygeekgalaxy.com

Amiért ez a popup igazán jó:

  • A „Mielőtt elmész…” főcím megragadja a távozó látogatók figyelmét.
  • Az email cím bekérésével feliratkozóink számát is szépen gyarapíthatjuk.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • A popup kinézete kevésbé passzol a weboldal stílusához, egy-két egyszerű módosítással (színezés, betűtípus csere, stb.) ez könnyedén javítható.
  • 10% kedvezményt sokkal jobban kiemelhetnék, hiszen ez nagy ösztönző erővel bír.

13. Mygeekgalaxy.com

mygeekgalaxy.com

Amiért ez a sidebar igazán jó:

  • Figyelemfelkeltő színeket használtak, de mégse zavarják meg a látogatót böngészés közben.
  • Arra keresi a választ, hogy miért nem vásárolnak a látogatók, ami az egyik legnagyobb probléma egy webáruház esetében.
  • Szép, egyedi design.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • leggyakoribb válaszok feltüntetésével nagyobb válaszadási arányt érhetnének el.

14. Viebelles.com

viebelles.com

Amiért ez a sidebar igazán jó:

  • Arra keresi a választ, hogy miért nem vásárolnak a látogatók, ami az egyik legnagyobb probléma egy webáruház esetében.
  • Figyelemfelkeltő színeket használtak.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • Érdemes jobb vagy bal oldalon megjeleníteni a sidebart, hogy ne zavarja a látogatókat böngészés közben.
  • A popup kinézete kevésbé passzol a weboldal stílusához, egy-két egyszerű módosítással ez könnyedén javítható.

15. Tfsloans.co.uk

tfsloans.co.uk

Amiért ez a popup igazán jó:

  • Egyedi design, amely még a weboldal kinézetéhez is passzol.
  • A jelentkezés nélkül távozó látogatókat célozza. A visszajelzések figyelembevételével javíthatnak szolgáltatásaikon és weboldalukon.

Amit optimalizálni vagy A/B tesztelni lehetne:

  • A háttérben lévő kép zavarossá teszi a popupot és nem tesz hozzá a popup mondanivalójához, így érdemes tesztelni egy kép nélküli verziót.
  • Feleletválasztós kérdésnél érdemes mindig megadni egy „Egyéb” opciót

Összegzés

A vásárlók véleményének kikérésével lehetőséget adunk nekik, hogy elmondják mit javítanának az oldalunkon. De arra is választ kaphatunk visszajelzés kérésével, hogy miért távoznak látogatóink vásárlás nélkül. Az intelligens üzenetek pedig ebben is segítségünkre lesznek!

Ebben a cikkben 15 OptiMonk felhasználó véleménykérő kampányát vettük górcső alá, hogy gyakorlati tanácsokkal nyújthassunk segítséget, ha visszajelzést szeretnél gyűjteni.

Ha szeretnél még több gyönyörű popupot látni, akkor nézd meg a Popup Galériánkat vagy kattints ide és készítsd el a sajátodat!

Share this

Written by

YOU MAY ALSO LIKE

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük